#1
Alee dan
+20mg 😁
+20mg 😁
Klinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.hey, eerst en vooral betreffende die opmerking wil ik voor eens en voor altijd stellen dat dit een drugsforum is , waar zoals het voor de hand ligt vaak mensen onder invloed hun schrijfsels, gedichten ,analyses, stream of consciousness neerschrijven.
Amfetamine, alcohol en andere stimulerende of ontremmende middelen worden in de literatuur vaak aangewend om het creatief proces die al van nature in de schrijver is te verterken (amplifieën.
vaak is het zo, dat er dan zeer snel , zo snel vaak of de razende gedachten getypt wordt,... Hierbij niet altijd de tijd nemende om leestekens of niet meteen opgemerkte schrijffouten enz te corrigeren.
Het lijken dan ellenlange zinnen , ... dan heb je een proces ,zoals de meeste schrijvers en reporters het dan doen namelijk :" het herwerken , bewerken, kneden , aanpassen , het ritme der woorden opzwepen alsof er een beat een tempo inzit ...
Dit proces wordt nuchter gedaan en een tekst wordt zo soms tien keer bewerkt en verbeterd. Een beetje de zin uit de onzin halen of net omgekeerd.
Hier op het forum als men onder invloed van stimulanten zit kun je dit maar in beperkte mate en korte duur aanpssen nadien en heb je ook. vaak dat het oneerlijk of niet kloppend zou zijn naargelang de antwoorden van je praatpartners die live gegeven worden... je zou je tekst zo kunnen gaan bewerken dat de argumentatie in een pittige discussie geen hout meer snijdt.
Hoe belachelijk dat ook klinkt maar je hebt zulke mensen, heb dit ooit eens gehad ... ik had iemand volledig ontmaskerd en zijn weg van leugens blootgelegd en als de blksem had hij alles aangepast.
Je moet maar zo in elkaar steken zucht! wat kan mij het schelen als ik er eens goed naast trap, wat ik soms doe en wellicht nog vaak zal doen>.
In mijn optiek zitten hier veel verstandige mensen , die allen via hun studie's , interesses ,intellligentie dingen weten die een ander niet weet.
iedereen draagt een puzzelstukje van het leven in zich mee die jij niet hebt en dat is net zo mooi aan samenwerken en van elkaar leren.
Het is een bijna puberale bezigheid om je gelijk te willen halen steeds, een competitief kantje van mensen op een ego trip en dat mag allemaal natuurlijk maar laat ons aub respect hebben voor elkaars meningen en zoals ze zeggen leren ''to agree to disagree
sommigen flirten hier zelfs met de grens van het proberen beschimpen , bespotten van anderen of kwetsbaren , weet niet zeker of dit altijd humor is of stilaan pestgedrag.. laat het duidelijk wezen dat ik daar een grens trek.
we weten te weinig van elkaar en elkaars verhaal om aannames te gaan doen over het waarom iemand op een bepaald moment reageert zoals hij reageert;
ook dit is een vorm van overhaast typen , conclusie's trekken , verkeerde aannames.
dan nog eens het feit dat we hier geen intonatie horen, er steeds ''ruis'' in elke communicatie zit.
Nu met dit allemaal in ons achterhoofd houdende, en dan nog wetende dat mensen vaak lang wakker zijn 48 uur, gaan ze net up gaan ze neer , hadden ze teveel te weinig kan ook invloed hebben op de output.Dus neem alles wat vaker met een korreltje zout aub
wat iemand hier bv 72 uur wakker eens schreef in de zomer van 2011 is daarom niet zijn levensfilosofie ofzo hee.
Ik lees hier ook zoals de heer @Flualhamdulillam , als hij stimulanten neem zit hij endeloos zinnen te herschrijven en te kneden wat betekent dat de vorm , de spelfouten , de bronnen perfect afgesteld worden enz wat zorgt dat deze man keurige wetenschappelijke netjes geformuleerde teksten produceert waarvoor respect.
Dat is zijn stijl en wat hem typeert, als ik niet vloeiend schreef alsof de duivel met op dehielen zat, sneller typte dan mijn schaduw.
had er amper een grap , kwinkslag, of kruimel poëzie tussen de woorden vandaan gekomen.
Ik ben wat men noemt een compulsief schrijver, ik schrijf altijd , veel onzin ook, maar vaak zit zin tussen die onzin.
Ik heb meerdere jarenlange doorgaande messenger gesprekken met vrienden waar ik vrijwel iedere scheet die ik laat beschrijf en analyseer
er valt altijd wel iets te zeggen , vaak sturen we zelfs naar elkaar hoe onze stoelgang was ... of hoe we luidkeels , vloekend, onze rivalen verwijten voor het vuil van de straat, met een bloeddoorlopen kop... om onze ontlasting te bevorderen als we geconstipeerd zijn.
