Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie weet komen DF leden elkaar tegen in dagelijks leven.
Jammer eigenlijk dat je dat niet weet.

Op een ander forum had ik een keer mijn avatar op shirt laten drukken op festivals. Ik wist bij een bepaald podium..daar liep de harde kern van dat forum ook.
Superleuk, keer of 10(?) Aangesproken...aah dus jij bent....!

Ideetje voor festivalseizoen?....
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Of "gewoon omdraaien"
Klik om te vergroten...
Zak over de kop en gaan.😜
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
Wie weet komen DF leden elkaar tegen in dagelijks leven 3m
Jammer eigenlijk dat je dat niet weet

Op een ander forum had ik een keer mijn avatar op shirt laten drukken op festivals. Ik wist bij een bepaald podium..daar liep de harde kern van dat forum ook.
Superleuk, keer of 10(?) Aangesproken...aah dus jij bent....!

Ideetje voor festivalseizoen?....
Klik om te vergroten...
Super idee! Ga ik ook doen als het weer mag. 😎
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Ha, ken je die momenten dat je een bos prachtige krullen ziet en er vervolgens eucalypta achter schuilt haha.

...mijn vriendin heeft een enorme bos krullen...

nee zonder grap, ben tevreden met wat ik heb hoor, na 12 jaar kunnen we nog door 1 deur.
Klik om te vergroten...
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
joetsie zei:
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt
Klik om te vergroten...
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeΓ«n.. Geen haar op mn hoofd. Dan heb ik nog niks gezegd over je toekomstige schoonouders die onaangekondigd voor de deur staat "gezellig"
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
0t0lerance zei:
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeΓ«n.. Geen haar op mn hoofd.
Klik om te vergroten...
Moet hier toch wel echt even om lachen. πŸ˜‚
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kaal en dat al halverwege 20 πŸ˜‚πŸ˜
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haar aan de bovenkant
IMG_20210423_161528897~2.jpg

Spoiler: haar aan de onderkant:smirk:
IMG_20210423_161547540_HDR~3.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
Tondeuse kapsel. Lijkt crimineel en ik haat mijn grijze haren. Ben ergens in de 30, maar lijk eerder 60
Klik om te vergroten...
Je kan het ook verfen hè
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Krypt0nite zei:
Kaal en dat al halverwege 20 πŸ˜‚πŸ˜
Klik om te vergroten...
πŸ‘Š

images (7).jpeg
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krypt0nite zei:
Kaal en dat al halverwege 20 πŸ˜‚πŸ˜
Klik om te vergroten...
Ik ken er ook een paar die rond de 22/23 hebben en kaal zijn....en dat zijn geen lelijke mannen.

Niet zo druk over maken!
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buffelaartje zei:
Ik ken er ook een paar die rond de 22/23 hebben en kaal zijn....en dat zijn geen lelijke mannen.

Niet zo druk over maken!
Klik om te vergroten...
Doe ik ook niet meer hoor. Heb het geaccepteerd haha.
Zit nou eenmaal in de familie.
Staat me gelukkig best aardig. 😁
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Krypt0nite zei:
Doe ik ook niet meer hoor. Heb het geaccepteerd haha.
Zit nou eenmaal in de familie.
Staat me gelukkig best aardig. 😁
Klik om te vergroten...
Gelukkig man! zijkantjes van mij zijn ook een beetje in aan het hammen...maakte me er op het begin een beetje druk om maar het zal wel! Wel zat baardgroei dus dan compenseert dat mooi:grinning:

Bij ons zit dat ook in de familie , hoewel ik de enigste ben van onze leeftijd die dat nu al een klein beetje begint te ervaren.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Hah. Ik lijk zo net die haarbos van de adams family. Dit is trouwens niet mijn rug 🀣

Bekijk bijlage 20126
Klik om te vergroten...
15403126-horror-scène-van-een-enge-vrouw.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krypt0nite zei:
Doe ik ook niet meer hoor. Heb het geaccepteerd haha.
Zit nou eenmaal in de familie.
Staat me gelukkig best aardig. 😁
Klik om te vergroten...
Ik wil je wel wat haar doneren hoor heb genoeg... 😌
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
IMG_9395.jpg
Basic :grin:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Je kan het ook verfen hè
Klik om te vergroten...
Ik zal jou eens gaan verven muwhahaha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Waar blijft jouw foto?😱
Klik om te vergroten...
Al_Bundy_(Ed_O'Neill).jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Waar blijft jouw foto?😱
Klik om te vergroten...
Ik pas deze keer 😝
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Chick
Klik om te vergroten...
Bitch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."