Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
467 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
Je bent niet de enige die zich hieraan irritatie voelt opborrelen. Vooral dat reageren met 🤣
Er is overduidelijk vermeld dat als deze regels in treding werken, ook zullen uitgevoerd worden voor de nieuwe fase omtrent publieke locaties, dus supermarkten, zorg tehuizen, ziekenhuizen, letterlijk alles wat openbaar toegankelijk is. Heeft er 1 niet op zitten letten en dan extreem provocerend/denigrerend antwoorden. Niet je tijd aan verdoen pik is het niet waard.
Klik om te vergroten...
Exact dit. Ben blij dat ik niet enige ben die dit opvalt.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Een reden om je niet te laten vaccineren. Je kunt namelijk langdurig last krijgen van negatieve bijwerkingen.

Bekijk bijlage 31807
Klik om te vergroten...
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap wat je zegt, maar ik kom vanaf zaterdag gewoon een winkel binnen zonder een QR te laten zien, want dat hoeft niet voor winkels.

Helaas wel weer een mondkap op...
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
@HierEnDaarEenFuifje winkels vallen wel degelijk onder de categorie doorstroomlocatie. Waar haal jij het idee vandaan dat dat niet zo is?. Het wordt nu nog niet geforceerd tot winkels die betrekking hebben tot levensmiddelen. Maar dat gaat niet lang duren want als deze locaties een bron vormen tot besmetting komt met de nieuwe golf dit beleid direct toegepast dat je zonder QR hierin geen toegang meer krijgt.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
@HierEnDaarEenFuifje winkels vallen wel degelijk onder de categorie doorstroomlocatie. Waar haal jij het idee vandaan dat dat niet zo is?. Het wordt nu nog niet geforceerd tot winkels die betrekking hebben tot levensmiddelen. Maar dat gaat niet lang duren want als deze locaties een bron vormen tot besmetting komt met de nieuwe golf dit beleid direct toegepast dat je zonder QR hierin geen toegang meer krijgt.
Klik om te vergroten...

Ja nee, foutje van mij ik was iets te snel. Winkels vallen onder een doorstroomlocatie, alleen een QR is niet verplicht voor een winkel vanaf zaterdag.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ja nee, foutje van mij ik was iets te snel. Winkels vallen onder een doorstroomlocatie, alleen een QR is niet verplicht voor een winkel vanaf zaterdag.
Klik om te vergroten...
Klopt, nog niet verplicht. Gaat niet lang duren.. voordat dat wel gebeurd.

Het draait allemaal om hokjes.
gevacinneerd loslaten om besmetting op te laten lopen. Niet gevaccineerde de schild geven en indirect dwang uitvoeren. En langzamerhand overal dezelfde sociale verplichtingen door de drammen. Net zo lang tot je nergens meer kan komen zonder code.
Het is een ziek systeem geworden, waar niemand straks meer onderuit kan. Het draait niet meer om het virus maar mass hypnosis en mass control.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Klopt, nog niet verplicht. Gaat niet lang duren.. voordat dat wel gebeurd.

Het draait allemaal om hokjes.
gevacinneerd loslaten om besmetting op te laten lipen. Nirt gevaci de schild geven en indirect dwang uitvoeren. Den langzamerhand overal dezelfde sociale verplichtingen door de drammen. Net zo lang tot je nergens meer kan komen zonder code.
Het is een ziek systeem geworden, waar niemand straks meer onderuit kan. Het draait niet meer om het virus maar mass hypnosis en mass control.
Klik om te vergroten...

Ik denk zelf niet dat het gaat gebeuren en mocht het dan toch zo zijn, dat het dan voor bepaalde winkels wel en niet gaat gelden.
Het kan namelijk niet zo zijn dat je bijv. naar een apotheek moet om acuut iets te halen en dat je dan eigenlijk eerst even testen voor toegang moet doen. Zelfde geldt voor een supermarkt.. levensmiddelen zijn nodig.

Ik hoop echt dat het niet gebeurt, ondanks dat ik gevaccineerd ben, ben ik echt tegen een maatregel als QR codes voor het binnengaan van winkels.
Als ze het wel gaan doen mogen ze de spaarpot maar weer opentrekken, want winkels gaan compensatie eisen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
waarom denk je dat ziekenhuis commissies (ziekenhuizen zijn officiële doorstromingen) nu al beklag maken voor het invoeren van verplichten tot QR codes hiertoe? Als het geen ziekenhuizen zou betrekken zouden deze niet als sector direct brieven aanschrijven aan het demissionaire kabinet.
Klik om te vergroten...
Omdat het ook ging, om het voornemen om wet in te voeren, waardoor ze hun verplegend personeel om een QR code mogen/moeten vragen.

Blyatman zei:
Sorry maar je moet verder denken outside the box dan gezegd wordt. Luisteren en kritisch denken (wat nogal een tekortkoming is hedendaags in de mensheid) over wat gezegd wordt is het belangrijkste aspect in deze hele situatie.
Klik om te vergroten...
Imo is dingen horen en zien, die er niet zijn, en het geloven in een alternatieve werkelijkheid een grotere tekortkoming.

Dit zou best een goeie methode zijn, om draagvlak te krijgen en critici de mond te snoeren:
We doen alsof het nog veel erger is, dan letten ze niet op dat we de grondrechten nu ernstig aantasten omdat ze ergens anders op focusten.

HierEnDaarEenFuifje zei:
Ik snap wat je zegt, maar ik kom vanaf zaterdag gewoon een winkel binnen zonder een QR te laten zien, want dat hoeft niet voor winkels.

