#1
Nee,
Life is a bitch, then you marry one, then you die. 😉😜
En zo werd je leven toch nog een sprookje, omdat je met de boze heks was getrouwd.
Nee,
Life is a bitch, then you marry one, then you die. 😉😜
then you marry one
Same thing, amiritethen you die
het meisje die in de war werd gestuurd met de "scheelt er iets met mijn neus "crisisNee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?
Tering, pep op ofzo?een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden
verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht
allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .
weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,
het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek
sletterig , binkerig, luizig , warrig
toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,
och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...
Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.
of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien
zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...
en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?
en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.
mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels
Totaal niet, nee.schept dit enige verduidelijking @Dirkjan ,?
Inkakken is bijpakken he 😜 en ja, dat zeg ik als diegene die nuchter is (op een biertje na dan).onder andere
pep uitwerkende of zal ik bijpakken na het inkakken?
ja er was nieuwe wou even testen, maar die bommetjes blijven toch altijd hun eigen grilletjes te hebben.
maar snuiven wil ik niet meer, bommetjes for life.vanaf nu
of mss wel helemaal niks meer
ik ga er altijd vanuit dat het de laatste keer is
zing maar met zen allen even mee me , hier speelt het luidop nu, sfeerbeeldje
onder andereTering, pep op ofzo?
Oh ja natuurlijk, als je er een nare ziekte aan vooraf gebruikt kan àlles (te) grof worden (alhoewel het onmiskenbaar lekker bekt). ‘Flikker’ vind ik op zichzelf ook uitstekend te gebruiken en zeker niet te grof. Je intentie maakt natuurlijk wel uit, het moet niet bedoeld worden om een homo-jongen pijn te doen voor het feit dat hij op jongens valt, ook vanzelfsprekend. Dat is gewoon echt niet meer van deze tijd.Het woord flikker wordt meestal voorafgegaan door sterke bijvoeglijke naamwoorden, als het gebruikt wordt om te schelden. Dan is het best (te) grof.
Ik denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):Vind wel tof dat mensen zoals jij, de term terug-claimen maar ik voel me er zelf niet zo in passen.
Deze week in de bonusflikker bij Albert Heijn.bonusflikker
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat
kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd
eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum
zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef
niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
nou, ik dacht dat je met die meme een lolletje maakteHoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Het blijft name-calling.k denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.
De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
Ik gebruikte 2-FMA in het begin (toen ik nog -op MDMA na- stim-naïef was) tamelijk vaak, ook naar school. Het werkte super voor concentratie en motivatie, maar niet heel lang. Zodra ik het vaker dan 1 keer per week ging gebruiken (wat na een paar weken was) verdween het, en was het lege (haast vuile) stimulatie geworden.Ik heb 2fma besteld maar daar heb ik niet van gesnoept, en ik slaap inderdaad slecht maar dat zijn persoonlijke en mentale struggles waar ik hulp voor krijg, dus dat komt goed.
^ dit is een grapje maar ik had mijn rode neusje niet op, sorryHoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Dat is eigenlijk ook alles wat ik zoek in een relatie… Maar de vriendschappen met zulke eigenschappen hoef je ook niet naar te zoeken, die ga je dan niet vinden. Ze moeten gewoon ontstaan, ze gebeuren gewoon! Daarom zoek ik niet meer, en ben ik voorlopig nog niet van plan weer opzoek te gaan naar iemand om verliefd op te worden. Ik ben ervan overtuigd dat ik diegene zo niet zal vinden.De persoon waarbij je niks hoeft te zeggen en weet wat je van elkaar denkt. Waar stiltes niet ongemakkelijk zijn en waar je over de domste, zwaarste en crimineel belachelijke onderwerpen kan praten zonder oordeel.
Shit man, dat is waardevol
ik zei daarom ook kort door de bocht, het eerste wat ik opsomde was hun arbeidscarriere,Ditzelfde kan gezegd worden over het vrouwelijke geslacht, als ik er nu zo over na denk zou ik zelfs durven zeggen dat vrouwen de afgelopen twee generaties hun capaciteiten en verantwoordelijkheid vele malen verder hebben uitgebreid dan mannen!
