Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Nee,
Life is a bitch, then you marry one, then you die. 😉😜
Klik om te vergroten...

En zo werd je leven toch nog een sprookje, omdat je met de boze heks was getrouwd. :tongueclosed:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
then you marry one
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
then you die
Klik om te vergroten...
Same thing, amirite :tongueout:
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Nee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?
Klik om te vergroten...
het meisje die in de war werd gestuurd met de "scheelt er iets met mijn neus "crisis
heb ik later nog aangesproken en haar met wat vleiende uitspraken en complimentjes terug doen centreren uit haar neus psychose

er was wel zeker een psychologische kwetsbaarheid aanwezig bij dat meisje, en die ''neusbom'' was een heel gemene strategie om de reeds labielen volledig ten val te brengen.

het is b;lijkbaar een courante techniek

jammergenoeg heb ik noch bloemen noch kussen ontvangen voor deze daad van naastenliefde

nuja hier onder ons gezegd en gezwegen, school er iets met dat meisje haar neus?

meh nbeetje breed uitgeslagen aan de neusvleugels mss als je goed keek maar dat is juist omdat je goed keek

dat is net de truc als je goed kijkt naar een neus, zie je bij iedereen wel iets typerends een aangezien het het middelpunt van je gezicht is,
staan die meiden zich nadien helemaal in de war te spiegelen,wellicht de hoofdharen bijna uitrukkend.

als je er een beetje talent voor hebt en niet terugdeinst om je talenten voor het kwade te gebruiken kun je met bepaalde zinnen iedereen de kluts doen kwijtraken,

maar zoiets moet in je aard liggen

schept dit enige verduidelijking @Dirkjan ,?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
blue eyes zei:
een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden

verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht

allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .


weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,

het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek

sletterig , binkerig, luizig , warrig

toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,

och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...

Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.

of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien

zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...

en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?

en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.

mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels
Klik om te vergroten...
Tering, pep op ofzo?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue eyes zei:
schept dit enige verduidelijking @Dirkjan ,?
Klik om te vergroten...
Totaal niet, nee.

Maar ik heb genoten.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
blue eyes zei:
onder andere :tongueout:
pep uitwerkende of zal ik bijpakken na het inkakken?

ja er was nieuwe wou even testen, maar die bommetjes blijven toch altijd hun eigen grilletjes te hebben.
maar snuiven wil ik niet meer, bommetjes for life.vanaf nu
of mss wel helemaal niks meer
ik ga er altijd vanuit dat het de laatste keer is


zing maar met zen allen even mee me , hier speelt het luidop nu, sfeerbeeldje
Klik om te vergroten...
Inkakken is bijpakken he 😜 en ja, dat zeg ik als diegene die nuchter is (op een biertje na dan).

En fijn dat je bommetjes doet nu, ik krijg de laatste tijd van bommetjes ineens energie terwijl een lijntje dan bijna helemaal niet meer voel, heel raar is dat..

En nu heb ik zin in pep 😑
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Tering, pep op ofzo?
Klik om te vergroten...
onder andere :tongueout:
pep uitwerkende of zal ik bijpakken na het inkakken?

ja er was nieuwe wou even testen, maar die bommetjes blijven toch altijd hun eigen grilletjes te hebben.
maar snuiven wil ik niet meer, bommetjes for life.vanaf nu
of mss wel helemaal niks meer
ik ga er altijd vanuit dat het de laatste keer is


zing maar met zen allen even mee me , hier speelt het luidop nu, sfeerbeeldje
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
Het woord flikker wordt meestal voorafgegaan door sterke bijvoeglijke naamwoorden, als het gebruikt wordt om te schelden. Dan is het best (te) grof.
Klik om te vergroten...
Oh ja natuurlijk, als je er een nare ziekte aan vooraf gebruikt kan àlles (te) grof worden (alhoewel het onmiskenbaar lekker bekt). ‘Flikker’ vind ik op zichzelf ook uitstekend te gebruiken en zeker niet te grof. Je intentie maakt natuurlijk wel uit, het moet niet bedoeld worden om een homo-jongen pijn te doen voor het feit dat hij op jongens valt, ook vanzelfsprekend. Dat is gewoon echt niet meer van deze tijd.
QueerMan zei:
Vind wel tof dat mensen zoals jij, de term terug-claimen maar ik voel me er zelf niet zo in passen.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.

De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
bonusflikker
Klik om te vergroten...
Deze week in de bonusflikker bij Albert Heijn.

Maar even zonder gekheid, mooi gesproken ☝️
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@whitesugar het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
blue eyes zei:
het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
Klik om te vergroten...
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Klik om te vergroten...
nou, ik dacht dat je met die meme een lolletje maakte

blijkt nu dat je dit waarlijk denkt? kun je navragen hoor, de moderators moeten dubbel en schaduw accounts kunnen zien
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
k denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.

