Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met m’n bro’s 😋
Wanneer je eenmaal zo’n band hebt, is het moeilijker om het ‘voor minder’ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter 🙂
Klik om te vergroten...
Jep. Nu zijn mijn ‘eisen’ zo hoog dat ik nooit meer een bromance erbij krijg waarschijnlijk.

Ik geef niet al mijn vrienden knuffels. Eigenlijk vooral maar 1 en dat is dan gelijk mijn beste vriend (of hoe je dat wilt noemen) de vriend waar je naakt naast kan staan en kan zeggen “check mijn lange balharen” waarna die ze van dichtbij bewonderd en lacht, en vervolgens laat zien dat hij ook lange balharen heeft.

De persoon waarbij je niks hoeft te zeggen en weet wat je van elkaar denkt. Waar stiltes niet ongemakkelijk zijn en waar je over de domste, zwaarste en crimineel belachelijke onderwerpen kan praten zonder oordeel.

Shit man, dat is waardevol
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flualhamdulillam zei:
‘Homo’ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo 😅
Klik om te vergroten...
Eens.
Nog een reden om betere te gebruiken. :tongueout:

Flualhamdulillam zei:
Ben benieuwd wat jij van het woord flikker vindt? Ik ben homo maar gebruik flikker sporadisch, voel me er totaal niet door aangesproken oid (eerlijk gezegd ook niet door ‘homo’, zo spreek je namelijk iemand niet met ook maar enig fatsoen aan)
Klik om te vergroten...
Het woord flikker wordt meestal voorafgegaan door sterke bijvoeglijke naamwoorden, als het gebruikt wordt om te schelden. Dan is het best (te) grof.
Vind wel tof dat mensen zoals jij, de term terug-claimen maar ik voel me er zelf niet zo in passen.

Homo als 'soortnaam' vind ik wel als neutrale term gewoon ok;
Jammer dat het dus ook scheldwoord is. Als je gelooft in Neuro Linguïstisch Programmeren 'leer' je mensen daarmee dat het iets negatiefs zou zijn.
't Is de afkorting voor homoseksueel, maar dat is zo'n mond vol. ((... Voeg hier dubbelzinnige grap in over orale sex...))
Homofiel vind ik erg zwak als benaming; het heeft iets geitenwollensokkerigs en klinkt alsof het gebruikt wordt door christenen; met dat je het wel mag voelen, zolang je er maar niks mee doet ofzo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.
Maar voor mij voelt dat next level vriendschap inderdaad echt als een bromance
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier)
Of een gevoel alsof het je sibling is
Ik heb genoeg mensen waar ik graag sociaal mee ben of in de buurt mee ben maar bij diegene voelt het gewoon specialer
Bijvoorbeeld als Robin and Batman, the dynamic duo
Klik om te vergroten...
Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek. Dat is tot zover niet gebeurd bij relaties die ik als vriendschappelijk beschouw.
Die ene zei:
Ik geef niet al mijn vrienden knuffels. Eigenlijk vooral maar 1 en dat is dan gelijk mijn beste vriend (of hoe je dat wilt noemen) de vriend waar je naakt naast kan staan en kan zeggen “check mijn lange balharen” waarna die ze van dichtbij bewonderd en lacht, en vervolgens laat zien dat hij ook lange balharen heeft.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.
Klik om te vergroten...
Zijn er nog mensen die niet trimmen / scheren daar?
Jullie tandarts zal bij zijn dat je goed flost in ieder geval.

Dirkjan zei:
Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek.
Klik om te vergroten...
Heldere definitie en SMART meetbaar. :thumbsup:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
QueerMan zei:
Zijn er nog mensen die niet trimmen / scheren daar?
Klik om te vergroten...
Ben je betoeterd? Zolang geen vrouw het gaat zien hoef ik het niet bij te houden.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ben je betoeterd? Zolang geen vrouw het gaat zien hoef ik het niet bij te houden.
Klik om te vergroten...
Daar zit ook wat in natuurlijk.
En als je het dan bijwerkt voor een date heb je meteen een leuk voorraadje wol om een warme das van te breien.
Altijd handig, en je hebt meteen een gespreksonderwerp tijdens je date met die vrouw.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
blue eyes zei:
ahja ik dwaal af, tging over kapsels
Klik om te vergroten...
Nee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
En als je het dan bijwerkt voor een date heb je meteen een leuk voorraadje wol om een warme das van te brijen.
Klik om te vergroten...
Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.

