#1
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Knap stom
Knap stom
Gemini zei:Zoals de titel al luidt: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld, exclusief je eigen partner?
Je mag er slechts één kiezen, dus geen dozijn aan foto's, omdat je niet kunt kiezen.
Ik kies Brandon Boyd (de zanger van Incubus). Ik vind hem zo ontzettend mooi, sexy en knap. Ik kan uren als een klein meisje zwijmelen bij zijn foto's en de livedvd's die ik heb van Incubus.
![]()
Gemini zei:Waarom heb je haar laten gaan dan, Oom klaas?
hoe oud ben je dan klaasOom Klaas zei:![]()
Niet eens zo'n mooie foto en toch is en blijft het een vleesgeworden godin.
Het meisje dat ik heb laten gaan![]()
oo oke oke,mischien later in het leven kom je der nog wel tegen,rijmtOom Klaas zei:Dat ben ik dus niet![]()
![]()
Van een feestje waar ik tijdje terug ben geweest en waarvan de flyer op m'n broers kamer lag en ik vond 't een super strakke foto![]()
Maar ik ben 20, en zij is 19.
Oom Klaas zei:Ze woont, nu dan even niet, op 5 minuten afstand van me dus dat zit wel knor.
Rabbithole zei:![]()
Tja, hoe kan het ook anders.. Vanaf het moment dat ik als 12-jarig meisje Lord of the Rings in de bios zag ben ik echt verliefd op hem geworden.Al moet ik zeggen dat ik hem veel minder leuk vind nu hij zo'n grote Hollywoodster is. Als onzekere Britse jongen was hij veel leuker!!
p
Ik ook!Marla Singer zei:Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon!![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."