#1
ja ik doe aan yogaBekijk bijlage 14961Bekijk bijlage 14961
Die boom is rechter dan die van @Syl !
Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
ja ik doe aan yogaBekijk bijlage 14961Bekijk bijlage 14961
Al jaren.Maar ben ook wel eens een tijd gestopt
heel goed!Ik ben ook de jongste nietVoor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.heel goed!Ik ben ook de jongste niet
dankje!Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.
Bovendien is yoga ook heel goed voor je!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."