Dus nu terzake , dat wat ik daar in het eerste berichtje typte, was na 48 uur wakker zijde, uitwerkende stoffen , stijgende vermoeidheid en had graag mijn volle hersencapaciteit benut om filosofische en maatschappelijke discussie's netjes uit te typen.
daar neem ik wel graag de tijd voor want in een peprant , flitsend en met , beschuimde mondhoeken stijl van schrijven na zo'n wakkere tijd moet je je niet op zulk glad ijs begeven want voor jet weet maakt men aannames over jou aan de hand van de slecht uitgewerkte aannames of kort door de bocht uitspraken die je maakte,
wel grappig dat sommigen dan zelf zeer kort door de bocht gaan door te denken dat dat kort door de bocht gemaakte gewauwel op een regenachtige oktobernacht je levensfilosofie of zelfs je kijken op vrouwen is, woorden als misogynie werden nog net niet maar mijn verlepte pepkop geslingerd maar het school niet veel.
en het toppunt is dat twee heren mij over deze kort door de bocht , zelf verklaard als potentieel naargeestig illusie's vann mijn momenteel beperkt universum ,corona, relatiebreuk, neiging tot sociaal isolement.
ik gaf het zelf aan, en dat ik jullie tegenspraak duldde omdat ik zeker aanvoelde dat het beter doordacht moest worden en met respect voor elkaars mening vriendschappelijkerwijs dieper uitgeklaard moest worden
het is verdorie niet dat ik daar deed alsof ik een allesverklarende universele waarheid in pacht had of de missing link kon aantonen.
neen bescheiden ,bedeesd als een braaf misdienaartje gaf ik al toe wellicht is dit niet strokend met de waarheid van bv mensen met een rijker sociaal leven, maar de wolven sprongen uit het struikgewas en verscheurden mij , en lieten met met pek en. veren bijna de walk of shame lopen.
ik stelde me nederig en leergierig op, ik ken the selffullfilling prophecie, ik weet dat je maar zover kunt zien of dat je denkt, daarom ben ik ten dele ook agnostisch t en hou me steeds graag in een open staat van verwondering ; flirtende met vele theorieën maar nooit ten prooi vallend aan iets als geloof of ideologieën.
nuja deze heren hebben dit wellicht ludiek bedoeld of mij mss misbegrepen ik koester geen wrok voor hun aannames of kort door de bocht denken dat ik kort door de bocht denkend zou zijn op elk moment van het leven.
neen als ik kort door de bocht denk, dan typ ik het er wel bij
of mss hadden jullie een slechte dag ofzo het kan allemaal , maar berg de hooivorken en fakkels maar op
''het is niet omdat ik nu en dan eens een kanarie uitwring dat ik de werking van een dweil niet herken nietwaar,
ik liet mijn licht gisteren schijnen op de schaduwzijde van de emancipatie omdat dat ook makkelijker was te zien in mijn overpeinzingen die toen synchroon liepen met mijn helaas dalende dopaminepeil
na bv een LSD trip zal ik dan wel eens mijn licht doen schijnen op het positieve effect ervan , en er mss een schepje bovenopdoen, the sky is the limit, het reeds ondenkbare voor de huidige vrouw haar levenskwaliteit te verbeteren zal ik dan wellicht haarfijn neertypen in een visioen van een utopische maatschappij weer we allen gelijk zijn,, niemand oordeelt, iedereen luistert, we vaak ons tong zeven keer ronddraaien eer we iets zeggen, en iedereen spruitjes lust en alle banen rechtdoor lopen en er geen bochten zijn die we te kort kunnen nemen
in deze korte beknopte tekst liggen al de antwoorden ten grabbel om te verduidelijken die je vroeg neem ik aan
bij onduidelijkheden of twijfel aarzel niet ; en laat mijn lichtsignaal schijnen in het zwerk; dan kom ik wel vanuit mijn grot gekropen
ik zou beter stage lopen bij jouJawel.
Uurtje half geleden 40mg.
Uurtje geleden 20mg.
ik geloof je , maar ik meende in je berichten te lezen dat die pep , kamagra combo en de positieve gevolgen ervan (ondanks de riskante edgy kant er van) , je weken deed glunderen als een dik jongentje die een marsepeinreep kreeg van de sintHeb ik geen pep voor nodig. 😄
81kg ofzo.ik zou beter stage lopen bij jou
en het beheer van de pemiddelen volledig aan jou overlaten
mss moet ik een klein nakkie meer door mijn driecijfergewicht, weet niet wat jij weegt?
