#1
Zou je dit toe kunnen lichten? Je klinkt behoorlijk stellig hierin! Dat maakt me des te nieuwsgieriger naar je gedachtegang erachter.Het kan een toevoeging zijn, maar vroeg of laat gaat het ook veel van je afnemen. (:
Zou je dit toe kunnen lichten? Je klinkt behoorlijk stellig hierin! Dat maakt me des te nieuwsgieriger naar je gedachtegang erachter.Het kan een toevoeging zijn, maar vroeg of laat gaat het ook veel van je afnemen. (:
Drugs gebruiken heeft positieve toevoegingen zoals van: dat je qua instelling positief verandert en hierdoor meer kan bereiken. Zoals eerder werd genoemd: makkelijker contact zoeken, praten, eerlijk praten, anders naar het leven kijken. Maar drugs gebruik kan ook veel van je afnemen, eigenlijk is dit wel logisch. Want niet altijd vallen de drugs die je neemt goed en kan dit bijvoorbeeld (voornamelijk bij een verslaving) alles van je afnemen in alle opzichten: vrienden, geld, geluk, je huis, geluk en ga zo maar door. En het kan je leven afnemen.Zou je dit toe kunnen lichten? Je klinkt behoorlijk stellig hierin! Dat maakt me des te nieuwsgieriger naar je gedachtegang erachter.
Ik vind het persoonlijk een gewoonlijke gedachte gang. Het feit dat je nieuwsgierig bent naar wat ik bedoel, doet lijken alsof je voornamelijk alleen naar de positieve kanten kijkt van drugs.Dat maakt me des te nieuwsgieriger naar je gedachtegang
Ja, OK, dat snap ik. Dat is meer in het algemeen. Ik dacht dat je specifiek in mijn situatie bedoelde. Vandaar dat ik even in verwarring was. De manier waarop ik gebruik zie ik namelijk niet zo snel tot afbreuk leiden, aangezien mijn gebruik zeer gematigd is.Drugs gebruiken heeft positieve toevoegingen zoals van: dat je qua instelling positief verandert en hierdoor meer kan bereiken. Zoals eerder werd genoemd: makkelijker contact zoeken, praten, eerlijk praten, anders naar het leven kijken. Maar drugs gebruik kan ook veel van je afnemen, eigenlijk is dit wel logisch. Want niet altijd vallen de drugs die je neemt goed en kan dit bijvoorbeeld (voornamelijk bij een verslaving) alles van je afnemen in alle opzichten: vrienden, geld, geluk, je huis, geluk en ga zo maar door. En het kan je leven afnemen
Drugs gebruiken heeft positieve toevoegingen zoals van: dat je qua instelling positief verandert en hierdoor meer kan bereiken. Zoals eerder werd genoemd: makkelijker contact zoeken, praten, eerlijk praten, anders naar het leven kijken. Maar drugs gebruik kan ook veel van je afnemen, eigenlijk is dit wel logisch. Want niet altijd vallen de drugs die je neemt goed en kan dit bijvoorbeeld (voornamelijk bij een verslaving) alles van je afnemen in alle opzichten: vrienden, geld, geluk, je huis, geluk en ga zo maar door. En het kan je leven afnemen.
Ik vind het persoonlijk een gewoonlijke gedachte gang. Het feit dat je nieuwsgierig bent naar wat ik bedoel, doet lijken alsof je voornamelijk alleen naar de positieve kanten kijkt van drugs.
Eigenlijk niet, maar ergens wel als ik het nu terug lees. Maar ik heb geen zin om te haten of iets dergelijks, dus doe gewoon je ding. :PIk dacht dat je specifiek in mijn situatie bedoelde.
Wist je dat pep niet alleen je coördinatie aanpast, maar ook de manier van hoe je denkt? Denk daar maar aan als dat nog lukt, dat je aan de pep zit is wel duidelijk te herkennen.Ik denk dat je zelf eigelijk bevestigd wat ik probeer duidelijk te maken, lees het later maar is terug. Heb zo'n vermoeden dat TS niet persé zit te wachten op een interventie georganiseerd door jou.
Over en sluit doc ; -)
Om mijn favoriete drugspositivo @Rayyar niet teleur te stellen, wil ik vertellen dat mijn kennis van scheikunde tegelijk met drugs expentonieel is toegenomen !
Goodnight, deze jongen gaat een dutje doen zo. Eer aan Johan;
Elk nadeel heb zn voordeel!
