#1
Stiltedagen, cold exposure (5min koud douchen), een stuk fietsen, boswandelingen, telmeditatie 30min per dag, doelen behalen, in de flow komen..
Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Succes ermeeGast, ik kom zoveel lopers tegen.
Loop zelf nog in mijn hemd en korte broek.
Zelden zo'n zacht najaar gehad.
Lopen met je mieter.
Duizend opties tegenover 1 gaar excuusje.
Het is buiten hartstikke lekker? 😄Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.Het is buiten hartstikke lekker? 😄
Maar daarna voelt het wel goed 😊Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Als er iets is dat ik mis is het zwemmen maar heb afgelopen jaar best grote brandplekken opgelopen op mijn linkerarm en heb liever niet dat mensen naar mij starenIk ga volgend jaar eindelijk beginnen met sporten, zwemmen vooral.
Lol hardlopen in de regen vind ik echt het beste, vooral als het van die kleine regendruppels zijn die je dan in de wind weg kunt zien waaien. Ook leuk als je dan af en toe per ongeluk in een plas water loopt :PHet regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Masturberen of masturberen tijdens het porno kijken? Daar zit een wereld verschil in namelijk4x per week sport (hardlopen, wemmen)
bijna dagelijks koud afdouchen 1 a 2 minuten
elke 2-3 weken een koud waterdip
soms een yoga sessie van 15-30minuten met lichaams- en ademhalingsoefeningen
heel af en toe meditatie, zou dagelijks moeten zijn
masturberen, vrijwel dagelijks
gezond eten
snacks eten
Het enige waar ik nog naar de sportschool voor ga is voor gewichten en de bank omdat die dingetjes zelf kopen toch wel wat prijzig kan zijn. Maar voor cardio vind ik de sportschool echt niks, het is benauwd druk en de radio staat altijd op. Als je dan toch buiten gaat fietsen voel je gelijk de wind door je haren strijken.Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
ja ik doe aan yogaBekijk bijlage 14961Bekijk bijlage 14961
Al jaren.Maar ben ook wel eens een tijd gestopt
heel goed!Ik ben ook de jongste nietVoor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.heel goed!Ik ben ook de jongste niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."