Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft gehad.

Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft gehad.

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Als een meisje van 20 met 10 verschillende jongens heeft liggen rollenbollen, knap ik daar toch wel redelijk op af ja. Je hoeft van mij echt niet heilig te zijn, maar dat vind ik toch wel weer overdreven dan. Maarja, zoiets kom je ook niet in het 2e gesprek achter ofzo lijkt me :P En als ik haar ondertussen toch al echt heel leuk zou vinden, zou dat niet genoeg afknappen om dat gevoel kwijt te raken denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Drientje zei:
Marla Singer zei:
Dit komt erg in de buurt van een onderwerp waar ik ook al eens een topic over geopend heb. Misschien wel aardig om die link weer even terug te zoeken:

viewtopic.php?f=38&t=14657
Klik om te vergroten...
Dat was Marla met speed op :grin:
Klik om te vergroten...

Dat was idd nog een Marla die regelmatig van de pep snoepte ja... :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Eendagsvlieg zei:
Nu doe je het heel af en toe?
Klik om te vergroten...

Nope, ik heb sinds 11 juli 2009 geen pep meer aangeraakt en ben 100% clean dus! Aangezien ik tegenwoordig ook een prachtig dochtertje heb, wil ik dat graag zo houden. :) Ik start binnenkort wel met medicatie voor mijn ADD. Eerst nog de borstvoeding afbouwen alleen...

Maar goed we dwalen af, zal het verder maar even on topic laten nu...
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

OT dan maar,

1, en dat was voor mij genoeg om te weten dat ik voorlopig nog vrijgezel blijf.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Mijn ex had wel heel veel verhaaltjes over seks met doodnormale vrienden , ik knapte er ook serieus van af. :openmouth:
H
Hardcore_RebelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

BacingsPen zei:
hahaha, en ligt het nou aan mij of valt 5 vriendjes in 2 jaar nog wel mee voor sommige mooie meisjes ?! :P

mmmmmzzz...

Of worden jullie nou allemaal voor de gek gehouden of ehhhhh?

Ach ja.... de meeste mooie meisjes die ik ken en eerlijk waren, zaten op zo ongeveer 7 bedpartners toen ze 20 jaar oud waren :wink:

haha, woon ik dan echt in zon hoeren dorp dan?!:P
Klik om te vergroten...

Ik ben 20jaar oud , en ben met 1 jongen naar bed geweest :rolleyes: .
En ja , daar ben ik heel eerlijk in .
Moet er wel bij zeggen dat dit ook tijdens een lange relatie was , en deze pas net beindigd is :P

Verder denk ik , hoe hypocriet ook dat het voor meiden anders ligt als voor mannen ..
Ik ben als meid zijnde blij met maar 1 bedpartner , en ik ga ook pas naar bed met een man als ik van hem hou . Maar dat zou inderdaad wel een typpisch vrouwending zijn :mrgreen: .
Mannen zijn hier over het algemeen iets makkelijker in geloof ik , & correct me if i`m wrong :wink:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Nu doe je het heel af en toe?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Hardcore_Rebel zei:
Ik ben 20jaar oud , en ben met 1 jongen naar bed geweest :rolleyes: .
En ja , daar ben ik heel eerlijk in .
Moet er wel bij zeggen dat dit ook tijdens een lange relatie was , en deze pas net beindigd is :P
Klik om te vergroten...

Als jij daar tevreden mee bent is dat goed toch? Seks vind ik een persoonlijk iets en een ieder moet voor zichzelf kunnen uit maken hoe daar mee om te gaan.

Verder denk ik , hoe hypocriet ook dat het voor meiden anders ligt als voor mannen ..
Ik ben als meid zijnde blij met maar 1 bedpartner , en ik ga ook pas naar bed met een man als ik van hem hou . Maar dat zou inderdaad wel een typpisch vrouwending zijn :mrgreen: .
Mannen zijn hier over het algemeen iets makkelijker in geloof ik , & correct me if i`m wrong :wink:
Klik om te vergroten...

Of dat over het algemeen zo is zou ik niet kunnen zeggen, dat je die mening veel hoort is een feit en ik denk ook wel dat mannen en vrouwen seks op een verschillende manier ervaren, maar dan bedoel ik niet zoals elk mens het op een verschillende manier ervaart maar als tegenovergestelde sekse. Vrouwen hebben ook zat meerdere partners en zijn daar dan ook vaak ook op uit. En als vrijgezel kan ik dat alleen maar toejuichen :grin: .

Ik ervaar seks op een zowel fysieke en spirituele manier, alhoewel de laatste vrijwel alleen bij vaste partners en dan moet het ook echt goed zitten tussen elkaar, dat is echt de mooiste seks die er is.
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

meer dan 20 iig, veelal langere relaties, maar ook aantal 'korte of one night stands'

nadeel: veel pijn aan mijn hart

voordeel: veel (neuk) ervaring
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoeveel invloed heeft dat op je nieuwe relatie? Een meisje van 20, die met 10 jongens naar bed is geweest, daar knap ik over het algemeen wel op af... Als jongen zijnde wordt je soms juist interessant als je het aantal niet meer kunt tellen op 1 hand...

Hoe zit dit precies bij jou, of ben je misschien van mening dat dit geen/weinig invloed zou mogen hebben op de relatie met je nieuwe vlam...?

