Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
Klik om te vergroten...
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
blue eyes zei:
hij die nooit een stimfap begaat, legge de eerste lijn
Klik om te vergroten...
Deze houden we erin, ouwe shakespeare

Shakespeare.jpg
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Stimfap's doe ik niet (meer) 😄
Klik om te vergroten...
ja dat je een keer diep in de konijnenpijp struikelt en in het amfetaminevagevuur valt bij de mythische pepsirenen en hun kreunerige pepsirenenzang die je koortsig bezweerd en aanzet tot perverse uitputtingsslagen ok
daar kun je nog bij denken dit overkomt zelfs sterkere mannen en vrouwen dan mij,

maar de keren daarop , ben je behoedzamer. typte gisteren in het godverdomme ik ben geil topic samen met anderen een paar strategieën om stimgeilte te overwinnen in scenario's waar je absoluut daar geen tijd wilt aan besteden

maarja jij hebt ook een vriendin zeker die je wellicht een handje helpt als je weer het goedkoopste en enig werkende afrodisiacum genuttigd hebt.

korte anekdote / een vriend van me die vroeger aan de pep zat werd steevast geweigerd toen hij geil was op stims door zijn vriendin, ze kon de stank van het pepzweet niet harden.

nachtenlang struinde de afgewezen maar. niet uit zijn lood geslagen jongeman het internet af op zoek naar de perfecte fapprooi, tot hij eens zo lang wakker was en helemaal de weg kwijt raakte

en dacht dat zijn vriendin op die porno site stond! zo verloren in zijn wanen, ging hij ze woedend gaan wekken, ze zelfs bij haar arm meesleurend naar zijn pc, o wat was hij heerlijk busted.daar sta je dan met je opgefrommelde. ballen en het schaamrood op de wangen,

ze leek er wel heel erg op, gaf zijn vriendin mij jaren later toe.maar zo zie je maar , het universum laat je soms wreedaardig door de mand vallen,foei
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
blue eyes zei:
ja dat je een keer diep in de konijnenpijp struikelt en in het amfetaminevagevuur valt bij de mythische pepsirenen en hun kreunerige pepsirenenzang die je koortsig bezweerd en aanzet tot perverse uitputtingsslagen ok
daar kun je nog bij denken dit overkomt zelfs sterkere mannen en vrouwen dan mij,

maar de keren daarop , ben je behoedzamer. typte gisteren in het godverdomme ik ben geil topic samen met anderen een paar strategieën om stimgeilte te overwinnen in scenario's waar je absoluut daar geen tijd wilt aan besteden

maarja jij hebt ook een vriendin zeker die je wellicht een handje helpt als je weer het goedkoopste en enig werkende afrodisiacum genuttigd hebt.

korte anekdote / een vriend van me die vroeger aan de pep zat werd steevast geweigerd toen hij geil was op stims door zijn vriendin, ze kon de stank van het pepzweet niet harden.

nachtenlang struinde de afgewezen maar. niet uit zijn lood geslagen jongeman het internet af op zoek naar de perfecte fapprooi, tot hij eens zo lang wakker was en helemaal de weg kwijt raakte

en dacht dat zijn vriendin op die porno site stond! zo verloren in zijn wanen, ging hij ze woedend gaan wekken, ze zelfs bij haar arm meesleurend naar zijn pc, o wat was hij heerlijk busted.daar sta je dan met je opgefrommelde. ballen en het schaamrood op de wangen,

ze leek er wel heel erg op, gaf zijn vriendin mij jaren later toe.maar zo zie je maar , het universum laat je soms wreedaardig door de mand vallen,foei
Klik om te vergroten...
Ik heb een vriendin. En WAP partners.

Maar ook ik heb ooit die rukjesuf marathon gekend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alee dan
+20mg 😁
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
blue eyes zei:
hey, eerst en vooral betreffende die opmerking wil ik voor eens en voor altijd stellen dat dit een drugsforum is , waar zoals het voor de hand ligt vaak mensen onder invloed hun schrijfsels, gedichten ,analyses, stream of consciousness neerschrijven.
Amfetamine, alcohol en andere stimulerende of ontremmende middelen worden in de literatuur vaak aangewend om het creatief proces die al van nature in de schrijver is te verterken (amplifieën.

vaak is het zo, dat er dan zeer snel , zo snel vaak of de razende gedachten getypt wordt,... Hierbij niet altijd de tijd nemende om leestekens of niet meteen opgemerkte schrijffouten enz te corrigeren.
Het lijken dan ellenlange zinnen , ... dan heb je een proces ,zoals de meeste schrijvers en reporters het dan doen namelijk :" het herwerken , bewerken, kneden , aanpassen , het ritme der woorden opzwepen alsof er een beat een tempo inzit ...

