Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
519 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ja niets word weg gegooid. Ik heb zelfs schapen oren, paardenmaag en het merg uit het nekbot van een geit gegeten. Ook van de melk van het vee maken ze alles zelf, boter, kaas, yoghurt alles. Paardenmelk drinken ze ook, best lekker.

In sommige delen jagen ze op antilopen, geen rendieren. Maar die zijn nu beschermd in de meeste delen. Ook houden ze in sommige delen (Mongolië is zo groot dat je heel veel verschillende culturen hebt) rendieren. Ze berijden ze, of als trekdier, gebruiken de melk, vacht en het vlees. Rendierenleven daar niet in het wild. Wel meerdere soorten antilopen en hertsoorten.
Klik om te vergroten...
Echt respect daarvoor, dat ze alles benutten.

En klinkt als een onvergetelijke ervaring!

In Noorwegen heb ik wel rendieren in het wild gezien. Prachtig gezicht!! Nooit verwacht zo op zo'n groep te stuitten. Ze waren nog wel een eindje weg en hadden ons heel goed door. Heel alert waren ze. Wacht, ik pak er wel ff de foto's bij. Wel groot formaat gehouden, zodat je ze nog wat kunt zien want ze zijn ver weg.

Hier zien ze ons:

DSC_4256.JPG

En toen gingen ze ook al gauw weer weg:

DSC_4260.JPG
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
prachtig zeg! 😍
Mooie natuur ook daar.

Ja het was zeker onvergetelijk hoor! Dat reizen heeft me mega veel geld gekost maar het is het me zo waard! Wie weet ben ik er straks te oud of krakkemikkig voor dus toen die kans genomen. Heb er vanaf jongs af aan veel voor gewerkt en zuinig geleefd zodat ik dit kon doen voor ik oud ben.
Klik om te vergroten...
Een goede investering!

Was je met andere(n) of alleen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Een goede investering!

Was je met andere(n) of alleen?
Klik om te vergroten...

Alleen natuurlijk! 😉
Al ging ik met “gewone” vakanties (weekje zon of skiën) wel met anderen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Alleen natuurlijk! 😉
Al ging met “gewone” vakanties (weekje zon of skiën) wel met anderen.
Klik om te vergroten...
Misschien wel het beste nog. Omdat je zo misschien eerder met de lokale bevolking omgaat, dan met degene waarmee je op reis bent.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Misschien wel het beste nog. Omdat je zo misschien eerder met de lokale bevolking omgaat, dan met degene waarmee je op reis bent.
Klik om te vergroten...
Dat zeker ook, ik woonde bij hen in.
Als je alleen reist hoef je niets met iemand te overleggen. Je bent van niets afhankelijk als je je plan wijzigt, of uitgenodigd word ergens of iets. Dat vind ik veel vrijer en geeft me een echt reiziger gevoel zeg maar. Hahaha, snappie? Beetje onduidelijk misschien maar ik ben moe.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Mindless , we gaan wel behoorlijk off topic... 😂😂😂
Maar ja reizen he, een passie!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Ik heb wel wat landen gezien, maar helaas in soms vervelende omstandigheden.
Heet, stoffig, eten niet te vreten, vermoeienis,
tsja.
Dat hoorde erbij.
Nietwaar.
Klik om te vergroten...
Heb er zo ook een paar gezien :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omgeving van Jemen, en Albanië.
Zeer schimmige "samen" leving aldaar.
Meer kan ik er niet over zeggen.
Het is maar om een indruk te geven.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Net uitnodiging gekregen en wordt maandag geprikt, super blij.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik morgen....
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mappie88 zei:
Net uitnodiging gekregen en wordt maandag geprikt, super blij.
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd @Mappie88 fijn hoor! Ik zit nog (on)geduldig te wachten tot ik mag... 😅
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
As woensdag krijg ik de tweede . Astra zeneca.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Gefeliciteerd @Mappie88 fijn hoor! Ik zit nog (on)geduldig te wachten tot ik mag... 😅
Klik om te vergroten...

Snap ik! Hopelijk prikken ze flink door :)!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mappie88 zei:
Snap ik! Hopelijk prikken ze flink door :)!
Klik om te vergroten...
Dat hoop ik ook... ben dat hele coronagebeuren ondertussen flink beu 😖
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent beslist niet de enige...!
Iedereen is het zat.
Nee, bijna iedereen.
Er is een aantal lieden, die ontzettend rijk aan het worden zijn van deze hele ellende.
En anderen betalen de hoogste prijs.
Ga maar rustig slapen, beste landgenoten.
Rustig naar bed, en morgen gezond weer op...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Je bent beslist niet de enige...!
Iedereen is het zat.
Nee, bijna iedereen.
Er is een aantal lieden, die ontzettend rijk aan het worden zijn van deze hele ellende.
En anderen betalen de hoogste prijs.
Ga maar rustig slapen, beste landgenoten.
Rustig naar bed, en morgen gezond weer op...
Klik om te vergroten...
Doet mij denken aan dat lied van boudewijn.Meneer de president slaap zacht!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
WeAreThe99% zei:
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Bliep bliep
Klik om te vergroten...

Ik heb vaccinatie no #2 een week geleden gehad en mijn internet is nog steeds ruk, FML.

Also, 01100000 1100101001010 110111110100010101.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Ik heb vaccinatie no #2 een week geleden gehad en mijn internet is nog steeds ruk, FML.

Also, 01100000 1100101001010 110111110100010101.
Klik om te vergroten...
Ik zou terug gaan! Kom op zeg, als ze die gratis 5g beloven (volgens @WeAreThe99% is dat zo) dan moet je het ook wel krijgen. Afzetters!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#19
"Covid" alsook "ovium" betekenen beide géén schaap in het Latijn. Ovis (nominatief ev.) is de juiste Latijnse vertaling voor schaap; ovium is hiervan de genitief meervoud. Woorden als "ovid" kunnen in het Latijn niet bestaan hebben, omdat ze simpelweg niet verbogen kunnen worden.

En verder kijk ik uit naar mijn vaccinatie.

ovis, is f
1. schaap; ooi;
2. (poët.) (meton.) o.a. wol;
3. (metaf.) (v. mensen) (a) (Plaut.) domkop; (b) (eccl.) gelovige.
Klik om te vergroten...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Het zou kunnen dat het toch zo is. Er zijn vaak vele afgeleiden van een woord.

Maar dat terzijde, het is wel wat flauw om gewoon dingen te beweren zonder daar een bron bij te geven. Ik heb nu ook gevraagd aan @WeAreThe99% waar dan het onomstotelijke bewijs is dat mensen gecontroleerd gaan worden middels 5G en vaccinaties. Komt ook geen antwoord op. Je kunt wel dingen beweren, maar toon dan aan waarom het zo is. Zodat mensen het voor zichzelf kunnen zien.
Klik om te vergroten...

Los van dat het niet zo is, maakt het überhaupt veel uit of het zo is? We zitten hier niet massaal in Wie is de Mol ofzo, er zitten niet overal mysterieuze hints en diepere lagen verstopt die alleen ontrafeld worden door een select groepje briljante (of nee: 'woke') puzzelaars.

I can't be bothered of COVID schaap betekent of toevallig Noord-Aziatisch pimpelpaars gestippeld woudeverzwijn in het Gallisch, feit is dat het een kutziekte is die ik niet wil krijgen en al helemaal niet doorgeven met het oog op de mogelijk ernstige complicaties en lange-termijn-gevolgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7576777879...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."