Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Al iets op dat wetenschappelijke artikel. Ik ben daar namelijk erg benieuwd. Ik heb zelf al zo'n 3 jaar visual snow en andere visuele vervormingen. Ik zal dadelijk die lijst invullen. Ik heb echt al zoveel geprobeerd om er vanaf te komen, maar tot op heden nog geen succes. Daarom ben ik erg interesseert in dat rapport!"
"1) Welke drugs heb je gebruikt voordat je HPPD begon?[/b] MDMA, Paddo's, Speed, Weed, 2CB, Coke 2) Hoelang loopje al met je klachten rond? ruim 3 jaar 3) Wat heb je er al aangedaan om je klachten te verminderen? - Veel slapen - Multi vitamine - Visolie - Sporten - Gezond eten 4) Gebruik je nog steeds drugs/worden je klachten erger? Nee, ik gebruik niets meer. 5) Hebje enig idee wat de HPPD getriggerd kan hebben? Ik weet het niet zo goed. Ik weet wel dat ik van een op de andere dag in een soort droom terecht kwam. Ik had toen al een jaar ofzo geen xtc meer gedaan en al enkele jaren geen pados meer. Ik blowde wel alleen elke dag, wat bij mij een angststoornis heeft gecreëerd. Daardoor ben ik depressief geworden. Daarbij heb ik toen het gebeurde een antibiotica kuur gehad. Ik heb dus echt geen idee wat het geweest kan zijn. Ik denk een combinatie van een drugsverleden, heel weinig slapen, het huidige blowen, de stress en angststoornis. Ik heb overigens alleen nog last mijn het visuele klachten. Ik ben niet meer depressief. Het is nog wel alsof ik in een droom zit en vooral ook de visual snow. Lezen lukt niet, en de hokje tellen op een ruitjes vel is onbegonnen werk."