Dit proces wordt nuchter gedaan en een tekst wordt zo soms tien keer bewerkt en verbeterd. Een beetje de zin uit de onzin halen of net omgekeerd.

Hier op het forum als men onder invloed van stimulanten zit kun je dit maar in beperkte mate en korte duur aanpssen nadien en heb je ook. vaak dat het oneerlijk of niet kloppend zou zijn naargelang de antwoorden van je praatpartners die live gegeven worden... je zou je tekst zo kunnen gaan bewerken dat de argumentatie in een pittige discussie geen hout meer snijdt.

Hoe belachelijk dat ook klinkt maar je hebt zulke mensen, heb dit ooit eens gehad ... ik had iemand volledig ontmaskerd en zijn weg van leugens blootgelegd en als de blksem had hij alles aangepast.

Je moet maar zo in elkaar steken zucht! wat kan mij het schelen als ik er eens goed naast trap, wat ik soms doe en wellicht nog vaak zal doen>.

In mijn optiek zitten hier veel verstandige mensen , die allen via hun studie's , interesses ,intellligentie dingen weten die een ander niet weet.

iedereen draagt een puzzelstukje van het leven in zich mee die jij niet hebt en dat is net zo mooi aan samenwerken en van elkaar leren.

Het is een bijna puberale bezigheid om je gelijk te willen halen steeds, een competitief kantje van mensen op een ego trip en dat mag allemaal natuurlijk maar laat ons aub respect hebben voor elkaars meningen en zoals ze zeggen leren ''to agree to disagree

sommigen flirten hier zelfs met de grens van het proberen beschimpen , bespotten van anderen of kwetsbaren , weet niet zeker of dit altijd humor is of stilaan pestgedrag.. laat het duidelijk wezen dat ik daar een grens trek.

we weten te weinig van elkaar en elkaars verhaal om aannames te gaan doen over het waarom iemand op een bepaald moment reageert zoals hij reageert;

ook dit is een vorm van overhaast typen , conclusie's trekken , verkeerde aannames.

dan nog eens het feit dat we hier geen intonatie horen, er steeds ''ruis'' in elke communicatie zit.

Nu met dit allemaal in ons achterhoofd houdende, en dan nog wetende dat mensen vaak lang wakker zijn 48 uur, gaan ze net up gaan ze neer , hadden ze teveel te weinig kan ook invloed hebben op de output.Dus neem alles wat vaker met een korreltje zout aub
wat iemand hier bv 72 uur wakker eens schreef in de zomer van 2011 is daarom niet zijn levensfilosofie ofzo hee.

Ik lees hier ook zoals de heer @Flualhamdulillam , als hij stimulanten neem zit hij endeloos zinnen te herschrijven en te kneden wat betekent dat de vorm , de spelfouten , de bronnen perfect afgesteld worden enz wat zorgt dat deze man keurige wetenschappelijke netjes geformuleerde teksten produceert waarvoor respect.
Dat is zijn stijl en wat hem typeert, als ik niet vloeiend schreef alsof de duivel met op dehielen zat, sneller typte dan mijn schaduw.
had er amper een grap , kwinkslag, of kruimel poëzie tussen de woorden vandaan gekomen.

Ik ben wat men noemt een compulsief schrijver, ik schrijf altijd , veel onzin ook, maar vaak zit zin tussen die onzin.
Ik heb meerdere jarenlange doorgaande messenger gesprekken met vrienden waar ik vrijwel iedere scheet die ik laat beschrijf en analyseer
er valt altijd wel iets te zeggen , vaak sturen we zelfs naar elkaar hoe onze stoelgang was ... of hoe we luidkeels , vloekend, onze rivalen verwijten voor het vuil van de straat, met een bloeddoorlopen kop... om onze ontlasting te bevorderen als we geconstipeerd zijn.

