#1
Tondeuse kapsel. Lijkt crimineel en ik haat mijn grijze haren. Ben ergens in de 30, maar lijk eerder 60
Pfff kijk hier al die pretentieuze mensen die kapsels hebben. Daar kan ik totaal niet mee identificeren.
Ik kan daar over meepraten. Ik vind het trouwens niet erg hoor.Beetje grijze highlights erin hahaha
Dank je wel 😘Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
Echt leuk dit topic.Leuk topic! En ik heb blauw haar:
Bekijk bijlage 20078
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Wat je verbeelding allemaal niet te weeg kan brengen hé?Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Ik kan maar niet bevatten hoe ouders zo kunnen zijn. Mijn moeder liet me altijd gewoon gaan met alles. Ik heb zelfs een punk periode gehad met knalrood geverfde liberty spikes en alle toeters en bellen die erbij horen. Vond ze niet leuk, maar ze accepteerde het wel.Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... 🥺
Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Ik denk meer dan ik me ooit zou kunnen voorstellen.Mijn moeder kon het niet aanzien dat ik langzaam aan jonge vrouw werd.
Denk dat het op een of andere manier jarloezie aan haar gaf.
Ik had net mijn allereerste "vriendje" (kinderliefde).
Die jongen was op mij gevallen vooral omdat hij mijn haren zo onwijs mooi vond.
Toen moest dus mijn haar eraf en ik mijn vriendje met korter haar weer onder ogen komen.
Hij vond het wel heel erg zonde maar gelukkig vond ie mij nog leuk genoeg.
Maar je wilt niet weten wat een haat ik bij me droeg naar mijn moeder toe...
Als een "man" dat doet, is hij zijn titel als man officieel kwijt... De vuillak!😠Zulk lang haar is alleen wel nadeel als je agressieve partner hebt.
Mijn ex trok me aan mijn haren over het beton...
Hij was gewoon jarloers op mijn volle haarbos joh...Als een "man" dat doet, is hij zijn titel als man officieel kwijt... De vuillak!😠
Had hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? 😜Hij was gewoon jarloers op mijn volle haarbos joh...
Aangezien hij al kalend werd... 😁
Zijn natuurlijk ook vaker mannen die gebruiken. Of het is omdat ik eerlijk en nuchter ben? Ik weet het niet. Nouja, nuchter geld natuurlijk niet altijd 😝
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."