#1
Dat is op zich een daad van sterkte...
Ik zie dit soort kwesties als volgt:
In mijn geest zit een klein zwart boekje.
In dit boekje komen de namen, en hun daden te staan.
Alleen de erg slechte mensen, met hun erg slechte daden, die komen daar in terecht.
Alles dus fictief.
En het is zeer, zeer moeilijk om uit dit zwarte boekje geschrapt te worden.
Daarnaast heeft dit boekje nog een andere functie, en...het kan maanden, zelfs jaaaaaaren duren, maar, krijg ik een keertje de kans, om met gelijke munt de rekening te vereffenen, dan sla ik toe.
Glashard, en genadeloos.
Want ik vergeet dus nooit. Echt nooit.
Klinkt duister. Wat schiet je ermee op?