Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

250 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Observer zei:
my ex girlfriend. <3
Klik om te vergroten...
Onhandig geschoten of mannelijk vrouwtje?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:

Niet eens zo'n mooie foto en toch is en blijft het een vleesgeworden godin.
Het meisje dat ik heb laten gaan :(
Klik om te vergroten...
hoe oud ben je dan klaas
ik dacht namelijk dat jij die vent op je avater was,en die foto van dat meisje ziet er best recent uit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Dat ben ik dus niet :beer:

Van een feestje waar ik tijdje terug ben geweest en waarvan de flyer op m'n broers kamer lag en ik vond 't een super strakke foto :grin:
Maar ik ben 20, en zij is 19.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:
Dat ben ik dus niet :beer:

Van een feestje waar ik tijdje terug ben geweest en waarvan de flyer op m'n broers kamer lag en ik vond 't een super strakke foto :grin:
Maar ik ben 20, en zij is 19.
Klik om te vergroten...
oo oke oke,mischien later in het leven kom je der nog wel tegen,rijmt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Ze woont, nu dan even niet, op 5 minuten afstand van me dus dat zit wel knor.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Afgezien van mijn vriendin vind ik Chantal Janzen wel wat hebben.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Oom Klaas zei:
Ze woont, nu dan even niet, op 5 minuten afstand van me dus dat zit wel knor.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Rabbithole zei:


Tja, hoe kan het ook anders.. Vanaf het moment dat ik als 12-jarig meisje Lord of the Rings in de bios zag ben ik echt verliefd op hem geworden. :hearteyes: Al moet ik zeggen dat ik hem veel minder leuk vind nu hij zo'n grote Hollywoodster is. Als onzekere Britse jongen was hij veel leuker!!

p
Klik om te vergroten...

Ik was heel even bang dat ik als enige Orlando Bloom zou noemen, gelukkig zijn er meer vrouwen verliefd geworden op Legolas :wink:

Wat vrouwen betreft ga ook ik voor Megan Fox.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon! :hearteyes:

E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Maar.. en julie zullen me wel voor gek verklaren.. de allermooiste man vind ik Michael Jackson, helaas overleden. Het is jammer dat ie zijn eigen gezicht zo verbouwt heeft, maar zijn puurheid, kinderlijke onschuld en tegelijkertijd dat charisma wat ie had is een ontzettend sexy combinatie. Ik weet nog dat ik als meisje van 12 een boek had met zijn foto's en brieven naar hem schreef. :flushed:

Kon ff geen foto vinden.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vMcYrrudAT0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vMcYrrudAT0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

tuurlijk Chantal Janzen heeft zeker wat:



Maar ik vind het ook een hele moeilijke keus, ook veranderd dit zo ongeveer 2 keer per minuut. Er zijn gewoon verschrikkelijk veel mooie mensen...

Een paar mooiste vrouwen ter wereld... geen flauw idee wie het zijn:


















\\










sjezus... er komt geen eind aan...

de mooiste vrouw ter wereld BESTAAT NIET!!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Marla Singer zei:
Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon! :hearteyes:

Klik om te vergroten...
Ik ook!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Aalpoepert zei:
Marla Singer zei:
Wat de dames betreft: ik vind Natalie Portman echt beeldschoon! :hearteyes:

Klik om te vergroten...
Ik ook!
Klik om te vergroten...

+1 :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Op het moment schiet alleen Helena Bonham Carter me even te binnen, en qua mannen heb ik dus geen flauw idee.

En ja, 'k doe maar gewoon 'n beroemdheid, dat is makkelijk.

Olle
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?






:hearteyes: Kan zo nog wel uren doorgaan..
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

En niet te vergeten
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Als ik gay was wist ik het wel hoor!


Maar nu noem ik het een mancrush.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of uitstraling.

Toch?

En hoe weet jij dat ik mijn best doe. Dat doe ik helemaal niet. Ik ben met een half oog ook nog aan het eten en GTA aan het spelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."