#1
Niet zo streng tegen jezelf @Yaizer! Ik snap de gedachtengang volledig hoor, vegan is natuurlijk nóg beter voor de dieren en het milieu. Maar vegetarisch is ook al een hele goede stap in de juiste richting.
Ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen wat hij of zij wil. Geen problemen met vegans dus zolang ze geen problemen hebben met mij. Verder vind ik er eigenlijk niet zoveel van. Waarom moeten we toch altijd maar wat vinden van een ander zijn levensstijl? Laat elkaar toch lekker...
Veganist is toch iemand die bijvoorbeeld ook geen eieren eet? En nog een paar andere dingen die vegetariers bijvoorbeeld wel eten.
Wat is bijvoorbeeld de reden dat ze geen eieren eten?
Sommige vegatariets/veganisten doen het echt wel voor de show en natuurlijk een groot deel niet. Maar kan me zoooo en zoooooo irriteren aan die showpeople. #bewust #vegan #healtylifewantikbeneenveganenjijniet.
Ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen wat hij of zij wil. Geen problemen met vegans dus zolang ze geen problemen hebben met mij.
ooh lekker man, welk vlees vind jij het lekkerst.Dit vooral. Ik kan niet zonder mijn dagelijks stukje (mals) vlees. Heel veel respect dat ze het kunnen maar zou zeker niet aan mij besteed zijn.
ooh lekker man, welk vlees vind jij het lekkerst.:P
Jahoor, humus eet ik elke dag wel! Maar dat is op brood alsnog geen grote hoeveelheid. En avocado eet ik ook veel ja, haha, net als pindakaas, havermout, soja yoghurt, noem maar op.. :PKlinkt goed Zero. Eet je trouwens weleens avocado's? Goede bron van vetten en ook eiwitten. En hummus? Ook een goede bron van eiwitten.
Het kwam nogal als een preek over, maar goed te horen dat het niet zo bedoeld was.Als je je veroordeeld voelde, dan spijt dat me, dat was niet de bedoeling.
Ik heb dit weleens eerder als argument aangehoord. Het is naar mijn mening echter geen goede vergelijking. Een vee dier heeft een ruggengraat en een centraal zenuwstelsel, net als een mens. Er is dan ook sprake van pijnprikkels bij een dier op dezelfde wijze als bij een mens; het loopt via hetzelfde, haast identieke systeem. Een plant heeft geen centraal zenuwstelsel.Misschien best wel "hard" om hier even neer te zetten.
Door dit topic moest ik meteen denken aan een experiment met planten.
Er zijn wetenschappers die onderzocht hebben of planten pijn kunnen registreren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."