Ga je aan je zwijgrecht houdenHet is de kunst om met zo min mogelijk woorden zoveel mogelijk te zeggen,
Dit zeg je al in iedere post, rofl. Maar bon, je hoeft mijn reacties niet te lezen. En gezien je het toch niet boeit, reageer dan niet, rofl.Kappen en klaar nu
Wartaal alert!Stil zitten als je geschoren wordt Bas, je coördinatie is nog steeds niet helemaal on point zo te merken
Vergeet je neus niet schoon te maken hé!Goodnight, deze jongen gaat een dutje doen zo.
Was dan ook het enige wat ik kon verzinnen op dat moment, zo ontzettend veel voordelen kan ik dus bedenken. En echt overtuigend kwam het er niet uitVoorbeeld:
'Samen drugs gebruiken leidt tot een sterkere band'.
Leuke stelling, maar de conclusie dat dit DOOR de drugs komt ben ik niet mee akkoord. Want naar mijn mening leidt puur het 'samen dingen ondernemen' op zichzelf al tot die stevigere band en kan dit niet aan de drugs worden toegeschreven.
Akkoord, maar je kan wel op dit moment -Nu- een balans opmaken hoe je nu bent als persoon. Aangezien drugsgebruik tot je persoonlijke weg 'hier naar toe' behoort, kan je misschien analyseren voor jezelf of je goede eigenschappen (en je negatieve eigenschappen) te herleiden zijn naar je drugservaringen? Voor mij geldt dat wel, maar misschien is dit omdat ik vrij analytisch ingesteld ben, dat zou kunnen.Ik denk toch dat het uberhaupt vrij lastig is om positieve effecten van drugs op de lange termijn te kunnen benoemen, want je hebt geen enkel vergelijkingsmateriaal, want je weet dus niet hoe je je zou hebben ontwikkeld/hoe je je nu zou voelen als je je nooit met drugs zou hebben ingelaten.
Het enige waar ik 100% van overtuigd ben is dat psychedelica me meer zelfinzicht hebben gegeven, andere conclusies durf ik gewoonweg niet te trekken.
Oeps... niet goed gelezen... excuses...dus niet zo zeer de onmiddelijke korte termijn effecten, maar hoe het jou op een fundamenteel niveau veranderd heeft, ten goede.
Eigenlijk wel eens met wat @acht.zes hier zegt. Ik denk dat psychedelica een positief effect heeft gehad op hoe ik tegen het leven aankijk en hoe goed ik mezelf ken. De meeste andere drugs hebben denk ik met name korte termijn voordelen gehad tijdens het gebruik.Het enige waar ik 100% van overtuigd ben is dat psychedelica me meer zelfinzicht hebben gegeven, andere conclusies durf ik gewoonweg niet te trekken.
Excuses hoeft echt niet hoorOeps... niet goed gelezen... excuses...
LSD/Psilocybine
Trippen heeft mijn hele kijk op het leven veranderd. Ik zie de wereld als mooier en interessanter door het trippen. Ik beschouw mijn leven als ‘rijker’ door mijn ervaringen met psychedelica. Het trippen heeft me geleerd om meer te accepteren en los te laten. Ik ben minder bang om dood te gaan en ik sta positiever in het leven.
DMT
DMT heeft me laten zien dat er waarschijnlijk echt meer is in de wereld dan dat ik ooit had vermoed. DMT heeft de potentie om van de meest cynische grijze man weer een verwonderd jongetje te maken.
Door het gebruik van xtc heb ik dansen geleerd tijdens uitgaan. Op de manier die ik fijn vind, zonder dat mensen er iets van vonden.
Met ayahuasca heb ik het mooiste en schoonste en overweldigendste liefde en acceptatie gevoeld. Ook ben ik rustiger geworden, gevoeler geworden en ben meer opener door geworden.
Met drugs kan ik super in de muziek opgaan.
Paar weken geleden een grammetje gedroogde paddenstoelen gegeten. Wat een zelfvertrouwen kreeg ik op dat moment. Fijn om dat te ervaren.
Door

Het kan een toevoeging zijn, maar vroeg of laat gaat het ook veel van je afnemen. (:Het kan wat toevoegen aan je leven wanneer je ervaringen, inzichten of wat dan ook tijdens het onder invloed zijn kan integreren in je nuchtere leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."