Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
blue eyes zei:
is het wat?
ik hoorde er eerder gemengde ervaringen over?
hoe zijn je bevindingen tot nu toe
Klik om te vergroten...
Aardig stofje! Fijne rush, met aanwezige euforie voor 20 minuutjes max. en de stimulatie werkt lang door. Nauwelijks compulsie om te herdoseren.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Moraal van het verhaal: don’t.
Klik om te vergroten...
zeker niet !

was een jaar of acht jonger toen, kon mss iets meer hebben

maar zijn dosissen om dood neer te vallen, gelukkig eindigde het met een komisch staartje maar toch...

was weer eens op het randje toen

wel moet ik voor de volledigheid hierbij. vertellen dat ik zo'n afschuwelijke dosissen dierf nemen omdat mijn tolerantie voor de griep torenhoog was,

maar om maar even koos van dijk te quoten " herman, je weet als je ziek bent geweest of in de gevangenis hebt gezeten, begin met de helft van de helft ! "

en zo is het maar net, helaas hoorde ik koos zijn wijze woorden maar vele jaren later

(ter verduidelijking het ging over dat herman brood na bovengenoemde pauzes, rekening moest houden dat het gevaarlijk was om meteen weer zijn oude doseringen te gebruiken )
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
blue eyes zei:
zeker niet !

was een jaar of acht jonger toen, kon mss iets meer hebben

maar zijn dosissen om dood neer te vallen, gelukkig eindigde het met een komisch staartje maar toch...

was weer eens op het randje toen

wel moet ik voor de volledigheid hierbij. vertellen dat ik zo'n afschuwelijke dosissen dierf nemen omdat mijn tolerantie voor de griep torenhoog was,

maar om maar even koos van dijk te quoten " herman, je weet als je ziek bent geweest of in de gevangenis hebt gezeten, begin met de helft van de helft ! "

en zo is het maar net, helaas hoorde ik koos zijn wijze woorden maar vele jaren later

(ter verduidelijking het ging over dat herman brood na bovengenoemde pauzes, rekening moest houden dat het gevaarlijk was om meteen weer zijn oude doseringen te gebruiken )
Klik om te vergroten...
Ik moet leren wanneer jij een heel verhaal typt om gewoon suf ja te knikken want ik wordt helemaal sarcastisch van je als er geen punchline komt 🤣🤣
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
blue eyes zei:
maar om maar even koos van dijk te quoten " herman, je weet als je ziek bent geweest of in de gevangenis hebt gezeten, begin met de helft van de helft ! "

en zo is het maar net, helaas hoorde ik koos zijn wijze woorden maar vele jaren later

(ter verduidelijking het ging over dat herman brood na bovengenoemde pauzes, rekening moest houden dat het gevaarlijk was om meteen weer zijn oude doseringen te gebruiken )
Klik om te vergroten...
Ah volgens mij had die Herman Brood best nog een interessant leven! Mijn interesse ligt oa bij drugs, vandaar vooral… Anders lijkt het me, op zijn kunst na, een beetje een simpele boel. Maar dat heeft ook zijn charmes! Is alleen niet heel interessant. Weet jij er meer over?

1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik moet leren wanneer jij een heel verhaal typt om gewoon suf ja te knikken want ik wordt helemaal sarcastisch van je als er geen punchline komt 🤣🤣
Klik om te vergroten...
waar vond je dan dat er een punchline ontbrak? :tongueout:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
Klik om te vergroten...
huiswerk? Het is weekend, verdomme
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
blue eyes zei:
waar vond je dan dat er een punchline ontbrak? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik wilde net zeggen! Jouw quote van Koos was als dat laatste diepe snuifje nadat je je snuifbuis al van je neus hebt gehaald, kers op de taart!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
blue eyes zei:
waar vond je dan dat er een punchline ontbrak? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nouja, vaak verwacht je een simpel antwoord en als je een hele lap tekst ziet verwacht je ergens een leuke kwinkslag of een komische annekdote.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
huiswerk? Het is weekend, verdomme
Klik om te vergroten...
Je hebt tot zondag 23:59 hoor 😁

En, ook voor @blue eyes, ik doe aan plagiaatcontrole 😡
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Ik wist niet dat jij ook al pep deed?
Klik om te vergroten...
NEP, niet PEP 😅

Maar jongen we zitten dit ook weer in compleet het verkeerde topic te doen… Laten we dit anders vervolgen in het lekker lullen topic.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Heb het over de tondeuse!
Klik om te vergroten...

