#1
Wat mooi dat je zo open bent hierover en update hoe het met je gaat, wat heb je concreet al ontzettend veel dingen bereikt! Echt fijn om te lezen dat je al zo ver bent gekomen <3 . Ik ben ook benieuwd -maar snap dat dit een persoonlijke vraag is, dus voel je niet verplicht te antwoorden- of je op emotioneel vlak bepaalde dingen hebt gedaan om deze vooruitgang te boeken, of veranderingen hebt bemerkt aan jezelf. Herken je bepaalde (negatieve) gedachtepatronen van jezelf ook beter, heb je het idee dat je ook liever bent geworden voor jezelf? Of is het vooral dat het leuker en gezonder maken van je leven je al veel heeft geholpen / of een combinatie van beide?