Dus nu terzake , dat wat ik daar in het eerste berichtje typte, was na 48 uur wakker zijde, uitwerkende stoffen , stijgende vermoeidheid en had graag mijn volle hersencapaciteit benut om filosofische en maatschappelijke discussie's netjes uit te typen.
daar neem ik wel graag de tijd voor want in een peprant , flitsend en met , beschuimde mondhoeken stijl van schrijven na zo'n wakkere tijd moet je je niet op zulk glad ijs begeven want voor jet weet maakt men aannames over jou aan de hand van de slecht uitgewerkte aannames of kort door de bocht uitspraken die je maakte,
wel grappig dat sommigen dan zelf zeer kort door de bocht gaan door te denken dat dat kort door de bocht gemaakte gewauwel op een regenachtige oktobernacht je levensfilosofie of zelfs je kijken op vrouwen is, woorden als misogynie werden nog net niet maar mijn verlepte pepkop geslingerd maar het school niet veel.

en het toppunt is dat twee heren mij over deze kort door de bocht , zelf verklaard als potentieel naargeestig illusie's vann mijn momenteel beperkt universum ,corona, relatiebreuk, neiging tot sociaal isolement.
ik gaf het zelf aan, en dat ik jullie tegenspraak duldde omdat ik zeker aanvoelde dat het beter doordacht moest worden en met respect voor elkaars mening vriendschappelijkerwijs dieper uitgeklaard moest worden
het is verdorie niet dat ik daar deed alsof ik een allesverklarende universele waarheid in pacht had of de missing link kon aantonen.
neen bescheiden ,bedeesd als een braaf misdienaartje gaf ik al toe wellicht is dit niet strokend met de waarheid van bv mensen met een rijker sociaal leven, maar de wolven sprongen uit het struikgewas en verscheurden mij , en lieten met met pek en. veren bijna de walk of shame lopen.

ik stelde me nederig en leergierig op, ik ken the selffullfilling prophecie, ik weet dat je maar zover kunt zien of dat je denkt, daarom ben ik ten dele ook agnostisch t en hou me steeds graag in een open staat van verwondering ; flirtende met vele theorieën maar nooit ten prooi vallend aan iets als geloof of ideologieën.

nuja deze heren hebben dit wellicht ludiek bedoeld of mij mss misbegrepen ik koester geen wrok voor hun aannames of kort door de bocht denken dat ik kort door de bocht denkend zou zijn op elk moment van het leven.
neen als ik kort door de bocht denk, dan typ ik het er wel bij
of mss hadden jullie een slechte dag ofzo het kan allemaal , maar berg de hooivorken en fakkels maar op
''het is niet omdat ik nu en dan eens een kanarie uitwring dat ik de werking van een dweil niet herken nietwaar,

ik liet mijn licht gisteren schijnen op de schaduwzijde van de emancipatie omdat dat ook makkelijker was te zien in mijn overpeinzingen die toen synchroon liepen met mijn helaas dalende dopaminepeil

na bv een LSD trip zal ik dan wel eens mijn licht doen schijnen op het positieve effect ervan , en er mss een schepje bovenopdoen, the sky is the limit, het reeds ondenkbare voor de huidige vrouw haar levenskwaliteit te verbeteren zal ik dan wellicht haarfijn neertypen in een visioen van een utopische maatschappij weer we allen gelijk zijn,, niemand oordeelt, iedereen luistert, we vaak ons tong zeven keer ronddraaien eer we iets zeggen, en iedereen spruitjes lust en alle banen rechtdoor lopen en er geen bochten zijn die we te kort kunnen nemen

in deze korte beknopte tekst liggen al de antwoorden ten grabbel om te verduidelijken die je vroeg neem ik aan

bij onduidelijkheden of twijfel aarzel niet ; en laat mijn lichtsignaal schijnen in het zwerk; dan kom ik wel vanuit mijn grot gekropen
Klik om te vergroten...
Klinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.


.

Sorry... Door ADHD heb ik moeite om veel text te lezen :) van wat ik mee kreeg, heb je een redelijk goed beeld van leden op het forum.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Jawel.
Uurtje half geleden 40mg.
Uurtje geleden 20mg.
Klik om te vergroten...
ik zou beter stage lopen bij jou
en het beheer van de pemiddelen volledig aan jou overlaten
mss moet ik een klein nakkie meer door mijn driecijfergewicht, weet niet wat jij weegt?

maar ook ik zou veel vaker veel meer bereiken met veel minder, in ieder geval meer slaap lol

mss kan ik dan mee infiltreren in je ruige WAP bende, want ook de honden eten van de kruimels die van de tafel van hun meester vallen

