#1
Oh god..
Mij maakt het niet uit, eigenlijk. En dit komt door iets wat ik vaker heb...maar dat ik laat even achterwege.![:wink:]()
Verder..omdat het uit is met mijn ex, na 2 jaar een relatie, ga ik wel makkelijker om met dit dingen. Wat ik nu zoek, of wil weet ik niet en ik denk er niet over na eigenlijk. Ik ben bijna 18, jong genoeg om nog aan te klooien en fouten te maken.
Ik ben er wel achter gekomen dat ik niet zo'n relatie typje ben, al die bullshit er om heen hoeft van mij niet..
Maar.. ik moet ook meteen zeggen, ik weet niet hoe het is als ik écht van iemand houd.. van mijn ex hield ik niet, anders ging ik niet vreemd (jee, ik spreek het gewoon uit!) maar als er iemand is die mij waardeeerd, geduld heeft met mij, mijn gevoelens begrijpt, accepteerd hoe ik ben en iemand die mijn denken en doen begrijpt (omdat mijn denken en doen vaak anders is dan andere mensen
), dan wil ik ook voor die gene gaan.. maar ik ben die gene nog niet tegen gekomen geloof ik.
Ik heb een ijzeren schild om me heen, en niemand komt meer dichtbij.
{edit] Hij was mijn eerste liefde, en had voor het eerst seks met hem.. maar ik mis hem nu helemaal niet.. het is helemaal voorbij.. ook als we seks hebben. :')
Het betekend niks meer, vandaar dat ik hem al ruim 1,5 maand niet heb gezien. En ik hoef hem ook niet meer te zien..
Voorlopig geen relatie, al is het fijnals er iemand is die van je houdt, en dat je dat ook voelt.. maar goed.. ik moet eerst mijn eigen leventjes op de rails krijgen, voordat ik me kan mengen in het leven van een partner..
Dat gaat nu niet..
Mij maakt het niet uit, eigenlijk. En dit komt door iets wat ik vaker heb...maar dat ik laat even achterwege.
Verder..omdat het uit is met mijn ex, na 2 jaar een relatie, ga ik wel makkelijker om met dit dingen. Wat ik nu zoek, of wil weet ik niet en ik denk er niet over na eigenlijk. Ik ben bijna 18, jong genoeg om nog aan te klooien en fouten te maken.
Ik ben er wel achter gekomen dat ik niet zo'n relatie typje ben, al die bullshit er om heen hoeft van mij niet..
Maar.. ik moet ook meteen zeggen, ik weet niet hoe het is als ik écht van iemand houd.. van mijn ex hield ik niet, anders ging ik niet vreemd (jee, ik spreek het gewoon uit!) maar als er iemand is die mij waardeeerd, geduld heeft met mij, mijn gevoelens begrijpt, accepteerd hoe ik ben en iemand die mijn denken en doen begrijpt (omdat mijn denken en doen vaak anders is dan andere mensen
Ik heb een ijzeren schild om me heen, en niemand komt meer dichtbij.

{edit] Hij was mijn eerste liefde, en had voor het eerst seks met hem.. maar ik mis hem nu helemaal niet.. het is helemaal voorbij.. ook als we seks hebben. :')
Het betekend niks meer, vandaar dat ik hem al ruim 1,5 maand niet heb gezien. En ik hoef hem ook niet meer te zien..
Voorlopig geen relatie, al is het fijnals er iemand is die van je houdt, en dat je dat ook voelt.. maar goed.. ik moet eerst mijn eigen leventjes op de rails krijgen, voordat ik me kan mengen in het leven van een partner..
Dat gaat nu niet..