#1
Ik ben een drugs-seks maagd
Alleen op cannabis seks gehad en dat is echt fantastisch.
Van het weekend voor het eerst wel "zelf bezig geweest" op cocaïne, want seks zit er echt niet in op coke voor een man. Was heel apart, heb ook eigenlijk altijd wel zin in seks op coke. Verbaasde me er met name over dat ik als vrouw zijnde überhaupt kon klaarkomen op coke.
Wel vaak geplanned om op MDMA seks te hebben maar kwam er telkens niet van.. en vaak geplanned om op psychedelica seks te hebben maar ik ben echt allesbehalve in de mood voor seks op psychedelica, hoewel het heel erg mooi schijnt te zijn. Dus het zou dan echt een gevalletje "dwang" moeten zijn haha. Tegelijkertijd nu in nuchtere staat baal ik ervan dat ik het nooit écht heb geprobeerd (bij gebrek aan zin) want ik wil zoiets toch wel super graag ervaren. Kan me ook niet voorstellen hoe intens een orgasme wel niet moet voelen op psychedelica.
Zoenen op psychedelica vind ik al heel erg raar, doe het ook eigenlijk nooit omdat het zo raar is. Plus dat ik altijd m'n ogen sluit en dus op een gegeven moment helemaal verdwaal in de closed eye visuals en compleet vergeet wat ik ook alweer aan het doen was en in een soort standbeeld verander![:joycat:]()
Van het weekend voor het eerst wel "zelf bezig geweest" op cocaïne, want seks zit er echt niet in op coke voor een man. Was heel apart, heb ook eigenlijk altijd wel zin in seks op coke. Verbaasde me er met name over dat ik als vrouw zijnde überhaupt kon klaarkomen op coke.
Wel vaak geplanned om op MDMA seks te hebben maar kwam er telkens niet van.. en vaak geplanned om op psychedelica seks te hebben maar ik ben echt allesbehalve in de mood voor seks op psychedelica, hoewel het heel erg mooi schijnt te zijn. Dus het zou dan echt een gevalletje "dwang" moeten zijn haha. Tegelijkertijd nu in nuchtere staat baal ik ervan dat ik het nooit écht heb geprobeerd (bij gebrek aan zin) want ik wil zoiets toch wel super graag ervaren. Kan me ook niet voorstellen hoe intens een orgasme wel niet moet voelen op psychedelica.
Zoenen op psychedelica vind ik al heel erg raar, doe het ook eigenlijk nooit omdat het zo raar is. Plus dat ik altijd m'n ogen sluit en dus op een gegeven moment helemaal verdwaal in de closed eye visuals en compleet vergeet wat ik ook alweer aan het doen was en in een soort standbeeld verander
