Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goh, want aardig van de hele groep... Met oud en nieuw blijft het bij een wijntje (ouders komen langs), maar op 1 januari gaan we naar een feest en dan wordt het mdma (heb nog blauwe tulpen jihaa)"
"misanthrophy, wat een lastige situatie. Ik denk dat er een goed punt zit in IQ en EQ-verschillen. OT voor mezelf: ik ga trouwen!!!"
"Meestal bij MDMA niet echt heel opgewonden, meer knuffelig en love-gevoel, bovendien niet echt gevoel meer in clitoris. Vorige week echter ontdekt dat g-spot mega-gevoelig wordt en dus mogelijkheden biedt"
"Na een paar keer mexicaanse paddo's te hebben gebruikt, hebben mijn tripmaatje en ik wel zin om een stapje verder te gaan. Aangezien ik een growbox heb gehad met mexicaanse, heb ik daar nog aardig wat van over en we vragen ons af of we deze misschien ook kunnen combineren met een andere soort. Dus bijvoorbeeld een halve portie mexicaanse + een halve portie golden teachers of equadorianen. Iemand een idee?"
"dank voor het meedenken en de antwoorden! Ik denk dat een volgende trip inderdaad een combinatie gaat worden van mexiacaantjes met equadoriaanse of golden teachers."
"Een vriend van me heeft ook ADHD en we hebben krotgeleden voor het eerst paddo's gebruikt. De verkoper in de smartshop gaf aan dat ritalin en paddo's samen kunnen gaan, dus hij had ook gewoon zijn medicatie ingenomen. Hij was bang dat hij een bad trip zou krijgen doordat hij zou doordraaien in zijn eigen gedachtren. Het tegenovergestelde bleek te gebeuren; zijn gedachten werden tot rust gebracht en hij voelde zich helemaal in het hier en nu, zonder afleiding. Het was een erg positieve ervaring voor hem. Moet er wel bij zeggen dat het ging om mexicaanse, een halve portie. Ik kan niet zeggen hoe het bij andere soorten of hogere doses zit."
"bruistablet vitamine C en influ-complex druppels met 51,3% alcohol. Alles om te zorgen dat die verkoudheid niet doorzet nu ik eindelijk vakantie heb!"
"Pff kijk toch uit met je huisdier en drugs... Ons kattenkindje heeft me al wel eens met grote ogen bekeken als ik beschonken thuiskwam. De eerste keer dat we paddo's gebruikten, heeft hij de hele middag in een andere kamer gelegen, moest er niks van hebben. TWeede keer paddo's, mijn vriend deed toen niet mee en de sfeer was veel relaxter (vond ik zelf ook, hij werd er veel te druk en vragend van), en poes heeft de hele middag superrelaxed bij ons gelegen."
"Thee zetten is een prima optie. Ik trek van de helft thee en de andere helft maak ik heel klein en kieper ik door een beetje vruchtenyoghurt heen. Proef je niks van."
"De witte pluizige schimmel is trouwens een goed teken hoor!"