Na het 5e vriendinnetje ben je misschien een betere vriend, en je bent jezelf al vaak genoeg tegen gekomen... Ongetwijfeld ben je dan ook al een paar keer diep gekwetst... Vaak is het dan moeilijk jezelf 100% te geven, er zijn ook niet voor niets zoveel getrouwde stellen die daar nog steeds moeite mee hebben... Zo als met je eerste liefde, zo wordt het nooit weer zeggen ze...

Betekent dit ook dat je eerder/makkelijker besluit een relatie te beeindigen en sneller een nieuwe relatie aangaat? Of heb jij door veel en snel nieuwe relaties aan te gaan jezelf heel goed leren kennen en weet je nu juist hoe het moet?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh god..
Mij maakt het niet uit, eigenlijk. En dit komt door iets wat ik vaker heb...maar dat ik laat even achterwege. :wink:
Verder..omdat het uit is met mijn ex, na 2 jaar een relatie, ga ik wel makkelijker om met dit dingen. Wat ik nu zoek, of wil weet ik niet en ik denk er niet over na eigenlijk. Ik ben bijna 18, jong genoeg om nog aan te klooien en fouten te maken.
Ik ben er wel achter gekomen dat ik niet zo'n relatie typje ben, al die bullshit er om heen hoeft van mij niet..
Maar.. ik moet ook meteen zeggen, ik weet niet hoe het is als ik écht van iemand houd.. van mijn ex hield ik niet, anders ging ik niet vreemd (jee, ik spreek het gewoon uit!) maar als er iemand is die mij waardeeerd, geduld heeft met mij, mijn gevoelens begrijpt, accepteerd hoe ik ben en iemand die mijn denken en doen begrijpt (omdat mijn denken en doen vaak anders is dan andere mensen:wink:), dan wil ik ook voor die gene gaan.. maar ik ben die gene nog niet tegen gekomen geloof ik.
Ik heb een ijzeren schild om me heen, en niemand komt meer dichtbij. :rock:


{edit] Hij was mijn eerste liefde, en had voor het eerst seks met hem.. maar ik mis hem nu helemaal niet.. het is helemaal voorbij.. ook als we seks hebben. :')
Het betekend niks meer, vandaar dat ik hem al ruim 1,5 maand niet heb gezien. En ik hoef hem ook niet meer te zien..
Voorlopig geen relatie, al is het fijnals er iemand is die van je houdt, en dat je dat ook voelt.. maar goed.. ik moet eerst mijn eigen leventjes op de rails krijgen, voordat ik me kan mengen in het leven van een partner..
Dat gaat nu niet..
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik hoef in ieder geval geen skanky ho..
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een aantal langdurige relaties gehad en periodes waarin ik vrijgezel was.
Gezien mijn leeftijd (een stuk ouder dan de meesten) en de periodes dat ik vrijgezel ben geweest denk ik dat een vergelijking met jullie onzin is.
Het is niet van belang hoe iemand zich op het seks gebied heeft gedragen voor hij/zij een relatie met jou kreeg maar hoe hij/zij zich gedraagt tijdens jullie relatie.
Het is dikke onzin dat een het stoer is als een jongen veel seksuele contacten heeft gehad en een meisje een slet of iets dergelijks is als zij veel contacten heeft gehad.
We leven toch in een geëmancipeerde maatschappij?.
Gelijke monniken gelijke kappen.
Seks is prettig voor mannen en vrouwen of je nu een relatie hebt of niet.
Hoe dat je met elkaar omgaat in een relatie is weer iets compleet anders.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
megatrippie zei:
Het is dikke onzin dat een het stoer is als een jongen veel seksuele contacten heeft gehad en een meisje een slet of iets dergelijks is als zij veel contacten heeft gehad.
Klik om te vergroten...
Welke mongool heeft dit trouwens verzonnen? Ik ken niemand die er zo over denkt. Maar misschien komt dat omdat ik zulke mensen bewust uit mijn buurt houd.

Ik geef de schuld wel weer aan tv. Vast TMF ofzo.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, geloof dat het MTV was..
Dat programma op dinsdag..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Extisi zei:
Nee, geloof dat het MTV was..
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad logischer, we moeten het wel ergens van overgenomen hebben. Amerika is een goede kandidaat.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Dit komt erg in de buurt van een onderwerp waar ik ook al eens een topic over geopend heb. Misschien wel aardig om die link weer even terug te zoeken:

viewtopic.php?f=38&t=14657
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb liever geen afgelikte boterham
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
ik heb liever geen afgelikte boterham
Klik om te vergroten...
wat bedoel jij met een afgelikte boterham?

denk je dat die gleuf er anders uit komt te zien of dat de boel opgerekt word en jou boontje er geen plezier meer aan kan beleven?

Ben jij zelf van het type ik wil pas met een meisje naar bed als ik denk dat het een relatie voor het leven word?

Het ergste wat je kan overkomen met een meisje met veel ervaring(meer ervaring als jij) is dat je positief verrast gaat worden op het moment dat met haar naar bed gaat.

Het lijkt me heel eenvoudig.
Stel je gewoon voor wat voor jou acceptabel is.
Dus wat jij voor jou normaal vind zonder jezelf goedkoop of sletterig te gaan voelen.
Gun dat meisjes ook.

Deze maatschappij is vrij gestoord als het er op neer komt.
De emancipatie is op sommige punten gewoon helemaal doorgeslagen naar het belachelijke en op andere punten is er gewoon nog niets veranderd.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
megatrippie zei:
SperSIZEboon zei:
ik heb liever geen afgelikte boterham
Klik om te vergroten...
wat bedoel jij met een afgelikte boterham?
Klik om te vergroten...
iemand die al met veel anderen naar bed is geweest...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."