Maar ik kon dat vroeger ook niet.maar ook ik zou veel vaker veel meer bereiken met veel minder, in ieder geval meer slaap lol
We zouden je gewoon als gelijke behandelen hoor 😘mss kan ik dan mee infiltreren in je ruige WAP bende, want ook de honden eten van de kruimels die van de tafel van hun meester vallen
Ja hoor !ik geloof je , maar ik meende in je berichten te lezen dat die pep , kamagra combo en de positieve gevolgen ervan (ondanks de riskante edgy kant er van) , je weken deed glunderen als een dik jongentje die een marsepeinreep kreeg van de sint
Dat zei ik niet, maar constateerde dat jij er achter staat.Uhhh… Ja maar jij niet, begrijp ik? Kan je jouw perspectief ook duidelijk maken aan de rest van ons? 😅
het spijt me dit te horen mss moet ik luistercasette's beginnen inspreken voor de liefhebbers , bij voldoende vraag is het mss een dingetjeKlinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.
.
Sorry... Door ADHD heb ik moeite om veel text te lezenvan wat ik mee kreeg, heb je een redelijk goed beeld van leden op het forum.
For the record, maar ik heb de ervaring dat je met @Jumping Jack prima kunt praten. Daarin niet het gevoel dat er enige bedoeling tot denkgratie achter zit.Waarom reageer je vaak zo aanvallend of denigrerend?
Natuurlijk niet! Ik hoopte alleen wel op wat tegenspraak, aangezien je het name-calling noemde en ik nog steeds niet helemaal begrijp waarom.Hopelijk geen probleem?
hoho klinkt bijna als een meth orgie, drie dagen non stop? echt non stop?Ja hoor !
3dagen non stop neuken en dan nog 3 dagen retegeil rondlopen 😂😂
je neemt natuurlijk af en toe pauze he kip.hoho klinkt bijna als een meth orgie, drie dagen non stop? echt non stop?
Jawel, duh ! 😅ook geen korte pauze voor je hartje enz?
3 dagen? Ik neem Kamagra op dag 1 en dat werkt bij mij zo lang door...iets voedzaams eten en drinken, want drie dagen op pep en kamagra,
hopelijk heb je een goed gestel...
deze. kwam een paar berichtjes later, na die te lange tekst voor jouKlinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuïteit coëfficiënt dissociatie van de masturbatie.
Ik had even een (S) achter mijn berichtje moeten zetten denk ikhey, eerst en vooral betreffende die opmerking wil ik voor eens en voor altijd stellen dat dit een drugsforum is , waar zoals het voor de hand ligt vaak mensen onder invloed hun schrijfsels, gedichten ,analyses, stream of consciousness neerschrijven.
Amfetamine, alcohol en andere stimulerende of ontremmende middelen worden in de literatuur vaak aangewend om het creatief proces die al van nature in de schrijver is te verterken (amplifieën.
Ik vond het juist mooi dat we het op grote lijnen alledrie met elkaar eens waren, maar wel met verschillende perspectieven en nuances.*Knip*
Het is een bijna puberale bezigheid om je gelijk te willen halen steeds, een competitief kantje van mensen op een ego trip en dat mag allemaal natuurlijk maar laat ons aub respect hebben voor elkaars meningen en zoals ze zeggen leren ''to agree to disagree
dat was het streefdoel ja, het onuitgesproken streefdoel die we wrs allen hadden bij aanvang,k vond het juist mooi dat we het op grote lijnen alledrie met elkaar eens waren, maar wel met verschillende perspectieven en nuances.
Wel een kleine kanttekening overigens: ik ben geen he
wat bedoel je. met de (s) een smiley code want hij komt er niet door, ?Ik had even een (S) achter mijn berichtje moeten zetten denk ik![]()
Natuurlijk niet! Ik hoopte alleen wel op wat tegenspraak, aangezien je het name-calling noemde en ik nog steeds niet helemaal begrijp waarom.
Maar, dan laten we het queer bij 😝
Dat was m'n enige commentaar, heb er niet zoveel aan toe te voegen.aangezien je het name-calling noemde
En dat siert je!ik heb een paar heel erg lastige partners gehad, een kleptomane, een narciste en ook eentje die zo door trauma verteerd was dat ze de rest van de wereld er voor wou doen boeten , maar nooit heb ik met tot boerenkinkelfilosofieën verlaagd als van alle vrouwen zijn labiel,
neen , ik verplaatste me in hun lijden, en wat ze meegemaakt hadden...en verstond waarom ze deden zoals ze deden...
en ik hun houding tov mij niet persoonlijk moest pakken , het was dieper leed die hun boos maakte op de wereld.
De S van sarcasme, oftewel: neem dit niet te serieus.wat bedoel je. met de (s) een smiley code want hij komt er niet door, ?
Haha! Geen pik hier inderdaad, ik ben een vrouw.of geen pik? want je zegt dat je geen heer bent hoe bedoel je
je antwoorden doen alleen maar meer vragen rijzen
Geen idee wat het is, maar het klinkt geil.Morgen standje kale koppen niet te stoppen, wie doet mee?
Standje 3 is ook goedgekeurt
Heb het over de tondeuse!Geen idee wat het is, maar het klinkt geil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."