Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJogasnuivers waar zijn jullie?

Jogasnuivers waar zijn jullie?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
ja ik doe aan yogaBekijk bijlage 14961Bekijk bijlage 14961
Klik om te vergroten...

Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
Klik om te vergroten...
Al jaren.Maar ben ook wel eens een tijd gestopt
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
rowdy zei:
Voor mij iedere dag een half uurtje hardlopen. In de ochtend meteen na opstaan uit bed. Ik heb wel luxe tijden moet ik toe geven.
Weer of geen weer ik ga echt bijna altijd. Incidenteel een ‘snipperdag’ maar meestal 7 dagen per week.
Geniet van de jaargetijden en doe dit al jaren. Ben niet de jongste meer, 51. Voel me heel fit.
Daarna ontbijten en douchen. Mijn lichaam staat dan meteen ‘aan’ en ik voel me energiek en niet zo sloom.
Klik om te vergroten...
heel goed!Ik ben ook de jongste niet
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
Die boom is rechter dan die van @Syl !

Doe je een bepaalde soort yoga? En hoe vaak doe je het?
Klik om te vergroten...

Mijn boom is dan ook zeer uniek onder zijn soort... 😌😄
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
heel goed!Ik ben ook de jongste niet
Klik om te vergroten...
Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.
Bovendien is yoga ook heel goed voor je!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
rowdy zei:
Nou Joetsie, je ziet er in Yoga houding anders heel jeugdig uit 😉.
Bovendien is yoga ook heel goed voor je!
Klik om te vergroten...
dankje!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb paar jaar terug " yin yoga" gedaan.
Vond super relax om te doen, alleen erg prijzig.

Doe nu thuis wel eens zelf beetje oefeningen.

Voor de corona deed ik 3 x in de week in sportschool aan krachttraining.
De dagen ertussen ging ik vaak om cardio te doen.
Werkt echt super sporten bij een depressie!!.
Nu sportschool dicht zit probeer ik dagelijks wel zon 5 km te lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."