#1
YOooo iedereen,
Ik las net dat wiet de spiergroei belemmerd, maar dat Opwekkende drugs zoals cocaine/speed enz nog erger waren. Is het effect dan zo erg?
Wie kan me hier wat meer over uitleggen![:grin:]()

Ik las net dat wiet de spiergroei belemmerd, maar dat Opwekkende drugs zoals cocaine/speed enz nog erger waren. Is het effect dan zo erg?
Wie kan me hier wat meer over uitleggen

