Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

250 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Knap stom
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Had mindgamer zijn reactie wel willen zien hierop :tearsofjoy:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Waarom heb je haar laten gaan dan, Oom klaas?
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Ellen ten Damme... :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Cillian Murphy



Jared Leto



Wentworth Miller



Alle drie errug smakelijk!

Maar op nummer 1 staat voor mij toch altijd wel:
















Johnny Depp



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Jared Leto en Wentworth Miller zijn zeker niet verkeerd.

Maar wat mooie mannen betreft, puur omdat hij qua uiterlijk gewoon perfect is:

Patrick Dempsey
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Gemini zei:
Zoals de titel al luidt: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld, exclusief je eigen partner?
Je mag er slechts één kiezen, dus geen dozijn aan foto's, omdat je niet kunt kiezen.

Ik kies Brandon Boyd (de zanger van Incubus). Ik vind hem zo ontzettend mooi, sexy en knap. Ik kan uren als een klein meisje zwijmelen bij zijn foto's en de livedvd's die ik heb van Incubus.

Klik om te vergroten...

Gemini, jij bent de eerste die ik tegenkom die ook zo van Brandon Boyd houdt! :hearteyes: Ik vind hem namelijk ook een supersmakelijk hapje!! :)

Verder:



Dat is toch wel de ultieme man voor mij. :hearteyes: Ik vind hem het leukst in From Hell, Pirates en natuurlijk Chocolate!! :hearteyes:



De enige blonde man in mijn rijtje, maar wie kan niet van die schattige spleetoogjes en enorm lieve grijns houden!! :hearteyes: Ik vind het nog steeds vreselijk dat hij dood is.

Overigens vind ik Joseph Gordon-Levitt heel veel op Heath lijken (van 500 days of summer), dus hij mag er ook zeker wezen! :)



Tja, hoe kan het ook anders.. Vanaf het moment dat ik als 12-jarig meisje Lord of the Rings in de bios zag ben ik echt verliefd op hem geworden. :hearteyes: Al moet ik zeggen dat ik hem veel minder leuk vind nu hij zo'n grote Hollywoodster is. Als onzekere Britse jongen was hij veel leuker!!

Qua vrouwen vind ik Liv Tyler een hele grote natuurlijke schoonheid hebben:



En nog wel meer vrouwen, al kan ik er nu even geen bedenken.

Edit: als ik er één moet kiezen ga ik wel voor Johnny Depp, maar ik vond het nou eenmaal leuk om een rijtje met alle mooiste mensen te posten. :tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Gemini zei:
Waarom heb je haar laten gaan dan, Oom klaas?
Klik om te vergroten...

Er was geen mogelijkheid om op de juiste manier iets aan te gaan na zo lang zo goed bevriend te zijn geweest dacht ik. Toen kwam het moment dat zij zich 1 keer bedacht en zich tot mij wende op een meer dan vriendschappelijke manier, iets waar ik erg lang op had gehoopt, maar toen werd ik bang van mezelf om wat met haar aan te gaan.

Nu zit ze even in the US en haar geboorteland Costa Rica :hearteyes: wat eigenlijk voor ons wel even goed is volgens mij.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:

Niet eens zo'n mooie foto en toch is en blijft het een vleesgeworden godin.
Het meisje dat ik heb laten gaan :(
Klik om te vergroten...
hoe oud ben je dan klaas
ik dacht namelijk dat jij die vent op je avater was,en die foto van dat meisje ziet er best recent uit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Dat ben ik dus niet :beer:

Van een feestje waar ik tijdje terug ben geweest en waarvan de flyer op m'n broers kamer lag en ik vond 't een super strakke foto :grin:
Maar ik ben 20, en zij is 19.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:
Dat ben ik dus niet :beer:

Van een feestje waar ik tijdje terug ben geweest en waarvan de flyer op m'n broers kamer lag en ik vond 't een super strakke foto :grin:
Maar ik ben 20, en zij is 19.
Klik om te vergroten...
oo oke oke,mischien later in het leven kom je der nog wel tegen,rijmt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Ze woont, nu dan even niet, op 5 minuten afstand van me dus dat zit wel knor.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Afgezien van mijn vriendin vind ik Chantal Janzen wel wat hebben.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:
Ze woont, nu dan even niet, op 5 minuten afstand van me dus dat zit wel knor.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Rabbithole zei:


Tja, hoe kan het ook anders.. Vanaf het moment dat ik als 12-jarig meisje Lord of the Rings in de bios zag ben ik echt verliefd op hem geworden. :hearteyes: Al moet ik zeggen dat ik hem veel minder leuk vind nu hij zo'n grote Hollywoodster is. Als onzekere Britse jongen was hij veel leuker!!

p
Klik om te vergroten...

Ik was heel even bang dat ik als enige Orlando Bloom zou noemen, gelukkig zijn er meer vrouwen verliefd geworden op Legolas :wink:

Wat vrouwen betreft ga ook ik voor Megan Fox.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon! :hearteyes:

E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Maar.. en julie zullen me wel voor gek verklaren.. de allermooiste man vind ik Michael Jackson, helaas overleden. Het is jammer dat ie zijn eigen gezicht zo verbouwt heeft, maar zijn puurheid, kinderlijke onschuld en tegelijkertijd dat charisma wat ie had is een ontzettend sexy combinatie. Ik weet nog dat ik als meisje van 12 een boek had met zijn foto's en brieven naar hem schreef. :flushed:

Kon ff geen foto vinden.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vMcYrrudAT0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vMcYrrudAT0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

tuurlijk Chantal Janzen heeft zeker wat:



Maar ik vind het ook een hele moeilijke keus, ook veranderd dit zo ongeveer 2 keer per minuut. Er zijn gewoon verschrikkelijk veel mooie mensen...

Een paar mooiste vrouwen ter wereld... geen flauw idee wie het zijn:


















\\










sjezus... er komt geen eind aan...

de mooiste vrouw ter wereld BESTAAT NIET!!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Marla Singer zei:
Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon! :hearteyes:

Klik om te vergroten...
Ik ook!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

---

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."