Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft gehad.

Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft gehad.

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Mijn ex had wel heel veel verhaaltjes over seks met doodnormale vrienden , ik knapte er ook serieus van af. :openmouth:
H

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Hardcore_Rebel
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

BacingsPen zei:
hahaha, en ligt het nou aan mij of valt 5 vriendjes in 2 jaar nog wel mee voor sommige mooie meisjes ?! :P

mmmmmzzz...

Of worden jullie nou allemaal voor de gek gehouden of ehhhhh?

Ach ja.... de meeste mooie meisjes die ik ken en eerlijk waren, zaten op zo ongeveer 7 bedpartners toen ze 20 jaar oud waren :wink:

haha, woon ik dan echt in zon hoeren dorp dan?!:P
Klik om te vergroten...

Ik ben 20jaar oud , en ben met 1 jongen naar bed geweest :rolleyes: .
En ja , daar ben ik heel eerlijk in .
Moet er wel bij zeggen dat dit ook tijdens een lange relatie was , en deze pas net beindigd is :P

Verder denk ik , hoe hypocriet ook dat het voor meiden anders ligt als voor mannen ..
Ik ben als meid zijnde blij met maar 1 bedpartner , en ik ga ook pas naar bed met een man als ik van hem hou . Maar dat zou inderdaad wel een typpisch vrouwending zijn :mrgreen: .
Mannen zijn hier over het algemeen iets makkelijker in geloof ik , & correct me if i`m wrong :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

Hardcore_Rebel zei:
Ik ben 20jaar oud , en ben met 1 jongen naar bed geweest :rolleyes: .
En ja , daar ben ik heel eerlijk in .
Moet er wel bij zeggen dat dit ook tijdens een lange relatie was , en deze pas net beindigd is :P
Klik om te vergroten...

Als jij daar tevreden mee bent is dat goed toch? Seks vind ik een persoonlijk iets en een ieder moet voor zichzelf kunnen uit maken hoe daar mee om te gaan.

Verder denk ik , hoe hypocriet ook dat het voor meiden anders ligt als voor mannen ..
Ik ben als meid zijnde blij met maar 1 bedpartner , en ik ga ook pas naar bed met een man als ik van hem hou . Maar dat zou inderdaad wel een typpisch vrouwending zijn :mrgreen: .
Mannen zijn hier over het algemeen iets makkelijker in geloof ik , & correct me if i`m wrong :wink:
Klik om te vergroten...

Of dat over het algemeen zo is zou ik niet kunnen zeggen, dat je die mening veel hoort is een feit en ik denk ook wel dat mannen en vrouwen seks op een verschillende manier ervaren, maar dan bedoel ik niet zoals elk mens het op een verschillende manier ervaart maar als tegenovergestelde sekse. Vrouwen hebben ook zat meerdere partners en zijn daar dan ook vaak ook op uit. En als vrijgezel kan ik dat alleen maar toejuichen :grin: .

Ik ervaar seks op een zowel fysieke en spirituele manier, alhoewel de laatste vrijwel alleen bij vaste partners en dan moet het ook echt goed zitten tussen elkaar, dat is echt de mooiste seks die er is.
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het aantal vriendjes/vriendinnetjes die hij/zij heeft ge

meer dan 20 iig, veelal langere relaties, maar ook aantal 'korte of one night stands'

nadeel: veel pijn aan mijn hart

voordeel: veel (neuk) ervaring
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."