Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJogasnuivers waar zijn jullie?

Jogasnuivers waar zijn jullie?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik de enige hier verslaafd aan sporten, meditatie, stretchen en andere vormen van stress management? Het is verbazingwekkend hoeveel lekkere stofjes je in je hersenen kan laten vrijkomen met wat simpele trucjes. Als ik opsta loop ik altijd een uurtje voordat mijn dag begint om wat endorfine vrij te maken in mijn bloedbaan. Heerlijk en zeer verslavend.
Mediteer ook 3-5 keer per dag als het mij eventjes te veel is voor de serotonine. Doet echt wonderen voor mij.
Wat doe jij buiten drugs om je beter te voelen door het leven?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga volgend jaar eindelijk beginnen met sporten, zwemmen vooral.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op dit moment niks. Maar zou graag meer bewegen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga tegenwoordig 4x per week 's ochtends voor werk sporten. Was ff wennen want ik ben eigenlijk geen ochtendmens. Maar ik voel me wel een stuk beter nu. Ging eerst 's middags maar dan komt er toch vaak wat tussen.

Meditatie vind ik niet echt tijd meer voor, wel een tijdje gedaan.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds kort een e-bike in mijn bezit en pak nu de fiets naar werk voor zo'n 32km per dag. Fietsen is ineens veel leuker, kan het echt aan iedereen aanraden.

Verder sport is beetje afhankelijk van drukte en werktijden.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
4x per week sport (hardlopen, wemmen)
bijna dagelijks koud afdouchen 1 a 2 minuten
elke 2-3 weken een koud waterdip
soms een yoga sessie van 15-30minuten met lichaams- en ademhalingsoefeningen
heel af en toe meditatie, zou dagelijks moeten zijn
masturberen, vrijwel dagelijks
gezond eten
snacks eten
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stiltedagen, cold exposure (5min koud douchen), een stuk fietsen, boswandelingen, telmeditatie 30min per dag, doelen behalen, in de flow komen..
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sporten, en goed eten. Heerlijk.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wandelen met dogson๐Ÿถ
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...

Gast, ik kom zoveel lopers tegen.
Loop zelf nog in mijn hemd en korte broek.
Zelden zo'n zacht najaar gehad.
Lopen met je mieter.
Duizend opties tegenover 1 gaar excuusje.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
*.exe2.0 zei:
Gast, ik kom zoveel lopers tegen.
Loop zelf nog in mijn hemd en korte broek.
Zelden zo'n zacht najaar gehad.
Lopen met je mieter.
Duizend opties tegenover 1 gaar excuusje.
Klik om te vergroten...
Succes ermee
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...
Het is buiten hartstikke lekker? ๐Ÿ˜„
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Het is buiten hartstikke lekker? ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
KlaasVaak zei:
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Maar daarna voelt het wel goed ๐Ÿ˜Š
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#16
C-Man zei:
Ik ga volgend jaar eindelijk beginnen met sporten, zwemmen vooral.
Klik om te vergroten...
Als er iets is dat ik mis is het zwemmen maar heb afgelopen jaar best grote brandplekken opgelopen op mijn linkerarm en heb liever niet dat mensen naar mij staren :(
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Het regent hier bijna continu. Maar misschien zoek ik wel gewoon een reden om niet te gaan hardlopen. Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Lol hardlopen in de regen vind ik echt het beste, vooral als het van die kleine regendruppels zijn die je dan in de wind weg kunt zien waaien. Ook leuk als je dan af en toe per ongeluk in een plas water loopt :P
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#18
*.exe2.0 zei:
4x per week sport (hardlopen, wemmen)
bijna dagelijks koud afdouchen 1 a 2 minuten
elke 2-3 weken een koud waterdip
soms een yoga sessie van 15-30minuten met lichaams- en ademhalingsoefeningen
heel af en toe meditatie, zou dagelijks moeten zijn
masturberen, vrijwel dagelijks
gezond eten
snacks eten
Klik om te vergroten...
Masturberen of masturberen tijdens het porno kijken? Daar zit een wereld verschil in namelijk
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Doe geen reet meer nu de sportscholen dicht zijn. Hopelijk snel weer voorbij. Dit is ook niet echt een jaargetijde om met hardlopen te beginnen.
Klik om te vergroten...
Het enige waar ik nog naar de sportschool voor ga is voor gewichten en de bank omdat die dingetjes zelf kopen toch wel wat prijzig kan zijn. Maar voor cardio vind ik de sportschool echt niks, het is benauwd druk en de radio staat altijd op. Als je dan toch buiten gaat fietsen voel je gelijk de wind door je haren strijken.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja ik doe aan yoga143369543_455924622203201_700953465685830345_o.jpg143369543_455924622203201_700953465685830345_o.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."