CuriousExplorer zei:
Heb ik geen pep voor nodig. 😄
Klik om te vergroten...
ik geloof je , maar ik meende in je berichten te lezen dat die pep , kamagra combo en de positieve gevolgen ervan (ondanks de riskante edgy kant er van) , je weken deed glunderen als een dik jongentje die een marsepeinreep kreeg van de sint
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
blue eyes zei:
ik zou beter stage lopen bij jou
en het beheer van de pemiddelen volledig aan jou overlaten
mss moet ik een klein nakkie meer door mijn driecijfergewicht, weet niet wat jij weegt?
Klik om te vergroten...
81kg ofzo.
081kg als je persé een driecijferiggewicht wil 🤣
blue eyes zei:
maar ook ik zou veel vaker veel meer bereiken met veel minder, in ieder geval meer slaap lol
Klik om te vergroten...
Maar ik kon dat vroeger ook niet.
Nu heb ik wel een grens leren trekken.
blue eyes zei:
mss kan ik dan mee infiltreren in je ruige WAP bende, want ook de honden eten van de kruimels die van de tafel van hun meester vallen
Klik om te vergroten...
We zouden je gewoon als gelijke behandelen hoor 😘
( Mits je natuurlijk een vrouw ook meebrengt, kwestie om de balans gelijk te houden)
blue eyes zei:
ik geloof je , maar ik meende in je berichten te lezen dat die pep , kamagra combo en de positieve gevolgen ervan (ondanks de riskante edgy kant er van) , je weken deed glunderen als een dik jongentje die een marsepeinreep kreeg van de sint
Klik om te vergroten...
Ja hoor !
3dagen non stop neuken en dan nog 3 dagen retegeil rondlopen 😂😂😂
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
Uhhh… Ja maar jij niet, begrijp ik? Kan je jouw perspectief ook duidelijk maken aan de rest van ons? 😅
Klik om te vergroten...
Dat zei ik niet, maar constateerde dat jij er achter staat.
Daar heb je van mij geen bijval of tegenspraak voor nodig toch?

Soms heb ik niet per sé ergens een mening over, en in dit geval voel ik niet de behoefte om iemand te overtuigen oid.
Vandaar.
Hopelijk geen probleem?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Klinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.


.

Sorry... Door ADHD heb ik moeite om veel text te lezen :) van wat ik mee kreeg, heb je een redelijk goed beeld van leden op het forum.
Klik om te vergroten...
het spijt me dit te horen mss moet ik luistercasette's beginnen inspreken voor de liefhebbers , bij voldoende vraag is het mss een dingetje

een beetje johnny van doorn gewijs, roepende en briesende, met grootse uithalen , dat was een echte voordrachtskunstenaar,

heb een beetje de indruk dat het een vergeten en onderschatte nederlander is...

voor mensen die er kennis mee willen maken, youtube eens johnny van doorn, ''word dronken'' , een nederlandse vertaling van baudelaire

jongens, elke keer krijg ik kippenvel als ik hem dat hoor voordragen, is een kortje maar een beetje drugsforummer zal de ritmische opzwepende praat van hem zeker smaken, zeker zijn kijk op roesmiddelen en hun rol in het leven.

monumentaal
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Die ene zei:
Waarom reageer je vaak zo aanvallend of denigrerend?
Klik om te vergroten...
For the record, maar ik heb de ervaring dat je met @Jumping Jack prima kunt praten. Daarin niet het gevoel dat er enige bedoeling tot denkgratie achter zit.
Maar je kunt het dan som nog steeds prima oneens zijn. :wink: En da's prima.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
QueerMan zei:
Hopelijk geen probleem?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk niet! Ik hoopte alleen wel op wat tegenspraak, aangezien je het name-calling noemde en ik nog steeds niet helemaal begrijp waarom.
Maar, dan laten we het queer bij 😝
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ja hoor !
3dagen non stop neuken en dan nog 3 dagen retegeil rondlopen 😂😂
Klik om te vergroten...
hoho klinkt bijna als een meth orgie, drie dagen non stop? echt non stop?
ook geen korte pauze voor je hartje enz?
iets voedzaams eten en drinken, want drie dagen op pep en kamagra,
hopelijk heb je een goed gestel...

