Dus wat is je punt? >80% van de bevolking is gevaccineerd, waarvan het hoogste percentage onder ouderen (
Bron). Het absolute aantal is dus bijnna fifty fifty, maar naar verhouding worden er dus veel minder gevaccineerden. Het staat LETTERLIJK onder het deel wat je vet drukt.
De coronapas heeft nog niemand besmet, dat is maar een plaatje op je telefoon of op een papiertje. En de 1,5 meter komt vast vanzelf weer terug!
Volgende keer je bronnen checken dus. Je noemde toen het Vaccine Surveillance Report wat ik even hierboven ook al aanhaalde, en wat ook boven je grafiek staat, maar nu dat ook de bron is die tevoorschijn komt in casus Thierry-die-met-een-grafiekje-zwaait weet je niet meer welke data er gebruikt zijn? Ik citeer je eigen uitspraak: '
Misschien voortaan dus zelf even doen.
Het zou je sieren als je gewoon als een echte man met ballen toe zou geven dat je je hebt laten leiden door je mening, en dat je in het delen hiervan fout zat. En dus misinformatie verspreide. Een als feit verpakte mening.
De 50-50 verhouding is relevant omdat Hugo en Kuipers steeds roepen dat 80% van de opgenomen zieken ongevaccineerd is, terwijl in oktober de verhouding al minstens 50% is. Aangezien ongevaccineerden of getest worden of niet op pad gaan naar een restaurant of kroeg, moeten gevaccineerden elkaar wel besmetten (denk ik). Een vaccin alleen en dus de coronapas zal nimmer een uitweg zijn uit de crisis. En die uitweg is juist iets dat wij willen toch?
Fouten van de overheid:
1. Invoering coronapas.
2. Uitbreiding coronapas.
3. Stoppen met 1.5meter maatregel
4. Invoering mondkapjes.
5. Zorg verder beperken.
6. Dreigen met ontslaan van 10% van het IC en ziekenhuis personeel middels de QR verplichting.
7.......... Ik kan nog veel meer bedenken maar het heeft geen zin. Ego's van verantwoordelijken zijn te groot en de Nederlanders te volgzaam.
Wat had de overheid moeten doen:
1. Corona ziekenhuizen bouwen
2. Investeren in zorg.
3. 1.5 meter aanhouden
4. Mensen motiveren te gaan sporten
5. Groente en fruit goedkoper maken
6. Suiker en zout eten veel meer belasten
7. Investeren in ventilatie
8...... Ook hier kan ik nog veel meer bedenken....
Ach ik ben ook wel klaar met het onderwerp. Corona zal nooit weggaan en we zullen de dood moeten accepteren.
Ik geef mijn stokje door aan
@Rotjoch . Nu mag hij motiveren waarom vaccinatiedwang en de coronapas niet werkt
![:tongueout:]()