#1
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
Agree
Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.![:openmouth:]()
Andrew zei:
Agree
Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.
Andrew zei:
Rabbithole zei:Ik zit eigenlijk op de eerste persoon te wachten die een foto vanzichzelfiemand anders post.
Snap ik ook.Exceptional Insight zei:Haha dat wil je niet. Believe me.
Oh leg eens uit dan. Ik snap er zelf namelijk helemaal niks van.Drientje zei:Snap ik ook.Exceptional Insight zei:Haha dat wil je niet. Believe me.
Ik snap echt veel van je. Het is net of ik je ken!![]()
verneukeratief zei:Dan hebben we het nog niet eens over haar innerlijk gehad.![]()
![]()
![]()

Manonnie zei:
HALLO, wie ben jij?!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."