Juist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...
spelletje voor de nog wakkere forumbezoekers en medebewoners van de lage landenja ik lees inderdaad veel parallellen in ons meningen en filosofieën,
maar daar komt het al in je bericht, daar begon ik schokschouderend en huiverend te lezen wat je schetste
je reinste stereotypering in die vrouwen hun mening, ... zoals ik hierboven al zei hebben wij mannen forse inspanningen geleverd en verdienen daar zeker een woordje van appreciatie voor
maar tmoet meer meer meer, onzin dat mannen altijd sterk moeten zijn, of dat thuis blijven voor een man zwak zou zijn.... vreselijk vakjesdenken
wellicht waren de vrouwen daar in de meerderheid in je klas? want klinkt een beetje als hoogmoedige groepspraat met een eau de grande ego errond ,
nbeetje out of the box denken aub dames, wij kunnen jullie ook in. variabele situaties en parallelle universums zien functioneren.
mannen thuis voor het gezin moet kunnen, zelfs al is het een stoere vent, ? mss vindt hij de tijd met het gezin zwaarder doorwegen en belangrijker dan altijd maar lopen slenteren op die smerige beruchte ''arbeidsvloer'' waar iedereen altijd over praat
ik ga ook akkoord met je drie dagen werken, , klinkt harmonieus, als kind al had ik een rebelse natuur. en een sterk gevoel voor wat niet klopte,
conditioneren werkte nie op mij, zelfs lang voor ik defconditioneermiddelen als LSD nam
dan vond ik het al uitermate uit balans en volslagen onlogisch dat een weekend twee dagen duurt en een werkweek 5????
en dan die zin van hen dat vrouwen horen te vechten voor emancipatie? ja dat ging de vorige keer ook zo goed, hun illusie van verworven vrijheden en zelfstandigheid
toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...
maar ik zou in hun plaats eerst het puin en de bijwerkingen van de eerste grote emancipatiegolf maar een beetje gaan ruimen
of het wordt helemaal niet meer overzichtelijk
en de vrouwen die helemaal niet te spreken zijn over de nieuwe voor sommigen betere, voor anderen krommere gezinsverhoudigen sinds de eerste golf, die durven gewoon hun mond niet opendoen. ze horen het hoongelach al , en de opzwellende groepsdruk, groepen verwilderde vrouwen met vrwijliig geamputeerde tieten en ontblote bovenlijven onder hun jeanssaloupetten doemen op in hun gedachten die luid scanderen : zwak, zwak , zwak, zwemmen of verzuipen, zwak zwak zwak, zwemmen of verzuipen , her en her en hypnotische ritmes .angstweet parelt in dikke druppels van hun voorhoofd...
eerder zullen dergelijke vrouwen met zulke gedachten bekennen remsporen in hun ondergoed te hebben, dan dat ze zullen bekennen dat ze eigenlijk stiekem liever thuis bij de kids waren, knutselend op een herfstnamiddag , lange wandelingen maken met de kroost na school terwijl rustig de dag aanhoord wordt, want er is tijd ja tijd...
ik ben er al in geslaagd diverse vrouwen van allerlei. lagen in de bevolkingen zulke bekentenissen te ontfutselen,, omdat ik zelf durf klagen over wat krom en scheef is zonder angst voor zwak verweten te worden. geen misplaatste trots bij mij om zoals de kudde te zeggen hoho 40 uur per week werken gaat me makkelijk af
terwijl ze in werkelijkheid elke morgen een kwartier luide schten zitten te laten op de bedrand, eer ze de moed ssamenrapen om terug aan zo'n vreselijke kloon van de dag ervoor te beginnen op de ''werkvloer''
met kleine nauwelijks amusante variaties in zoals je werkmakker ludo die dan eens een pet draagt en op een andere dag zijn haren in een paardenstaart draagt,
of de hoogdag van de week als het radiostation eens op een andere willekeurige zender mag staan van de ploegbaas.
uitroeien die misplaatste trots, durven klagen en aankaarten wat niet juist is, anders komen er geen belangrijke maatschappelijke verschuivingen als het draagvlak klein blijft door zij die hun monddood laten maken.
het zou ons te ver leiden in deze post nog dieper in te gaan op al wat zou moeten veranderen in de maatschappij,
en wil de onvoorbereide doorsnee forumlezer niet afschrikken door een vreselijk lange peptekst.
waar nuchter geen doorkomen aan is
verklaar u nader , wakkere jongemanJuist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."