herinneren jullie hier nog de legendarische posts in het speedforum van de member ''speedrukker'' daar werd verwezen naar een kerel die zich had doodgefapt op de pep.
hij liep weg van zijn huis , smekende aan vrienden of hij daar de hand aan zichzelf mocht slaan, helaas hebben ze hem zo gevonden met zijn verfrommeld peplulletje nog stevig omklemd

of het een broodje aap verhaal was of niet , is nooit duidelijk natuurlijk zonder krantenartikels, maar het werd toen wel door meerdere members bevestigd die de doodgefapte kerel in kwestie ook kenden
speedrukker zelf is dan plots volledig paranoiade geslagen op het forum door al zijn expliciete bekentenissen vreesde hij herkenbaarheid.
geloof dat ie 24u plus marathons deed, dat zijn geen rookie nummers meer
en heeft toen oa mindless zijn persoonlijke pagina volgekladderd me paniekerige berichten dat al zijn posts verwijderd moesten worden.
geloof dat er zelfs dreigementen werden geslingerd naar moderators hun hoofd dat als ze niet al zijn berichten weg deden hij naar de poltie ging stappen
(maar iets in mij zegt dat hij dat niet zal gedurfd hebben, zie hem al zitten zijn aangifte dicterende aan de politieman. )

nuja bedoel maar, dat was dan nog fappen, echt neuken is heel intensief hoor om drie dagen lang te doen, heb je een paar marathontjes gelopen denk ik en achterwaartse dubbele dodentochten op klompen erbij. vrees ik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
blue eyes zei:
hoho klinkt bijna als een meth orgie, drie dagen non stop? echt non stop?
Klik om te vergroten...
je neemt natuurlijk af en toe pauze he kip.
blue eyes zei:
ook geen korte pauze voor je hartje enz?
Klik om te vergroten...
Jawel, duh ! 😅
blue eyes zei:
iets voedzaams eten en drinken, want drie dagen op pep en kamagra,
hopelijk heb je een goed gestel...
Klik om te vergroten...
3 dagen? Ik neem Kamagra op dag 1 en dat werkt bij mij zo lang door...

Langste marathon zonder pauze was 12u.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Klinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.
Klik om te vergroten...
deze. kwam een paar berichtjes later, na die te lange tekst voor jou
en is iets korter
nuja ik typ ze niet altijd zo lang hoor , soms kap ik ze af in zeven korte :tongueout: het is allemaal de schuld van de wind en die oktobersfeer
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
blue eyes zei:
hey, eerst en vooral betreffende die opmerking wil ik voor eens en voor altijd stellen dat dit een drugsforum is , waar zoals het voor de hand ligt vaak mensen onder invloed hun schrijfsels, gedichten ,analyses, stream of consciousness neerschrijven.
Amfetamine, alcohol en andere stimulerende of ontremmende middelen worden in de literatuur vaak aangewend om het creatief proces die al van nature in de schrijver is te verterken (amplifieën.
Klik om te vergroten...
Ik had even een (S) achter mijn berichtje moeten zetten denk ik :wink:

blue eyes zei:
*Knip*

Het is een bijna puberale bezigheid om je gelijk te willen halen steeds, een competitief kantje van mensen op een ego trip en dat mag allemaal natuurlijk maar laat ons aub respect hebben voor elkaars meningen en zoals ze zeggen leren ''to agree to disagree
Klik om te vergroten...
Ik vond het juist mooi dat we het op grote lijnen alledrie met elkaar eens waren, maar wel met verschillende perspectieven en nuances.

Wel een kleine kanttekening overigens: ik ben geen heer!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Blikje Pløp zei:
k vond het juist mooi dat we het op grote lijnen alledrie met elkaar eens waren, maar wel met verschillende perspectieven en nuances.

Wel een kleine kanttekening overigens: ik ben geen he
Klik om te vergroten...
dat was het streefdoel ja, het onuitgesproken streefdoel die we wrs allen hadden bij aanvang,

tot er her en daar bijna verwijtende sneren kwamen en het bijna op de man af gespeeld werd ,dan greep ik in en typte mijn gevoel hier neer,

het ging bijna niet over het inhoudelijke maar er werd bijna een lichte poging tot spot gedaan en ook werden in feite beledigend aannames gedaan over hoe ik vermeend werd te denken, nu zo ervaarde ik het.

ik verwijt niemand iets intentioneel gedaan te hebben, mss werd bij iemand een gevoelige snaar geraakt, mss was iemand onder invloed, of had ee kutdag, zand erover,

beter de dingen benoemen voor ze escaleren best toch, laat er geen twijfel over bestaan ik heb enorm veel eerbied voor vrouwen en heb hun veel liefde te schenken. vaak genoeg verplaats ik me in hun schoenen laatst nog bv had ik ook hard medelijden met hoe je ziet hoe angstig vrouwen zich soms voelen op straat, ...en dan dacht ik van ik hier als grote vent loop hier s'avonds laat of snachts alleen over straat (hou van nachtwandelingen)
maar een groot deel van de vrouwen zou hier angstig over zijn en dat beperkt hun enorm in hun bewegingsvrijheid.