De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
Klik om te vergroten...
Het blijft name-calling.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik heb 2fma besteld maar daar heb ik niet van gesnoept, en ik slaap inderdaad slecht maar dat zijn persoonlijke en mentale struggles waar ik hulp voor krijg, dus dat komt goed.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte 2-FMA in het begin (toen ik nog -op MDMA na- stim-naïef was) tamelijk vaak, ook naar school. Het werkte super voor concentratie en motivatie, maar niet heel lang. Zodra ik het vaker dan 1 keer per week ging gebruiken (wat na een paar weken was) verdween het, en was het lege (haast vuile) stimulatie geworden.
Don’t overuse it, ik denk dat dit namelijk op de loer ligt. Gezien je stim-ervaring kan het effect een net-niet gevoel geven, waardoor je vaker en meer gaat gebruiken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Klik om te vergroten...
^ dit is een grapje maar ik had mijn rode neusje niet op, sorry
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die ene zei:
De persoon waarbij je niks hoeft te zeggen en weet wat je van elkaar denkt. Waar stiltes niet ongemakkelijk zijn en waar je over de domste, zwaarste en crimineel belachelijke onderwerpen kan praten zonder oordeel.

Shit man, dat is waardevol
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk ook alles wat ik zoek in een relatie… Maar de vriendschappen met zulke eigenschappen hoef je ook niet naar te zoeken, die ga je dan niet vinden. Ze moeten gewoon ontstaan, ze gebeuren gewoon! Daarom zoek ik niet meer, en ben ik voorlopig nog niet van plan weer opzoek te gaan naar iemand om verliefd op te worden. Ik ben ervan overtuigd dat ik diegene zo niet zal vinden.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Ditzelfde kan gezegd worden over het vrouwelijke geslacht, als ik er nu zo over na denk zou ik zelfs durven zeggen dat vrouwen de afgelopen twee generaties hun capaciteiten en verantwoordelijkheid vele malen verder hebben uitgebreid dan mannen!
Klik om te vergroten...
ik zei daarom ook kort door de bocht, het eerste wat ik opsomde was hun arbeidscarriere,
maar zeker in belgie scoren vrouwen op intellectueel vlak stukken beter dan mannen heden ten dage
veel meer vrouwen ronden een hogeschool of universitair traject af op dit moment hier dan mannen,
mannen haken vaker af is in een recente studie gebleken.
daar hebben ze zeker forse sprongen gemaakt van idd de huis tuin en keukenwijsheden naar veelal hoogopgeleide vrouwen, die pluim mogen ze zeker ook op hun hoed steken, nu denk ik globaler

mijn bedenkingen eerder waar je niet mee akkoord bent, waren ook op bubbels gebaseerd en stroken niet perse met de gehele werkelijkheid en belevingen van anderen daarom zei ik ook dat ik zeker tegenspraak duld

ik wil niet liever dan mijn blik laten verruimen dus je argumentatie is welkom

ja die scheidingen enz daar valt ook een mondje over te roeren, vele jonge mensen met kinderen van rond de 18 maanden enz die al reeds scheiden of uit elkaar gaan... ik denk niet dat dat iets is om licht over te gaan.... met zo'n jonge kinderen al uit elkaar gaan ferwijl je jaren die vreselijke. kat en muis spelletjes moet ondergaan en plagerijen die exen met elkaar uithalen met de kinderen al dupe,
geen akkoorden bereiken over waar ze naar de sportclub gaan, de dochter mag niet meer naar het ballet want dat was een idee van de andere partij...

men kan opperen beter een goede verstandhouding hebben als scheidend, uit elkaar gaand koppel en uiteraard iedereen papegaait die theorie na maar in de praktijk is het eerst gangbaarder dat beide partijen elkaar zo haten , tot ze elkaar bijna doodwensen.
kleine conflicten die gruwelijk escaleren, allen nog complexer gemaakt als je aan plusgezinnen begint

nieuwe bagage, nieuwe exen aan de deur, nieuwe grillen en potentiele stressvalkuilen... hoh uit elkaar gaan met jonge kinderen is echt iets wat veel mensen onderschatten trust me
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
blue eyes zei:
toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...
Klik om te vergroten...
Juist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#19
blue eyes zei:
ja ik lees inderdaad veel parallellen in ons meningen en filosofieën,

maar daar komt het al in je bericht, daar begon ik schokschouderend en huiverend te lezen wat je schetste

je reinste stereotypering in die vrouwen hun mening, ... zoals ik hierboven al zei hebben wij mannen forse inspanningen geleverd en verdienen daar zeker een woordje van appreciatie voor

maar tmoet meer meer meer, onzin dat mannen altijd sterk moeten zijn, of dat thuis blijven voor een man zwak zou zijn.... vreselijk vakjesdenken

wellicht waren de vrouwen daar in de meerderheid in je klas? want klinkt een beetje als hoogmoedige groepspraat met een eau de grande ego errond ,

nbeetje out of the box denken aub dames, wij kunnen jullie ook in. variabele situaties en parallelle universums zien functioneren.

