Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flower123 zei:
OT: πŸ˜‚ Haartjes van Flower

Bekijk bijlage 20117
Klik om te vergroten...
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚ Of hoe jullie het voor je zag ofzo πŸ˜‚

En niet alleen bij mij... Maar gewoon! Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flower123 zei:
Wat niet?
Klik om te vergroten...
Dat Mrloverdj een vrouw isπŸ˜…
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flower123 zei:
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Klik om te vergroten...
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Klik om te vergroten...
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirtenπŸ˜…
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
Klik om te vergroten...
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. NΓ³g leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik weet niet of mensen daar een voorbeeld van kunnen of willen geven, maar dat is een beetje wat ik het leuke vind aan dit topic
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirtenπŸ˜…
Klik om te vergroten...
Hahahahaha, je weet nooit hoe het gezicht er echt uit ziet natuurlijk. Maar ik was vooral benieuwd naar of mensen andere verwachtingen hadden bij mij, maar ook bij anderen wellicht!! Ik wel namelijk. Dat maakt dit hele topic zo leuk.
Maar haha, thankyou, erg lief. Weet niet zo goed hoe ik daarop zou moeten reageren tbh hihi
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. NΓ³g leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik weet niet of mensen daar een voorbeeld van kunnen of willen geven, maar dat is een beetje wat ik het leuke vind aan dit topic
Klik om te vergroten...
Misschien Ben ik daar zelf.een voorbeeld van. Toen ik net lid was heb ik 1 keer mijn ogen gepost en weleens wat verteld.

Maar als leden dat niet hebben meegekregen, weet ik zeker dat ze een heel ander beeld bij @Mrloverdj hebben! Lol
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Misschien Ben ik daar zelf.een voorbeeld van. Toen ik net lid was heb ik 1 keer mijn ogen gepost en weleens wat verteld.

Maar als leden dat niet hebben meegekregen, weet ik zeker dat ze een heel ander beeld bij @Mrloverdj hebben! Lol
Klik om te vergroten...
πŸ€·β€β™€οΈ
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Flower123 zei:
πŸ€·β€β™€οΈ
Klik om te vergroten...
*poef*
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Mrloverdj
Ben jij dit???
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Yes. That's me!
Klik om te vergroten...
Ook ik dacht dat jij een man was πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Dit verklaart een hoop
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Misschien Ben ik daar zelf.een voorbeeld van. Toen ik net lid was heb ik 1 keer mijn ogen gepost en weleens wat verteld.

Maar als leden dat niet hebben meegekregen, weet ik zeker dat ze een heel ander beeld bij @Mrloverdj hebben! Lol
Klik om te vergroten...
Ik denk steeds dat je een man bent. Oeps
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flower123 zei:
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚ Of hoe jullie het voor je zag ofzo πŸ˜‚

En niet alleen bij mij... Maar gewoon! Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Klik om te vergroten...
Ik vond jou echt eruit zien zoals ik ongeveer in gedachten had denk ik! En je hebt mooi haaaar
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flower123 zei:
Ook ik dacht dat jij een man was πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Dit verklaart een hoop
Klik om te vergroten...


Haha maar dat is logisch! En ook @Spyro
Ik heb deze accountnaam gekozen, dat als je mijn account en avatar ziet.. het toch wat anoniemer is..gewoon.. neutraal..vind het een veiliger idee omdat dit forum open is.
Ik laat de foto ook niet staan.
@Flower123 Ben wel benieuwd wat je bedoelt met "dat verklaart een hoop" lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Haha maar dat is logisch! En ook @Spyro
Ik heb deze accountnaam gekozen, dat als je mijn account en avatar ziet.. het toch wat anoniemer is..gewoon.. neutraal..vind het een veiliger idee omdat dit forum open is.
Ik laat de foto ook niet staan.
@Flower123 en wel benieuwd wat je bedoelt met "dat verklaart een hoop" lol
Klik om te vergroten...
Slim slim!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Of "gewoon omdraaien"
Klik om te vergroten...
Zak over de kop en gaan.😜
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Wie weet komen DF leden elkaar tegen in dagelijks leven 3m
Jammer eigenlijk dat je dat niet weet

Op een ander forum had ik een keer mijn avatar op shirt laten drukken op festivals. Ik wist bij een bepaald podium..daar liep de harde kern van dat forum ook.
Superleuk, keer of 10(?) Aangesproken...aah dus jij bent....!

Ideetje voor festivalseizoen?....
Klik om te vergroten...
Super idee! Ga ik ook doen als het weer mag. 😎
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
Ha, ken je die momenten dat je een bos prachtige krullen ziet en er vervolgens eucalypta achter schuilt haha.

...mijn vriendin heeft een enorme bos krullen...

nee zonder grap, ben tevreden met wat ik heb hoor, na 12 jaar kunnen we nog door 1 deur.
Klik om te vergroten...
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
joetsie zei:
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt
Klik om te vergroten...
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeΓ«n.. Geen haar op mn hoofd. Dan heb ik nog niks gezegd over je toekomstige schoonouders die onaangekondigd voor de deur staat "gezellig"
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
0t0lerance zei:
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeΓ«n.. Geen haar op mn hoofd.
Klik om te vergroten...
Moet hier toch wel echt even om lachen. πŸ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."