#1
@ revolutionair
In sommige reacties overdrijf ik. Dat klopt.
Dat doe ik bewust, omdat ik in die gevallen een nadrukkelijk standpunt wil innemen, en dat ook laten blijken.
Vwb roken: Let maar eens op, waar we over 5 jaar staan.
Vwb iemand opzettelijk drogeren: met wat voor ( kwade) bedoeling dan ook....Dit zijn nou daden, die dus in mijn beleving echt n i e t kunnen!
Stel, dat iemand iets krijgt toegediend, waar hij of zij allergisch voor is.
Dan wordt dat avondje uit er eentje, die je echt niet wilt meemaken. Dat kan iemand binnen een half uurtje al, tussen 6 planken laten belanden!
Dus daar reageer ik fel op.
Zo zit ik in elkaar in deze gevallen. Jazeker.!
Ik zie dus niet in, wat een pauze hier op DF aan zou kunnen veranderen....
En, ik ben niet boos hoor, echt niet...Dat wil je niet meemaken denk ik zo
Want dat was in de militaire jaren van me ook al niet gewenst door de leiding., maar dit verder terzijde.
Peace!
In sommige reacties overdrijf ik. Dat klopt.
Dat doe ik bewust, omdat ik in die gevallen een nadrukkelijk standpunt wil innemen, en dat ook laten blijken.
Vwb roken: Let maar eens op, waar we over 5 jaar staan.
Vwb iemand opzettelijk drogeren: met wat voor ( kwade) bedoeling dan ook....Dit zijn nou daden, die dus in mijn beleving echt n i e t kunnen!
Stel, dat iemand iets krijgt toegediend, waar hij of zij allergisch voor is.
Dan wordt dat avondje uit er eentje, die je echt niet wilt meemaken. Dat kan iemand binnen een half uurtje al, tussen 6 planken laten belanden!
Dus daar reageer ik fel op.
Zo zit ik in elkaar in deze gevallen. Jazeker.!
Ik zie dus niet in, wat een pauze hier op DF aan zou kunnen veranderen....
En, ik ben niet boos hoor, echt niet...Dat wil je niet meemaken denk ik zo
Want dat was in de militaire jaren van me ook al niet gewenst door de leiding., maar dit verder terzijde.
Peace!