#1
Aardig stofje! Fijne rush, met aanwezige euforie voor 20 minuutjes max. en de stimulatie werkt lang door. Nauwelijks compulsie om te herdoseren.is het wat?
ik hoorde er eerder gemengde ervaringen over?
hoe zijn je bevindingen tot nu toe
Aardig stofje! Fijne rush, met aanwezige euforie voor 20 minuutjes max. en de stimulatie werkt lang door. Nauwelijks compulsie om te herdoseren.is het wat?
ik hoorde er eerder gemengde ervaringen over?
hoe zijn je bevindingen tot nu toe
zeker niet !Moraal van het verhaal: don’t.
Ik moet leren wanneer jij een heel verhaal typt om gewoon suf ja te knikken want ik wordt helemaal sarcastisch van je als er geen punchline komt 🤣🤣zeker niet !
was een jaar of acht jonger toen, kon mss iets meer hebben
maar zijn dosissen om dood neer te vallen, gelukkig eindigde het met een komisch staartje maar toch...
was weer eens op het randje toen
wel moet ik voor de volledigheid hierbij. vertellen dat ik zo'n afschuwelijke dosissen dierf nemen omdat mijn tolerantie voor de griep torenhoog was,
maar om maar even koos van dijk te quoten " herman, je weet als je ziek bent geweest of in de gevangenis hebt gezeten, begin met de helft van de helft ! "
en zo is het maar net, helaas hoorde ik koos zijn wijze woorden maar vele jaren later
(ter verduidelijking het ging over dat herman brood na bovengenoemde pauzes, rekening moest houden dat het gevaarlijk was om meteen weer zijn oude doseringen te gebruiken )
Ah volgens mij had die Herman Brood best nog een interessant leven! Mijn interesse ligt oa bij drugs, vandaar vooral… Anders lijkt het me, op zijn kunst na, een beetje een simpele boel. Maar dat heeft ook zijn charmes! Is alleen niet heel interessant. Weet jij er meer over?maar om maar even koos van dijk te quoten " herman, je weet als je ziek bent geweest of in de gevangenis hebt gezeten, begin met de helft van de helft ! "
en zo is het maar net, helaas hoorde ik koos zijn wijze woorden maar vele jaren later
(ter verduidelijking het ging over dat herman brood na bovengenoemde pauzes, rekening moest houden dat het gevaarlijk was om meteen weer zijn oude doseringen te gebruiken )
waar vond je dan dat er een punchline ontbrak?Ik moet leren wanneer jij een heel verhaal typt om gewoon suf ja te knikken want ik wordt helemaal sarcastisch van je als er geen punchline komt 🤣🤣
huiswerk? Het is weekend, verdomme1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
Ik wilde net zeggen! Jouw quote van Koos was als dat laatste diepe snuifje nadat je je snuifbuis al van je neus hebt gehaald, kers op de taart!waar vond je dan dat er een punchline ontbrak?![]()
Nouja, vaak verwacht je een simpel antwoord en als je een hele lap tekst ziet verwacht je ergens een leuke kwinkslag of een komische annekdote.waar vond je dan dat er een punchline ontbrak?![]()
Je hebt tot zondag 23:59 hoor 😁huiswerk? Het is weekend, verdomme
NEP, niet PEP 😅Ik wist niet dat jij ook al pep deed?
Heb het over de tondeuse!
Hmmm ik ben een pussy denk ik, ik kom zelden op dat level, geen idee hoe dat spel werkt. En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.Ja maar schelden is als activiteit beschikbaar in meerdere moeilijkheden he? Jij hebt het nu over easy difficulty… Ik vind het pas interessant worden vanaf niveau ‘battle hardened’, wanneer je je scheldwoorden bewust gaat selecteren op basis van karakteristieke eigenschappen van de scheldwoord-nemer.
Je valt in herhaling!NEP, niet PEP 😅
Maar jongen we zitten dit ook weer in compleet het verkeerde topic te doen… Laten we dit anders vervolgen in het lekker lullen topic.
Ah volgens mij had die Herman Brood best nog een interessant leven! Mijn interesse ligt oa bij drugs, vandaar vooral… Anders lijkt het me, op zijn kunst na, een beetje een simpele boel. Maar dat heeft ook zijn charmes! Is alleen niet heel interessant. Weet jij er meer over?
1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
Ik vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.echter bleek later, dat de nederlandse overheid een grote rol heefft gespeeld in de. neergang en zelfmoord van brood
Een beleid dat haast niet strakker kanBekijk bijlage 30166
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!
😁
dan onderschat je me
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."