#1
Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
WeirdyBeardy zei:Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettigfranx zei:Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?![]()
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo![]()
Missyy23 zei:Ben 34en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel
![]()
franx zei:Missyy23 zei:Ben 34en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel
![]()
Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijnwelcome to de 30+ club.
Missyy23 zei:Thnxmaar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan
![]()
franx zei:Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.
hahaHazekees zei:Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.
Bbcarla zei:Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.franx zei:Bbcarla zei:Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.
curiouscouple zei:42 & 43,stil curious........
We zijn pas gestart toen we echt verstandig en volwassen waren...... een jaar of 4 geleden![]()
Op één of andere manier vind ik het woord "verslaafd(en)" altijd zo'n naar woord. Maar goed, los daarvan: verslaafd betekent niet dat je er geen controle (meer) over hebt.Bbcarla zei:Mensen die geen controle over hun gebruik hebben.Afhankelijk ervan zijn om te functioneren in het dagelijks leven.Skirre zei:Leg "verslaafden" even uit![]()
Bbcarla zei:Afhankelijkheid is een beter woord ervoor.
Ik heb meer moeite als mensen het woord junk gebruiken bij drugs verslaafden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."