Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb iemand waar ik heel erg van houd. Helaas wil hij dat niet zien. Ik heb hem alles gegeven. Meer is er niet."
"Wanneer ik iemand leuk vind en me echt verbonden voel met iemand kan ik eigenlijk al een aantal dingen over diegene zeggen. Ook omdat ik me niet snel verbonden voel met mensen. Dat kan in mijn geval zijn omdat ze niet beschadigd genoeg zijn, waardoor hun belevingswereld anders is. Of van dat soort mensen die denken dat ze helemaal geweldig zijn en niet meerekenen dat ze er heel anders voor zouden staan als ze een minder stabiel leven hadden. In ieder geval, zijn er mensen met wie ik me door hoe ze zijn en/of de manier waarop hun leven is gegaan niet verbonden mee kan voelen. Het is iets om over na te denken. Neem eens een aantal verschillende personen voor je en vraag je af waarom je je wel of niet verbonden voelt met diegene. Ga dan in op wie diegene is en wat voor leven diegene heeft gehad. Misschien kunnen jullie er ook een verband in zien. Voor de rest ken is er een persoon van wie ik echt houd. Het maakt niet uit wat hij doet. Ook als hij mij om wat voor reden dan ook pijn zal doen. Ik kan en wil niet ineens niet van hem houden."
"@Legio Patria Nostra Ik denk nog steeds zo vaak aan je. Ik ben echt verliefd op je."
"Het kan je echt inzicht geven, probeer het voor je te zien."
"Anna_ zei: Voor de rest ken is er een persoon van wie ik echt houd. Het maakt niet uit wat hij doet. Ook als hij mij om wat voor reden dan ook pijn zal doen. Ik kan en wil niet ineens niet van hem houden. Klik om te vergroten... Hiermee bedoel ik trouwens niet dat ik hem niet kan haten. Ik heb echt wel momenten gehad waarbij ik dacht waarom doet deze klootzak mij dit aan."
"Syl zei: Bedoel je hiermee ook dat je deze persoon altijd ongeacht zijn daden een nieuwe kans geeft? Klik om te vergroten... Tja Zeelanddude zei: Ik snap nog niet helemaal wat je wil bereiken eigenlijk. bedoel, ik ken een hele hoop verschillende mensen met verschillende achtergronden en met de ene kan ik beter opschieten als met de andere, maar dat lijkt me vrij normaal. Ik heb ook vrienden/ kennissen waar ik alleen op bepaalde momenten goed mee op kan schieten. voorbeeld met persoon A dan kan ik heel goed met hem opschieten tijdens een jointje roken, maar moet ik ermee samenwerken dan zou ik hem het liefst onder de grond stoppen. Met iemand anders kan ik weer heel goed samenwerken maar ik zou nooit gaan stappen/uitgaan met diegene. Ik realiseer me wel hel goed dat je vrienden of kennissen je naar boven of naar beneden kunnen halen. Verder interesseert het mij echt niet wat voor leven iemand gehad heeft, de meest bijzondere gesprekken komen soms uit een totaal onverwachte hoek. Soms op momenten dat je er niet eens naar op zoek was. Klik om te vergroten... Daar zit ook een waarheid in. Zelf kan ik als het echt gaat om je verbonden voelen met iemand wel een lijn zien in eigenschappen. Wat voor leven maakt mij ook niet uit. Het gaat meer om de stabiliteit ervan, dat heeft wel echt impact op wie je bent."
"Sorry, ga er weer te diep op in."
"Rivalrie zei: Als dit over een partner gaat, maak het aub zsm uit. Gaat dit over een ouder, tja dan begrijp ik het wel, maar in een gezonde wereld kun je dan afstand nemen. Klik om te vergroten... Dankje! Het gaat inderdaad niet super tussen ons, ik heb hem een videobericht gestuurd waarin ik vertel wat ik voel vertel"
"Ja klopt helemaal. Ik heb in het videobericht echt alles goed geprobeerd uit te leggen. Met name het verleden."
"Hee allemaal, Al een tijdje kijk ik hier een beetje rond, maar ik heb nu toch wel een dingetje waar ik best wel mee zit. Ik vind het leuk om regelmatig alleen uit te gaan. Naast dat ik clubs gewoon leuk vind, houd ik heel erg van dansen en kan ik er ook helemaal in op gaan. Alleen was er een tijdje terug een vreemde situatie. Er kwam iemand op me af die me een 'servetje' aanbood waar duidelijk iets in zat. Hij was waarschijnlijk gestuurd door het stel die ik de week ervoor had ontmoet. Toen ze wat xtc bijnam en we het er daardoor over hadden, kwamen ze er namelijk achter dat ik het ook wilde. Ook waren ze toevallig te weten gekomen dat ik elke week naar die specifieke club avond ging. Anders zou ik me niet voor kunnen stellen dat iemand me uit het niets drugs zou geven. Ik zie er namelijk niet uit als iemand die drugs gebruikt en de club waar ik naar toe ga, is erg goed beveiligd. Helaas duurde het net iets te lang voordat het tot me doordrong dat er iets in het servetje zat haha. Dat kwam misschien ook doordat ik de xtc had gebruikt die ze me de week ervoor had gegeven . Toen hij me vroeg of ik een servetje wilde, antwoordde ik dus met 'nee dankje'. Waarom zou ik nou een servetje nodig hebben? Zodra ik me realiseerde dat het niet om het servetje ging, stopte ik met dansen en zag ik dat hij me van een afstand aankeek. Ik keek hem terug aan, twijfelend of ik op hem af zou stappen. Hij bleef me aankijken. Toen draaide hij zich ineens om en liep hij haastig weg, alsof hij ergens bang voor was. Op het moment zelf was ik te blij om er over na te denken (echt geen woorden voor hoe blij ik was). Achteraf had ik dat dus beter wel kunnen doen want de situatie spookt nog steeds door mijn hoofd. Niet dat ik zeker weet of ik op dat moment überhaupt zo goed kon nadenken, maar oke haha. Vanwege zijn reactie blijf ik me afvragen of ik iets fout heb gedaan. Ik heb het met mn vrienden besproken, maar zij snappen er ook niks van."