mannen thuis voor het gezin moet kunnen, zelfs al is het een stoere vent, ? mss vindt hij de tijd met het gezin zwaarder doorwegen en belangrijker dan altijd maar lopen slenteren op die smerige beruchte ''arbeidsvloer'' waar iedereen altijd over praat

ik ga ook akkoord met je drie dagen werken, , klinkt harmonieus, als kind al had ik een rebelse natuur. en een sterk gevoel voor wat niet klopte,
conditioneren werkte nie op mij, zelfs lang voor ik defconditioneermiddelen als LSD nam


dan vond ik het al uitermate uit balans en volslagen onlogisch dat een weekend twee dagen duurt en een werkweek 5????

en dan die zin van hen dat vrouwen horen te vechten voor emancipatie? ja dat ging de vorige keer ook zo goed, hun illusie van verworven vrijheden en zelfstandigheid

toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...

maar ik zou in hun plaats eerst het puin en de bijwerkingen van de eerste grote emancipatiegolf maar een beetje gaan ruimen

of het wordt helemaal niet meer overzichtelijk

en de vrouwen die helemaal niet te spreken zijn over de nieuwe voor sommigen betere, voor anderen krommere gezinsverhoudigen sinds de eerste golf, die durven gewoon hun mond niet opendoen. ze horen het hoongelach al , en de opzwellende groepsdruk, groepen verwilderde vrouwen met vrwijliig geamputeerde tieten en ontblote bovenlijven onder hun jeanssaloupetten doemen op in hun gedachten die luid scanderen : zwak, zwak , zwak, zwemmen of verzuipen, zwak zwak zwak, zwemmen of verzuipen , her en her en hypnotische ritmes .angstweet parelt in dikke druppels van hun voorhoofd...

eerder zullen dergelijke vrouwen met zulke gedachten bekennen remsporen in hun ondergoed te hebben, dan dat ze zullen bekennen dat ze eigenlijk stiekem liever thuis bij de kids waren, knutselend op een herfstnamiddag , lange wandelingen maken met de kroost na school terwijl rustig de dag aanhoord wordt, want er is tijd ja tijd...

ik ben er al in geslaagd diverse vrouwen van allerlei. lagen in de bevolkingen zulke bekentenissen te ontfutselen,, omdat ik zelf durf klagen over wat krom en scheef is zonder angst voor zwak verweten te worden. geen misplaatste trots bij mij om zoals de kudde te zeggen hoho 40 uur per week werken gaat me makkelijk af
terwijl ze in werkelijkheid elke morgen een kwartier luide schten zitten te laten op de bedrand, eer ze de moed ssamenrapen om terug aan zo'n vreselijke kloon van de dag ervoor te beginnen op de ''werkvloer''
met kleine nauwelijks amusante variaties in zoals je werkmakker ludo die dan eens een pet draagt en op een andere dag zijn haren in een paardenstaart draagt,
of de hoogdag van de week als het radiostation eens op een andere willekeurige zender mag staan van de ploegbaas.

uitroeien die misplaatste trots, durven klagen en aankaarten wat niet juist is, anders komen er geen belangrijke maatschappelijke verschuivingen als het draagvlak klein blijft door zij die hun monddood laten maken.

het zou ons te ver leiden in deze post nog dieper in te gaan op al wat zou moeten veranderen in de maatschappij,
en wil de onvoorbereide doorsnee forumlezer niet afschrikken door een vreselijk lange peptekst.
waar nuchter geen doorkomen aan is
Klik om te vergroten...
spelletje voor de nog wakkere forumbezoekers en medebewoners van de lage landen

gegroet aan allen,

in dit bij aanvang ernstig begonnen bericht ging de werking van een stimulerend poedertje plots de hoogte in
kunnen jullie zien waar het fout ging?

inzendingen en deelnames mogen tot zondagnacht via privebericht, de eerste deelnemer die mij dit raadseltje correct kan beantwoorden ,maakt kans om gigantisch zijn kostbare tijd te verdoen

succes
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Juist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂
Klik om te vergroten...
verklaar u nader , wakkere jongeman
mede ervaarder van stimmige sferen bij nacht...
wat ervaar jij dan als essentiëler of waar moet volgens jou meer strijdlust van de vrouwen aangewakkerd worden?
mss inspireer je mij wel tot engagement
een nieuw levensdoel ,en noemen ze mij de jonge oppergod van de tweede grote feministische golf post corona

en hij schreef : toen de mondmaskers afhingen werden de gedachten plots helder en vanuit alle windstreken stonden verlichte denkers op ... kort erna begon alles langzaam vloeiend op een bijna euforische manier steek te houden . en ze dansten met zijn allen de lambada en de boogiewoogie. op de assen van de oude wereld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...181920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."