Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag allen, Dit is mijn eerste trip report na dat ik hier vele reports te hebben gelezen wil ik ook graag mijn ervaring delen van me laatste thuis trip. 3 weken geleden was het weer eens zo veer, ik had een mooi trip avondje op de planning met een vriendin die we nu voor het gemak even 'S' noemen. Allebei hebben we ervaring met 2C-B op feestjes en ik heb het al vaker in een thuis gedaan wat een totaal andere beleving is, ik had aangegeven aan S om dit een keer bij mij thuis te doen. Dit leek haar een goed idee omdat me woonkamer is ingericht om optimaal te kunnen chill/trippen/afteren door de Philips hue lampen en de extreem goede geluidskwaliteit van me B&O geluid systeem. S was rond 18:00 bij mij en we even snel iets gegeten, na het eten heb ik een blowtje gerookt en zijn we een serie gaan kijken om het eten eerst even te laten zakken. T=0:00 20:30 S neemt 1 pil (18mg) en ik 1,5 (27mg) en we gaan nog 1 aflevering van de serie kijken zo dat we niet zo zitten. te wachten tot het op komt. Het eerste uurtje heb ik vaak veel last van me buik en voel ik me wat ongemakkelijk zo ook nu weer, gelukkig is dit snel weg na de aflevering en beginnen alle planten in me kamer lekker te ademen. We besluiten niet meer verder te kijken (dit lukte sowieso al niet zo goed meer door dat de ondertiteling niet meer stil bleef staan) en de bank in orde te maken zo dat we optimaal kunnen chillen. T=01:00 we liggen allebei lekker op de bank te chillen en te genieten van alle planten die ademen in de kamer, de Philips hue lampen in de kamer gaan lekker mee op de muziek waar dit een extra dementie geeft aan de kamer. S geeft aan de ze nu al lekker gaat en al bijna op het niveau zit dat ze gewend is bij 15mg 2C-B. Ik weet dat het bij nog iets langer zal duren voor ik helemaal op me niveau zit (het duurt bij mij vaak iets langer dan bij de rest van me vrienden) dus we besluiten om me bank om te bouwen tot bed zo dat we wat meer intiem kunnen liggen genieten van alles wat over ons heen komt. Ik draai nog even snel 2 blowtjes voor dat dat straks niet meer gaat, rook alvast een halve daar op om de onrust een beetje uit me lichaam te halen. T=01:30 We zitten allebei nu op de piek en liggen lekker te genieten van de muziek (melodische techno set). Door dat de muziek zo helder klinkt, de Bass voel je trillen tot in je tenen is dit echt een hele speciale ervaring (heel anders dan op een festival of feestje). Inmiddels zie ik dat de kozijnen en alles daar om heen steeds groter en kleiner worden, wat is dit toch fijn als je dit zo samen kan mee maken. T=02:30 Na een uur hard te hebben liggen trippen samen besluiten we dat we wel iets meer willen. Ik heb Nog een halve gram S ketamine en begin met wat lijntje tussen de 30/50mg voor te bereiden op me glazen tafel. S neemt er 1 van 30mg (S heeft 2 keer eerder Keta gedaan op een after maar heeft hier nog niet zo veel ervaring mee) en ik 2 van 50mg. na 15 min merkt S daar te weinig van en neemt er nog 1 van 30mg. 30 min later pakken we allebei nog een lijntje we hadden verwacht dat we hier van toch wel een soort van knock out van zouden gaan zo dat we lekker zouden gaan spacen. Maar door de intieme setting kwam het daar niet van, voor we het door hadden lagen we allebei zonder kleren en hadden we sex. Ik had wel verwacht dat sex op 2C-B lekker zou zijn maar wat de daar mee maakte was ongekend. Alsof we samen 1 werden, we gingen helemaal op in elkaar verreweg de beste sex ervaring op drugs die ik ooit heb gehad. Nooit verwacht dat dit zou gaan met ketamine omdat S-ketamine juist dissociatief is in vergelijking met R-ketamine. T=04:30 Na de sex voelde we dat de effecten van de 2C-B toch al aardig uit aan het werken waren dus besloten we nog een ballonnetje te doen en een blowtje te roken in de hoop dat dit het iets zou terug halen. Eerst een blowtje en daarna een ballontje, dat werkte heel even maar gaf niet helemaal het effect dat we wilde. We besloten er ons bij neer te leggen dat de 2C-B niet meer het niveau haalde wat we wilden. Wel was alles opeens super grappig (het effect wat ik normaal heb bij 18mg op een festival) dus we namen nog allebei 2 lijntjes Keta zo dat we de rest van de trip lekker uit konden zitten. T=05:30 bij S was het allemaal zo goed als uitgewerkt en besloot alvast naar bed te gaan omdat ze toch wel moe was van de hele trip. Ik heb de woonkamer nog opgeruimd en daarna nog een blowtje gerookt zo dat ik wat beter zou slapen. De volgende dag werden we allebei weer fit wakker en waren we het met elkaar eens dat dit toch wel een hele bijzondere en intieme trip was."
