#1
Oke even een update. Ik heb lang getwijfeld om dit te vertellen, omdat ik niet paranoia over wilde komen. Maar ik weet het nu echt zeker. Deze mensen denken serieus dat ik een soort undercover politiepersoon ben.
Die volgende middag ging ik naar een koffietentje. Wat me opviel was dat vanaf halverwege een auto me volgde. Diezelfde auto parkeerde toen ik eenmaal in het koffietentje zat voor het raam. Ondanks dat de auto getinte glazen had kon ik zien dat de bestuurder me heel boos aankeek. De bestuurder leek echt heel erg op de man van het stel. Eigenlijk vond ik het echt een bizar idee dat deze mensen serieus zo veel tijd hadden besteed om mij op te zoeken en te volgen en wist ik niet echt goed wat ik ervan moest vinden. Toen de auto naar een tijdje wegreed zag ik dat degene die naast hem zat een muts van haar hoofd af trok. Op de terugweg zag ik dat precies dezelfde auto mij weer volgde naar wat ze dachten dat mijn huis was. Ze parkeerden relatief kort vlak voor de deur, maar daarna heb ik ze niet meer gezien.
Voor de rest merkte ik dat na die avond het meeste clubpersoneel negatiever tegen me deed. Zo keek de portier me ineens heel spottend aan toen hij zag dat ik in de rij ging staan. Er zijn nog wel meer voorbeelden, maar het lijkt me niet echt handig om die allemaal te noemen.
Ze hadden trouwens wel echt geluk dat ik niet echt was wat ze dachten, dan had ik zo hun nummerbord kunnen doorgeven en dan hadden ze echt een probleem gehad.
Eigenlijk voel ik me er heel kut over. In het begin was het vooral dat ik de hele tijd om me heen keek en dat ik dacht misschien gaan ze iets doen.
Nu is het dat ik ben neergezet als iets wat ik totaal niet ben. Daarnaast houden mijn vrienden niet echt van clubs en eindelijk had ik de stap gezet om gewoon lekker zelf te gaan. Maar nu voel ik me eigenlijk heel oncomfortabel. Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet.
Die volgende middag ging ik naar een koffietentje. Wat me opviel was dat vanaf halverwege een auto me volgde. Diezelfde auto parkeerde toen ik eenmaal in het koffietentje zat voor het raam. Ondanks dat de auto getinte glazen had kon ik zien dat de bestuurder me heel boos aankeek. De bestuurder leek echt heel erg op de man van het stel. Eigenlijk vond ik het echt een bizar idee dat deze mensen serieus zo veel tijd hadden besteed om mij op te zoeken en te volgen en wist ik niet echt goed wat ik ervan moest vinden. Toen de auto naar een tijdje wegreed zag ik dat degene die naast hem zat een muts van haar hoofd af trok. Op de terugweg zag ik dat precies dezelfde auto mij weer volgde naar wat ze dachten dat mijn huis was. Ze parkeerden relatief kort vlak voor de deur, maar daarna heb ik ze niet meer gezien.
Voor de rest merkte ik dat na die avond het meeste clubpersoneel negatiever tegen me deed. Zo keek de portier me ineens heel spottend aan toen hij zag dat ik in de rij ging staan. Er zijn nog wel meer voorbeelden, maar het lijkt me niet echt handig om die allemaal te noemen.
Ze hadden trouwens wel echt geluk dat ik niet echt was wat ze dachten, dan had ik zo hun nummerbord kunnen doorgeven en dan hadden ze echt een probleem gehad.
Eigenlijk voel ik me er heel kut over. In het begin was het vooral dat ik de hele tijd om me heen keek en dat ik dacht misschien gaan ze iets doen.
Nu is het dat ik ben neergezet als iets wat ik totaal niet ben. Daarnaast houden mijn vrienden niet echt van clubs en eindelijk had ik de stap gezet om gewoon lekker zelf te gaan. Maar nu voel ik me eigenlijk heel oncomfortabel. Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet.