#1
ben het er geheel mee eens mijn mening danGaat echt wel te ver in Oostenrijk.
De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.
![]()
Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden
Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.www.trouw.nl