Het is zo oneerlijk, ik heb geen goeie kaaklijn dus als ik zoveel haar heb verwacht ik ook een mooie houthakkers baard maar zo werkt het blijkbaar niet. Bovenin is het Nicole kidman en onder meer Lassie.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.

Het is zo oneerlijk, ik heb geen goeie kaaklijn dus als ik zoveel haar heb verwacht ik ook een mooie houthakkers baard maar zo werkt het blijkbaar niet. Bovenin is het Nicole kidman en onder meer Lassie.
Klik om te vergroten...
Life's a bitch.
And then you die.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden

verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht

allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .


weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,

het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek

sletterig , binkerig, luizig , warrig

toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,

och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...

Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.

of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien

zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...

en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?

en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.

mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
blue eyes zei:
hmmm *teveel woorden*
Klik om te vergroten...
IMG_20211002_014650.jpg
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!

😁
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
blue eyes zei:
echter bleek later, dat de nederlandse overheid een grote rol heefft gespeeld in de. neergang en zelfmoord van brood
Klik om te vergroten...
Ik vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blikje Pløp zei:
Bekijk bijlage 30166
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!

😁
Klik om te vergroten...
Een beleid dat haast niet strakker kan
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Je hebt tot zondag 23:59 hoor 😁

En, ook voor @blue eyes, ik doe aan plagiaatcontrole 😡
Klik om te vergroten...
dan onderschat je me

als je denkt dat ik voor een luttele 200 woordjes zoveel tijd nodig heb :wink:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blikje Pløp zei:
En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.
Klik om te vergroten...
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flualhamdulillam zei:
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
Klik om te vergroten...
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.
Klik om te vergroten...
klopt ook gedeeltelijk

maar jules deelder had herman ten strengste afgeraden na 35 jaar te stoppen,

dan ga je in korte tijd naar de kloten , je brandstof de hele reutemeteut tuimelt in elkaar

velen zeggen dat hij niet had mogen stoppen , maarja, er was alleen slappe pep

nu , dat is niet de analyse die ik trek, dat was een krantenkop DE NEDERLANDSE OVERHEID HEEFT HERMAN BROOD VERMOORD

een kop over een interview met van dijk, waarin hij de situatie schetst en die idd verregaande analyse trekt

uiteraards was het geheel gecompliceerder
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Nouja, vaak verwacht je een simpel antwoord en als je een hele lap tekst ziet verwacht je ergens een leuke kwinkslag of een komische annekdote.
Klik om te vergroten...
dat zal wellicht de drugs zijn :tongueout:

de uitweidingen en nevenverhalen krijgen dan soms bijna de bovenhand, en is ook met een zekere haast getypt natuurlijk dan
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blikje Pløp zei:
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!
Klik om te vergroten...
Vrouwen waren dat altijd al, maar worden nu mannelijker 🤔. Of misschien is dat mijn bubbel, waarin ik voornamelijk ‘stoere’, zelfstandige, volledig geëmancipeerde vrouwen hoor en spreek.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Vrouwen waren dat altijd al, maar worden nu mannelijker 🤔. Of misschien is dat mijn bubbel, waarin ik voornamelijk ‘stoere’, zelfstandige, volledig geëmancipeerde vrouwen hoor en spreek.
Klik om te vergroten...

I don't know, ik vind veel vrouwen ook dramatisch 😂 maar de andere kant zie ik ook inderdaad. Ik hang er ergens tussenin denk ik. Weinig dramatisch, maar ook niet volledig geëmancipeerd. Vind het nou eenmaal fijn als de man het eten betaalt, zelfs als dat van de gezamenlijke rekening is 🤷🏼‍♀️😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."