Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moeilijk te zien maar dit lijkt mij iets boven de 2 gram ofzo? Weeg het anders."
"Hoe is het nu, ben je er bovenop gekomen?"
"SICK"
"Eigenlijk best sneu, undercover operaties als deze voor drugs. Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn naar je dealer en willen dat je mensen gaat verklikken."
"Zwijgrecht zei: Probleem opgelost Klik om te vergroten... Maar.... Ik ben er nog?"
"Zelfmoord is niet tof"
"Ligt bij mij gigantisch aan de drugs. Ik word zo bijvoorbeeld enorm instabiel na mdma en een hoop alcohol. Van coke en speed word ik na afloop juist erg vlak. Tripmiddelen zoals truffels en lsd kunnen me vooral knorrig maken erna, en ook minder emotioneel."
"Iskra zei: Minder emotioneel en knorrig? Wonderbaarlijk in mijn ogen. Tripmiddelen zorgen er bij mij na de trip voor een enorme openheid en diepe connectie met mijzelf. Heb je zelf een verklaring waarom jij je zo voelt na een trip? Klik om te vergroten... Ik gok toch dat het komt door uitputting van neurotransmitters? Net na de trip als t nog een beetje werkt heb ik ook die vrolijkheid, maar ben toch echt 2-3 dagen erna chagrijnig en emotieloos. Gelukkig kan ik wel nog altijd de inzichten van de trip meenemen."
"Emoties kum je besturem mann"
"Speed is extreem verslavend en spotgoedkoop, dus zeker van tevoren grenzen stellen. Ook niet na een nacht drinken weer de fles oppakken, dat is een potentiële neerwaartse spiraal waar ik zelf gelukkig net op tijd uit was ontsnapt."