Da's wel HEUL kinky....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Ja maar schelden is als activiteit beschikbaar in meerdere moeilijkheden he? Jij hebt het nu over easy difficulty… Ik vind het pas interessant worden vanaf niveau ‘battle hardened’, wanneer je je scheldwoorden bewust gaat selecteren op basis van karakteristieke eigenschappen van de scheldwoord-nemer.
Klik om te vergroten...
Hmmm ik ben een pussy denk ik, ik kom zelden op dat level, geen idee hoe dat spel werkt. En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.
Flualhamdulillam zei:
NEP, niet PEP 😅

Maar jongen we zitten dit ook weer in compleet het verkeerde topic te doen… Laten we dit anders vervolgen in het lekker lullen topic.
Klik om te vergroten...
Je valt in herhaling!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Ah volgens mij had die Herman Brood best nog een interessant leven! Mijn interesse ligt oa bij drugs, vandaar vooral… Anders lijkt het me, op zijn kunst na, een beetje een simpele boel. Maar dat heeft ook zijn charmes! Is alleen niet heel interessant. Weet jij er meer over?

1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
Klik om te vergroten...

hmmm ik had afgaande op zijn tv verschijningen een beetje het gevoel van een kille egoist bij hem.

een hedonist , die steeds wegvluchtte in een roesje en schimmige bordelen en veel verantwoordelijkheden ontliep.

Dit beeld kreeg je ook na de film rock n' roll junkie.

echter, als je de vier boeken van bart chabot leest over brood, de memoires van koos van dijk alsook het boek van zijn exvrouw.

krijg je een veel vollediger beeld van het ''fenomeen'' brood, er speelden intriges, mensen hadden baat bij het hem onder invloeden houden....

van dijk bv was dan zijn drugsleverancier, en de man die de pep meesmokkelde naar het buitenland, omdat ...als brood zonder pep viel hij finaal de mist inging ( zie hun gemiste doorbraak in de vs puur omdat brood al zijn pep had uitgedeeld aan andere muzikanten, en onder de alcohol alleen laveloos op de straatstenen lag ipv op te treden

alsook is er de hardnekkige controverse, rond het ''stoppen met speed'' van brood
brood leefde jaren op een cocktail van 2gr pep daags en een litertje gedistilleerd.
plots kon hij na 35 jaar amfetamine gebruik IV. injecteren wat ie wou de pep leek niet meer te werken
zijn kameraden , de synergie tussen de alcohol en de pep hadden hem in de steek gelaten leek het

echter bleek later, dat de nederlandse overheid een grote rol heefft gespeeld in de. neergang en zelfmoord van brood, in de vroege jaren 2000 stond nederland door europa onder druk om de grondstoffen voor oa MDMA aan banden te leggen.
waarbij ook enkele middelen om speed te maken, onverkrijgbaar werden

brood was dus niet immuun voor de speed, brood had gewoon geen beschikking meer over goede pep op dat moment
zoals gans nederland in die periode, tenzij zij die een onsje in de vriezer hadden ofzo

later bleek dat er terug goede pep was aan de poolse grens, en haastte jules deelder zich naar ten huize brood met het goede nieuws,
brood was inmiddels bedlegerig omdat hij doorgegaan was met zijn alcoholconsumptie en ipv amfetamine tal van medicijnen probeerde te mixen
om een nieuwe gouden combo te vinden

helaas heeft brood zich in dat ene jaar zonder speed volledig naar de kloten geholpen met de drank

enz enz, verdere details verwijs ik naar chabots meesterlijke biografie van brood waarin blijkt dat het toch geen kille man was
maar een bedeesde verlegen schele jongen uit zwolle
die plots dankzij een peppilletje mee kon doen met het dagelijkse slappe gelul

ook zijn dochter lola brood liet recentelijk in een interview vallen dat herman zonder speed niet kon geweest zijn zoals we het fenomeen kenden
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kon niet kiezen tussen blond of brunette3402A9A5-B5BC-4F57-9E4C-059BA725A74F.jpeg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
blue eyes zei:
hmmm *teveel woorden*
Klik om te vergroten...
IMG_20211002_014650.jpg
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!

😁
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
blue eyes zei:
echter bleek later, dat de nederlandse overheid een grote rol heefft gespeeld in de. neergang en zelfmoord van brood
Klik om te vergroten...
Ik vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blikje Pløp zei:
Bekijk bijlage 30166
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!

😁
Klik om te vergroten...
Een beleid dat haast niet strakker kan
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Je hebt tot zondag 23:59 hoor 😁

En, ook voor @blue eyes, ik doe aan plagiaatcontrole 😡
Klik om te vergroten...
dan onderschat je me

als je denkt dat ik voor een luttele 200 woordjes zoveel tijd nodig heb :wink:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blikje Pløp zei:
En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.
Klik om te vergroten...
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
Klik om te vergroten...
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."