Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Nou bedankt, ik kan alleen zeggen dat ik wel mentaal labiel geworden ben de afgelopen jaren waardoor ik vaak over sensitive ben maar ik ben niet gay
En ook geen 'homotje' 👍🏻
Klik om te vergroten...

Adviseerde je pas niet iemand met het vrouwelijk geslacht om zoiets wel eerst te proberen..? :innocent:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
QueerMan zei:
Verzin een ander scheldwoord.

Ziektes en geslachtsdelen doen 't vaak best goed.
Klik om te vergroten...
‘Homo’ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo 😅
Ben benieuwd wat jij van het woord flikker vindt? Ik ben homo maar gebruik flikker sporadisch, voel me er totaal niet door aangesproken oid (eerlijk gezegd ook niet door ‘homo’, zo spreek je namelijk iemand niet met ook maar enig fatsoen aan)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
QueerMan zei:
Adviseerde je pas niet iemand met het vrouwelijk geslacht om zoiets wel eerst te proberen..? :innocent:
Klik om te vergroten...
Jaja i'm exposed🤣
Nee grapje als ik eerlijk ben, ik heb wel eens voor een maat een gevoel gehad dat ik dacht dit is meer dan vriendschap maar het ging niet zover dat ik sex met hem wou hebben of mezelf als homo beschouwde dat is niet voor mij weggelegd maar als je iets met hetzelfde geslacht zou willen proberen, waarom het niet doen denk ik dan?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik word met de dag knapper, heb nu al zin in morgen! 😎

IMG_20211001_182811.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
ik heb wel eens voor een maat een gevoel gehad dat ik dacht dit is meer dan vriendschap maar het ging niet zover dat ik sex met hem wou hebben
Klik om te vergroten...
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als ‘beste vrienden’ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zo’n term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou ‘meer dan vrienden’ dan? Wat komt er na de rank ‘vriend’? 😝

Ik heb voor een paar (een paar is 2 😉) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan 😳). Zelfs als iemand die gewoonlijks geïnteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of ‘label’ aan te hangen. 😁
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Ik word met de dag knapper, heb nu al zin in morgen! 😎

Bekijk bijlage 30111
Klik om te vergroten...
Fiet view... 🎶🎵😜
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als ‘beste vrienden’ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zo’n term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou ‘meer dan vrienden’ dan? Wat komt er na de rank ‘vriend’? 😝

Ik heb voor een paar (een paar is 2 😉) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan 😳). Zelfs als iemand die gewoonlijks geïnteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of ‘label’ aan te hangen. 😁
Klik om te vergroten...
Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.
Maar voor mij voelt dat next level vriendschap inderdaad echt als een bromance
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier)
Of een gevoel alsof het je sibling is
Ik heb genoeg mensen waar ik graag sociaal mee ben of in de buurt mee ben maar bij diegene voelt het gewoon specialer
Bijvoorbeeld als Robin and Batman, the dynamic duo
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken
Klik om te vergroten...
Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met m’n bro’s 😋
Wanneer je eenmaal zo’n band hebt, is het moeilijker om het ‘voor minder’ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter 🙂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als ‘beste vrienden’ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zo’n term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou ‘meer dan vrienden’ dan? Wat komt er na de rank ‘vriend’? 😝

Ik heb voor een paar (een paar is 2 😉) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan 😳). Zelfs als iemand die gewoonlijks geïnteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of ‘label’ aan te hangen. 😁
Klik om te vergroten...
Flauwlullam, hoe oud ben jij?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@whitesugar het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
blue eyes zei:
het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
Klik om te vergroten...
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Klik om te vergroten...
nou, ik dacht dat je met die meme een lolletje maakte

blijkt nu dat je dit waarlijk denkt? kun je navragen hoor, de moderators moeten dubbel en schaduw accounts kunnen zien
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
k denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.

De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
Klik om te vergroten...
Het blijft name-calling.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik heb 2fma besteld maar daar heb ik niet van gesnoept, en ik slaap inderdaad slecht maar dat zijn persoonlijke en mentale struggles waar ik hulp voor krijg, dus dat komt goed.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte 2-FMA in het begin (toen ik nog -op MDMA na- stim-naïef was) tamelijk vaak, ook naar school. Het werkte super voor concentratie en motivatie, maar niet heel lang. Zodra ik het vaker dan 1 keer per week ging gebruiken (wat na een paar weken was) verdween het, en was het lege (haast vuile) stimulatie geworden.
Don’t overuse it, ik denk dat dit namelijk op de loer ligt. Gezien je stim-ervaring kan het effect een net-niet gevoel geven, waardoor je vaker en meer gaat gebruiken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Klik om te vergroten...
^ dit is een grapje maar ik had mijn rode neusje niet op, sorry
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die ene zei:
De persoon waarbij je niks hoeft te zeggen en weet wat je van elkaar denkt. Waar stiltes niet ongemakkelijk zijn en waar je over de domste, zwaarste en crimineel belachelijke onderwerpen kan praten zonder oordeel.

Shit man, dat is waardevol
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk ook alles wat ik zoek in een relatie… Maar de vriendschappen met zulke eigenschappen hoef je ook niet naar te zoeken, die ga je dan niet vinden. Ze moeten gewoon ontstaan, ze gebeuren gewoon! Daarom zoek ik niet meer, en ben ik voorlopig nog niet van plan weer opzoek te gaan naar iemand om verliefd op te worden. Ik ben ervan overtuigd dat ik diegene zo niet zal vinden.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
blue eyes zei:
@whitesugar het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
Klik om te vergroten...
Dat "is het alweer zo laat" ken ik wel op speed, de tijd vliegt voorbij!

En als ik snuif eyeball ik ook gewoon, als ik een bom doe weeg ik wel altijd, maar het schijnt dat mijn doseringen best wel hoog zijn volgens mij vergeleken met andere mensen. Maar een beetje teveel pep kan bij mij geen kwaad, heb nog nooit teveel gehad.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
QueerMan zei:
Het blijft name-calling.
Klik om te vergroten...
Name-calling? Kan je dat misschien uitleggen?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Name-calling? Kan je dat misschien uitleggen?
Klik om te vergroten...
name-call·ing | \\ ˈnām-ˌkȯ-liŋ \\
Definition of name-calling
: the use of offensive names especially to win an argument or to induce rejection or condemnation (as of a person or project) without objective consideration of the facts
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Dat is eigenlijk ook alles wat ik zoek in een relatie… Maar de vriendschappen met zulke eigenschappen hoef je ook niet naar te zoeken, die ga je dan niet vinden. Ze moeten gewoon ontstaan, ze gebeuren gewoon! Daarom zoek ik niet meer, en ben ik voorlopig nog niet van plan weer opzoek te gaan naar iemand om verliefd op te worden. Ik ben ervan overtuigd dat ik diegene zo niet zal vinden.
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Ben ik ook wel achtergekomen. Heb een tijdje gedate, en dit zorgde alleen maar voor telleurstellingen bij mij als het niks werd.. ik zie wel wat er komt. Ik denk dat het op deze manier niet op zal schieten bij mij want veel nieuwe contacten maak ik niet op dit moment..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."