"Werken vanuit huis tot zo lang het gaat. Daarnaast is het een mooie gelegenheid om eens 2C-E & 5-MAPB te testen en lekker te trippen op 2C-B,MDMA , Keta en 3-MeO-PCP. Was gelukkig gister op tijd bij de shop geweest voor hasj en weed Verder veel Call of Duty Warzone spelen, heb genoeg eten en drinken in huis dus ik vermaak me wel een weekje of 3 als het nodig is. En heb ook nog genoeg pep in huis voor als het eten bijna op is"
"PsyTekZ zei: Dat staaltje technologie van philips ziet er wel vetjes uit. Als ik in mijn leven nog een ander huis koop is een mancave room met deze philips hue wel een vereiste. Klik om te vergroten... Philips hue lampen zijn echt perfect om op te trippen, heb inmiddels na 3 jaar me hele woonkamer er vol hangen incl. ledstrip. Het voordeel daar van is dat je de lampen op de muziek (spotify) kan mee laten gaan via een app, echt geweldig! Rood, paars en roze zijn wel me favoriete kleuren, groen valt erg tegen."
"Aanwezig op; Amsterdam open air, zondag Awakenings festival, zondag Cercle festival in Parijs, zaterdag Nog op het verlanglijstje voor dit jaar maar nog geen kaartje; Wildeburg Welcome to the future Defqon"
"Wat een mooie trip zeg! 2C-E houd mij al een tijdje bezig en wil het heel graag gaan testenen heb het al een paar weken thuis liggen. Maar ik heb LSD ook nog nooit gedaan en zou ik graag wat advies van jullie willen wat ik eerst zou moeten gaan proberen, LSD of 2C-E? 2C-B heb ik al een keer of 8 gedaan tot 36mg in combinatie met Keta en daar kan ik heerlijk thuis op weg spacen."
"Cerberus zei: Niemand kan je zomaar algemeen zeggen in welke volgorde je stoffen moet nemen. Je psychedelisch traject is persoonlijk en je moet handelen naar waar je je klaar voor voelt na je goed geïnformeerd te hebben naar de stoffen zelf en wat trippen eigenlijk is. Zolang je maar rustig opbouwt qua dosering als je nog niet veel ervaring hebt met verschillende stoffen. Maar als je echt advies wilt zul je meer info moeten geven, dus waar je naar op zoek bent, waar je meest voor vreest aan stoffen, ... Klik om te vergroten... Ik heb me redelijk goed ingelezen in beide stoffen denk ik en weet wel een beetje wat ik bij allebei kan verwachten. Maar het is allemaal nieuw voor me en niemand in me vriendengroep heeft deze stoffen geprobeerd dus het is meer een beetje bang voor het onbekende. Daar laat ik me natuurlijk niet door tegen houden en ga deze stoffen proberen. Langzaam en gedoseerd opbouwen is sowieso mijn plan. 20mg 2C-E lijkt me ook te enthousiast om mee te beginnen bijvoorbeeld, zit eerder te denken aan 12/15mg. De vraag eerst 2C-E of LSD is vaak ook meer een persoonlijk dingetje denk ik, maar misschien zegt de ene persoon wel van LSD is iets subtieler dan 2C-E of juist andersom vandaar de vraag. Ik zoek ook een stof die wat langer werkt dan 2C-B en waar ik nog wat dieper in me headspace kan komen. Vaak heb ik daar mee dat ik er net lekker 2 uurtjes op lig te spacen en dat ik merk dat ik er dan weer vrij snel uit kom en dat me gedachten toch ergens blijven hangen."
"@Eik @NiandraLades @Cerberus Bedankt voor jullie reactie! Ik ben het met jullie eens dat de dosering het belangrijkste is, doseer ik de eerste keer te laag kan ik altijd een keer later hoger doseren. Liever 3 keer opbouwend trippen dan 1 keer gelijk een badtrip! Wanneer ik goed in me vel zit, de juiste Tripmaat heb en alles goed valt ga ik het zeker testen En ook maar even snel LSD in huis halen daar ben ik ook steeds nieuwsgieriger naar geworden. ben erg benieuwd naar deze stoffen! Wanneer ik ze getest heb ga ik zeker een tripreport schrijven!"
"Gister voor het eerst besteld bij een verdor, 2C-E en 5-MAPB. Vandaag keurig geleverd gekregen, heb het voor de grap even na gewogen. 1 gram 5-MAPB = 1.053 100mg 2C-E = 0.092 Beetje jammer van de 2C-E dat het net geen 100 mg is. Ze zijn allebei nieuw voor mij dus ben erg benieuwd!! Misschien morgen even een avond 5-MAPB testen"
"Heel erg jammer, maar was wel te verwachten dat ze dit zouden gaan verbieden. Ben toch benieuwd hoe ze dit willen gaan handhaven aangezien de horeca en ziekenhuizen dit veelvuldig gebruiken."
"Getekend!"