het hoeft hem niet altijd over de grote maatschappelijke debatten te gaan omtrent emancipatie enz, maar hoe. vrij en veilig voelen ze zich in de wereld en vond dat echt jammer voor hen, die angst die ze in situaties soms moeten voelen tov mannen.

ik heb een paar heel erg lastige partners gehad, een kleptomane, een narciste en ook eentje die zo door trauma verteerd was dat ze de rest van de wereld er voor wou doen boeten , maar nooit heb ik met tot boerenkinkelfilosofieën verlaagd als van alle vrouwen zijn labiel,
neen , ik verplaatste me in hun lijden, en wat ze meegemaakt hadden...en verstond waarom ze deden zoals ze deden...
en ik hun houding tov mij niet persoonlijk moest pakken , het was dieper leed die hun boos maakte op de wereld.

misbruik,alcoholistische ouders of gokverslaafden hadden hen beschadigd en in het geval van de kleptomane, speelde de kolonisatie van congo door belgie een doorslaggevende rol in haar haar haat jegens blanken
nooit ging het om mij, het was altijd de schakel van ''gekwetste mensen kwetsen mensen'' en de kunst is die schakel te doorbreken

je empathie te behouden , niet verbitteren en anderen de weg wijzen als je ze ziet dezelfde obstakels op hun weg krijgen.

vandaar vond ik het bijna beledigend welke aannames over mij gedaan werden, ook in mij zit een gevoelig persoon.toon hem niet vaak

maar hij is er wel.

Blikje Pløp zei:
Ik had even een (S) achter mijn berichtje moeten zetten denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
wat bedoel je. met de (s) een smiley code want hij komt er niet door, ?
nuja het ging over meerdere personen hee
zolang ik voel dat er een ondertoon van respect is mag er en kan er veel gezegd worden en gediscussieerd worden inhoudelijk
maar eens er op de man gespeeld wordt

dat zie je vaak bij anonieme trollen op krantenpagina's op fb, eens ze inhoudelijk door hun argumentatie heen zitten,
wordt het een partijtje schelden en wordt er op de man gespeeld als een soort laatste stuiptrekking

maar genoeg erover, laat het ons ook niet opblazen

en elkaars virtuele pikken weer beginnen pijpen

of geen pik? want je zegt dat je geen heer bent hoe bedoel je

je antwoorden doen alleen maar meer vragen rijzen
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Natuurlijk niet! Ik hoopte alleen wel op wat tegenspraak, aangezien je het name-calling noemde en ik nog steeds niet helemaal begrijp waarom.
Maar, dan laten we het queer bij 😝
Klik om te vergroten...

Is ''t net zoals bij de termen als flikker en homo (waar dit mee begon), dan wel zo handig als je uit gaat van definities in het woordenboek? Eigen definities hanteren wanneer een woord ergens past, leidt er toe dat we een andere taal spreken.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
aangezien je het name-calling noemde
Klik om te vergroten...
Dat was m'n enige commentaar, heb er niet zoveel aan toe te voegen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
blue eyes zei:
ik heb een paar heel erg lastige partners gehad, een kleptomane, een narciste en ook eentje die zo door trauma verteerd was dat ze de rest van de wereld er voor wou doen boeten , maar nooit heb ik met tot boerenkinkelfilosofieën verlaagd als van alle vrouwen zijn labiel,
neen , ik verplaatste me in hun lijden, en wat ze meegemaakt hadden...en verstond waarom ze deden zoals ze deden...
en ik hun houding tov mij niet persoonlijk moest pakken , het was dieper leed die hun boos maakte op de wereld.
Klik om te vergroten...
En dat siert je!
blue eyes zei:
wat bedoel je. met de (s) een smiley code want hij komt er niet door, ?
Klik om te vergroten...
De S van sarcasme, oftewel: neem dit niet te serieus.
blue eyes zei:
of geen pik? want je zegt dat je geen heer bent hoe bedoel je

je antwoorden doen alleen maar meer vragen rijzen
Klik om te vergroten...
Haha! Geen pik hier inderdaad, ik ben een vrouw.

Laten we er verder inderdaad over ophouden, niemand bedoelde iets verkeerd, m.i. was er wederzijds respect, maar ergens is blijkbaar inderdaad een gevoelige snaar geraakt. Het is goed zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."