#1
@Stailoz Juist! en ze hebben nog meer heerlijke producten zoals braadworsten, ´kip´shoarma, rookworsten etc. zowel vegetarisch als vegan.
In ieder geval zijn we gewoon mensen!Gelukkig zijn vega's en veganisten vaak best dankbare mensen![]()
Daarom tagde ik je, of dacht je dat ik spontaan aan je moest denken bij een vega topic :P@Zwijgrecht
Ik snap sowieso niet dat als je geen vlees meer wil eten dat er uberhaupt iets op je bord MOET liggen wat geen vlees is maar daar wel naar moet uitzien en/of een beetje naar moet smaken terwijl er totaal andere voedingsstoffen in zitten dan in je stukje vlees van weleer.
edit;
Dit heb ik hier al een tijdje geleden gezegd zie ik lol!![]()
@Zwijgrecht
Veganisten/vegetariers dankbare mensen? Ik viind ze vooral dezelfde mentaliteit hebben als het leger des heils en andere zwaar religieuzen met hun zendelingendrang/ongelooflijke behoefte om anderen te bekeren, maar ook dat zal ik ongetwijfeld al een keer gezegd hebben.
LOL!Het wordt anders allemaal wel heel googlebaar, beetje ongemakkelijk als de blije vega van tafel 13 met 2 klikken eindigt op Drugsforum...
Altijd jammer als mensen zich zo moreel superieur gaan voelen en hun eigen opvattingen zien als absolute waarheden die iedereen over dient te nemen om maar niet als minderwaardig persoon afgeserveerd te worden.Veganisten/vegetariers dankbare mensen? Ik viind ze vooral dezelfde mentaliteit hebben als het leger des heils en andere zwaar religieuzen met hun zendelingendrang/ongelooflijke behoefte om anderen te bekeren, maar ook dat zal ik ongetwijfeld al een keer gezegd hebben.
Juist. Helemaal mee eens. Ook in mijn omgeving heb ik een aantal vegans, die mij elke keer weer subtiel proberen over te halen om me toch nog een tandje verder te laten gaan. met opmerkingen zoals: ¨vis is net zo erg als vlees eten. Dat weet je toch wel?¨ ¨Denk je serieus dat eieren gezond zijn voor je?¨ Bitch please... leave me alone. Ik heb mijzelf al zo ver weten te krijgen dat ik het uit kan houden om geen vlees meer te eten. Dat wil niet zeggen dat ik meteen overga tot een die-hard vegan.Beetje kort door de bocht, maar soi
Pesco (alleen vis) en vegetariers kom ik nooit mee in aanraking op een negatieve manier, en dat is inmiddels ook zo doodnormaal dat dat ook zou moeten. Toch is het heel vaak nog een ondergeschoven kindje waar een beetje lacherig over wordt gedaan, en er makkelijk vanaf gemaakt wordt. Ik zou echt de keuken instampen als vega zijnde en een paar vegetarische hoeken uitdelen als je weer de eeuwige salade geitenkaas voor je neus krijgt. Met dankbaar bedoel ik dat ze vaak al met lage verwachtingen binnenkomen, en als ze dan wat lekkers krijgen heel verrast doen en regelmatig terugkomen en het doorvertellen aan andere "vega religieuzen"" goed voor baas, goed voor de vega, goed voor de fooi en uiteindelijk goed voor mij.
Por er is eentje met een stok als je er een ziet, ze zijn best aardig en proberen je niet meer altijd te bekeren! Je kunt ze herkennen aan......dat ze 2 handen hebben, 2 benen en een hoofd.
Veganisten daarentegen dat zijn net Taliban strijders(jaja, uitzondering daargelaten. Zat op zo'n Facebook pagina, Vegan Nederland, puur werktechnisch en de shit die je daar af en toe voorbij ziet komen....mensen zijn bang voor ISIS en het Kalifaat ,maar dat is kinderspel vergeleken met vegan jihadi's
Waar zijn deze dingen meestal van gemaakt, soja enzo tochBekijk bijlage 3737
Deze was wel lekker vorige week.
Dat zal best wel ja. Ik eet ze heel weinig maar sommige zijn best lekker en goed ipv vlees qua smaak.Waar zijn deze dingen meestal van gemaakt, soja enzo toch
Idioot duur is het zeker.Oh zeker, maar mijn voornaamste reden zou het millieu zijn. En het is idioot duur, was net in de AH toevallig en dacht eraan na je topic
@Zwijgrecht
Ik snap sowieso niet dat als je geen vlees meer wil eten dat er uberhaupt iets op je bord MOET liggen wat geen vlees is maar daar wel naar moet uitzien en/of een beetje naar moet smaken terwijl er totaal andere voedingsstoffen in zitten dan in je stukje vlees van weleer.
edit;
Dit heb ik hier al een tijdje geleden gezegd zie ik lol!
Veganisten/vegetariers dankbare mensen? Ik viind ze vooral dezelfde mentaliteit hebben als het leger des heils en andere zwaar religieuzen met hun zendelingendrang/ongelooflijke behoefte om anderen te bekeren, maar ook dat zal ik ongetwijfeld al een keer gezegd hebben.
Dit dusHet MOET niet? Maar het kan handig zijn als je lui bent of geen tijd/zin hebt om uitgebreid te koken. Wat is daar nou mis mee. Het is toch ook helemaal niet gezegd dat vegetariërs elke dag zo’n vleesvervanger eten? Ik vind weinig vleesvervangers lekker maar er zijn er bij die (bijvoorbeeld in stukjes door een saus) amper van vlees te onderscheiden zijn en ik zie zelf niet zo in waarom ik dat dan niet zou eten in plaats van geslacht beest. Maar goed, dat is een persoonlijke keuze.
Ik ben niet gestopt met vlees eten omdat ik vlees niet lekker vond, maar omdat ik niet achter de manier waarop dieren behandeld worden sta. Dus als iemand iets kan produceren wat zo goed mogelijk naar vlees smaakt be my guest a.u.b.
+ In wat voor omgeving leven jullie? Lol. Ik ken zelf echt amper tot geen veganisten en al helemaal geen vegetariërs die zich als ‘zwaar religieuzen’ gedragen. En indien wel dan loop ik gewoon weg. Ken de commune op internet wel maar dat lees ik niet. Problem solved.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."