#1
LOL!Het wordt anders allemaal wel heel googlebaar, beetje ongemakkelijk als de blije vega van tafel 13 met 2 klikken eindigt op Drugsforum...
Altijd jammer als mensen zich zo moreel superieur gaan voelen en hun eigen opvattingen zien als absolute waarheden die iedereen over dient te nemen om maar niet als minderwaardig persoon afgeserveerd te worden.Veganisten/vegetariers dankbare mensen? Ik viind ze vooral dezelfde mentaliteit hebben als het leger des heils en andere zwaar religieuzen met hun zendelingendrang/ongelooflijke behoefte om anderen te bekeren, maar ook dat zal ik ongetwijfeld al een keer gezegd hebben.
