Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJogasnuivers waar zijn jullie?

Jogasnuivers waar zijn jullie?

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stiltedagen, cold exposure (5min koud douchen), een stuk fietsen, boswandelingen, telmeditatie 30min per dag, doelen behalen, in de flow komen..
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sporten, en goed eten. Heerlijk.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wandelen met dogson🐶
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...

Gast, ik kom zoveel lopers tegen.
Loop zelf nog in mijn hemd en korte broek.
Zelden zo'n zacht najaar gehad.
Lopen met je mieter.
Duizend opties tegenover 1 gaar excuusje.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
*.exe2.0 zei:
Gast, ik kom zoveel lopers tegen.
Loop zelf nog in mijn hemd en korte broek.
Zelden zo'n zacht najaar gehad.
Lopen met je mieter.
Duizend opties tegenover 1 gaar excuusje.
Klik om te vergroten...
Succes ermee
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
KlaasVaak zei:
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...
Het is buiten hartstikke lekker? 😄
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Het is buiten hartstikke lekker? 😄
Klik om te vergroten...
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Maar daarna voelt het wel goed 😊
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#10
C-Man zei:
Ik ga volgend jaar eindelijk beginnen met sporten, zwemmen vooral.
Klik om te vergroten...
Als er iets is dat ik mis is het zwemmen maar heb afgelopen jaar best grote brandplekken opgelopen op mijn linkerarm en heb liever niet dat mensen naar mij staren :(
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Lol hardlopen in de regen vind ik echt het beste, vooral als het van die kleine regendruppels zijn die je dan in de wind weg kunt zien waaien. Ook leuk als je dan af en toe per ongeluk in een plas water loopt :P
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#12
*.exe2.0 zei:
4x per week sport (hardlopen, wemmen)
bijna dagelijks koud afdouchen 1 a 2 minuten
elke 2-3 weken een koud waterdip
soms een yoga sessie van 15-30minuten met lichaams- en ademhalingsoefeningen
heel af en toe meditatie, zou dagelijks moeten zijn
masturberen, vrijwel dagelijks
gezond eten
snacks eten
Klik om te vergroten...
Masturberen of masturberen tijdens het porno kijken? Daar zit een wereld verschil in namelijk
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...
Het enige waar ik nog naar de sportschool voor ga is voor gewichten en de bank omdat die dingetjes zelf kopen toch wel wat prijzig kan zijn. Maar voor cardio vind ik de sportschool echt niks, het is benauwd druk en de radio staat altijd op. Als je dan toch buiten gaat fietsen voel je gelijk de wind door je haren strijken.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja ik doe aan yoga143369543_455924622203201_700953465685830345_o.jpg143369543_455924622203201_700953465685830345_o.jpg
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
ja ik doe aan yogaBekijk bijlage 14961Bekijk bijlage 14961
Klik om te vergroten...

Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
Klik om te vergroten...
Al jaren.Maar ben ook wel eens een tijd gestopt
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
rowdy zei:
Voor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
Klik om te vergroten...
heel goed!Ik ben ook de jongste niet
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
Klik om te vergroten...

Mijn boom is dan ook zeer uniek onder zijn soort... 😌😄
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
heel goed!Ik ben ook de jongste niet
Klik om te vergroten...
Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.
Bovendien is yoga ook heel goed voor je!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."