Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haar aan de bovenkant
IMG_20210423_161528897~2.jpg

Spoiler: haar aan de onderkant:smirk:
IMG_20210423_161547540_HDR~3.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsychedelicMagic zei:
Tondeuse kapsel. Lijkt crimineel en ik haat mijn grijze haren. Ben ergens in de 30, maar lijk eerder 60
Klik om te vergroten...
Je kan het ook verfen hè
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Krypt0nite zei:
Kaal en dat al halverwege 20 😂😁
Klik om te vergroten...
👊

images (7).jpeg
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krypt0nite zei:
Kaal en dat al halverwege 20 😂😁
Klik om te vergroten...
Ik ken er ook een paar die rond de 22/23 hebben en kaal zijn....en dat zijn geen lelijke mannen.

Niet zo druk over maken!
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buffelaartje zei:
Ik ken er ook een paar die rond de 22/23 hebben en kaal zijn....en dat zijn geen lelijke mannen.

Niet zo druk over maken!
Klik om te vergroten...
Doe ik ook niet meer hoor. Heb het geaccepteerd haha.
Zit nou eenmaal in de familie.
Staat me gelukkig best aardig. 😁
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Exact!
Klik om te vergroten...
Aan de andere kant maakt dit me nog nieuwsgieriger.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣
Klik om te vergroten...
Exact!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣
Klik om te vergroten...

Haha leuk om te horen maar ik zie er idd best degelijk/lief uit qua uiterlijk haha🙈🤣
Veel mensen verwachten ook echt niet dat ik hardcore luister en drugs gebruik als ik gewoon in m'n casual kleding loop 🙈🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Haha leuk om te horen maar ik zie er idd best degelijk/lief uit qua uiterlijk haha🙈🤣
Veel mensen verwachten ook echt niet dat ik hardcore luister en drugs gebruik als ik gewoon in m'n casual kleding loop 🙈🤣
Klik om te vergroten...
Maakt het wel leuker, surprise 😛😏
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hija de la luna 1 zei:
Bekijk bijlage 20577
Klik om te vergroten...
Aardig wit... :P
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#11
dreads.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dara zei:
Bekijk bijlage 20581
Klik om te vergroten...
Cool haar. Ben je eigenlijk man of vrouw ?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Pop ?
Klik om te vergroten...
Of teef 🤣
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Cool haar. Ben je eigenlijk man of vrouw ?
Klik om te vergroten...
Vrouw.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dara zei:
Vrouw.
Klik om te vergroten...
Wel lastig kammen :tongueout:
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Wel lastig kammen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik heb een kam waar de tanden heel ver uit elkaar staan :tongueout:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dara zei:
Ik heb een kam waar de tanden heel ver uit elkaar staan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hehe. Wat heb jij ook alweer gebeuikt nu.?
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Hehe. Wat heb jij ook alweer gebeuikt nu.?
Klik om te vergroten...
Ik heb niemand gebeukt! Ik ben een heel zachtaardig persoon :tearsofjoy:
Maar heb wel beetje pep op... En wijn!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dara zei:
Ik heb niemand gebeukt! Ik ben een heel zachtaardig persoon :tearsofjoy:
Maar heb wel beetje pep op... En wijn!
Klik om te vergroten...
Haha ik kijk scheel sorry voor de typo:tongueout:
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Haha ik kijk scheel sorry voor de typo:tongueout:
Klik om te vergroten...
Wat heb je op dat je zo scheel kijkt dan? Of ben je vanzelf gewoon een schele? :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."