Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tondeuse kapsel. Lijkt crimineel en ik haat mijn grijze haren. Ben ergens in de 30, maar lijk eerder 60
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, de kop is er af, dit is op dit moment mijn kapsel😅 Hoe zit dat bij jullie vraag ik mij af? IMG_20210418_203739.jpg
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
image.jpg
Zo weer lekker kort!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blonde krullen 😜DAF600EC-4912-40A7-BC65-3A3B589F8FCA.jpeg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikbeneenfiets zei:
Pfff kijk hier al die pretentieuze mensen die kapsels hebben. Daar kan ik totaal niet mee identificeren.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook geen kapsel. Ik ben een paar jaar terug gewoon gestopt met mn haar knippen en scheren.

Al dat gedoe.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk topic! En ik heb blauw haar:
16187788942277174731852979852860.jpg
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemillimeterd kapsel dat net te lang is doorgegroeid. Moeilijke fase altijd. Over 2 weken naar de kapper en weer terug naar de kuif.
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beetje grijze highlights erin hahaha
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ramon74 zei:
Beetje grijze highlights erin hahaha
Klik om te vergroten...
Ik kan daar over meepraten. Ik vind het trouwens niet erg hoor.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mappie88 zei:
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
Klik om te vergroten...
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... 🥺
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Leuk topic! En ik heb blauw haar:
Bekijk bijlage 20078
Klik om te vergroten...
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Plus face reveal. Maakt me eig zoveel niet uit.

Bekijk bijlage 20086
Klik om te vergroten...
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Klik om te vergroten...
Wat je verbeelding allemaal niet te weeg kan brengen hé?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... 🥺
Klik om te vergroten...
Ik kan maar niet bevatten hoe ouders zo kunnen zijn. Mijn moeder liet me altijd gewoon gaan met alles. Ik heb zelfs een punk periode gehad met knalrood geverfde liberty spikes en alle toeters en bellen die erbij horen. Vond ze niet leuk, maar ze accepteerde het wel.

Ik kan het me voorstellen (of nou ja, waarschijnlijk kan ik dat niet omdat ik dat nooit heb ervaren) dat je daar en andere dingen een flinke klap aan hebt overgehouden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Klik om te vergroten...
Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.
Gedraag ik me dan vrouwelijk? 🥺
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Mijn moeder kon het niet aanzien dat ik langzaam aan jonge vrouw werd.
Denk dat het op een of andere manier jarloezie aan haar gaf.
Ik had net mijn allereerste "vriendje" (kinderliefde).
Die jongen was op mij gevallen vooral omdat hij mijn haren zo onwijs mooi vond.
Toen moest dus mijn haar eraf en ik mijn vriendje met korter haar weer onder ogen komen.
Hij vond het wel heel erg zonde maar gelukkig vond ie mij nog leuk genoeg.

Maar je wilt niet weten wat een haat ik bij me droeg naar mijn moeder toe...
Klik om te vergroten...
Ik denk meer dan ik me ooit zou kunnen voorstellen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Zulk lang haar is alleen wel nadeel als je agressieve partner hebt.
Mijn ex trok me aan mijn haren over het beton...
Klik om te vergroten...
Als een "man" dat doet, is hij zijn titel als man officieel kwijt... De vuillak!😠
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetalGuy zei:
Als een "man" dat doet, is hij zijn titel als man officieel kwijt... De vuillak!😠
Klik om te vergroten...
Hij was gewoon jarloers op mijn volle haarbos joh...
Aangezien hij al kalend werd... 😁
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Hij was gewoon jarloers op mijn volle haarbos joh...
Aangezien hij al kalend werd... 😁
Klik om te vergroten...
Had hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? 😜
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
whitesugar zei:
Zijn natuurlijk ook vaker mannen die gebruiken. Of het is omdat ik eerlijk en nuchter ben? Ik weet het niet. Nouja, nuchter geld natuurlijk niet altijd 😝
Klik om te vergroten...

Nou hier op het forum hebben we wel echt een actieve vrouwengroep vind ik🥰
Maar ik moet zeggen dat ik me ook wel meer dan eens vergist heb hoor 🙈🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."