Helaas wel weer een mondkap op...
Klik om te vergroten...
Dit.

En tussendoor wordt in Den Haag nu gewerkt aan een wet, om de grond- en mensenrechten van werknemers af te nemen door op het werk toegang tot persoonlijke, medische gegevens af te dwingen.Je hebt geen keus, om niet te werken.

HIER gaat het daarom echt om indirecte dwang en verplichting tot laten vaccineren.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Klopt, nog niet verplicht. Gaat niet lang duren.. voordat dat wel gebeurd
Klik om te vergroten...
Als je dit letterlijk bedoelt, nogmaals vriendelijke vraag om bewijs dat hier plannen voor zijn en dat dit kan gaan gebeuren.

Als je dit retorisch bedoelt, heb je een echt een kei-sterk talent voor demagogie en als agitator;
Maar dat heeft weinig meer met een discussie te maken.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jongens.. stop met luisteren naar media. Lees je in wat er werkelijk aan agenda punten klaarstaat. The big reset / Agenda 2030.
het is allemaal niet zo rooskleurig als rutte en hugo vertellen. Maar sorry, je kan nog de waarheid jn gezichten drukken hier, media zal altijd winnen door indoctrinatie. = niet verder kunnen denken dan voorgeschreven wordt. Ik ga verder staken met dit onderwerp omdat vrij weinig maar echt zien wat er gaande is. I’m out 😋
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Jongens.. stop met luisteren naar media. Lees je in wat er werkelijk aan agenda punten klaarstaat. The big reset / Agenda 2030.
het is allemaal niet zo rooskleurig als rutte en hugo vertellen. Maar sorry, je kan nog de waarheid jn gezichten drukken hier, media zal altijd winnen door indoctrinatie. = niet verder kunnen denken dan voorgeschreven wordt.
Klik om te vergroten...

Graag link naar bronnen, waarvan je vraagt om ze wel te lezen s.v.p.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Terug OT:

En ondertussen worden vaccinaties eigenlijk gewoon praktisch verplicht voor iedereen, als die wet er door komt, wanneer je baas moet gaan vragen om je QR code.

Zullen we proberen heel gericht, dat tegen te houden?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Terug OT:

En ondertussen worden vaccinaties feitelijk verplicht voor iedereen, als die wet er door komt, wanneer je baas moet gaan vragen om je QR code.

Zullen we proberen heel gericht, dat tegen te houden?
Klik om te vergroten...

Eens!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Bewijs jij maar dat het niet zo is
Klik om te vergroten...
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
Klik om te vergroten...

Dit geldt wat mij betreft ook voor gelovigen die het bestaan van (een) God(en) en de waarheid van hun heilige teksten aanvoeren, als ze discussies op de spits drijven.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..

Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
A5E968F0-F832-46A6-9175-C1E1A62BEB39.jpeg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Dat is niet hoe het leven werkt, en als jurist zou je dat moeten weten :)

Degene die roept mag onderbouwen. Wie eist bewijst.

'de aarde is plat!' is zonder feiten en bewijs ook maar gewoon een loze kreet
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar ik hoef niks te bewijzen en zeker niet voor @QueerMan .

De claims dat de analyses fake zijn en de site van de Britse overheid ook, zonder bewijs is natuurlijk ook erg makkelijk.

Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Klopt. Maar ik hoef niks te bewijzen en zeker niet voor @QueerMan .

De claims dat de analyses fake zijn en de site van de Britse overheid ook, zonder bewijs is natuurlijk ook erg makkelijk.

Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
Klik om te vergroten...
Is het fake dat de link die IN je grafiek staat als bronvermelding niet werkt, en dat de grafiek zelf nergens te vinden is, én dat je op de vraag waar je hem dan vandaan hebt niet beter kunt antwoorden dan 'een analist'?

Goeie grap wel, maar je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op. Je hoeft inderdaad niks te bewijzen, maar dan ook niet miepen als je elke geloofwaardigheid verliest.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..

Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
Bekijk bijlage 31850
Klik om te vergroten...


In Nederland heeft Premier Mark Rutte verkondigd dat @Blyatman en @Rivalrie een micropenis hebben. Hij was erg teleurgesteld afgelopen weekend.

De Nederlandse premier verklaart in een interview met de televisiezender "OUT TV" ook, dat hij meent dat er voor deze mensen quarantaine kampen nodig zullen zijn, om te voorkomen dat hun luidruchtigheid overlast veroorzaakt voor omwonenden en leden van internet-fora. "Het is bedroevend" aldus de Premier "dat mannen met een onvolgroeide penis, de behoefte voelen hun eigen ego op te krikken door op harde toon te blijven schreuwen, zeker wanneer dit onwaarheden bevat". Verderop in het interview met de kabel-televisiezender waarschuwt hij dat dit de laatste kans is voor lul-technisch uitgedaagden om niet te pretenderen dat ze in staat zijn tot penetratie en het injecteren van hun DNA d.m.v. spermatozoïden.


Rivalrie zei:
Ik heb op het forum nog niemand mijn gedeelde bronnen zien weerleggen. Zolang niemand daar toe in staat is, klopt het gewoon :)
Klik om te vergroten...
Zoek het op, staat op Out TV.
Of bel Mark even. Die zal het bevestigen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Is het fake dat de link die IN je grafiek staat als bronvermelding niet werkt, en dat de grafiek zelf nergens te vinden is, én dat je op de vraag waar je hem dan vandaan hebt niet beter kunt antwoorden dan 'een analist'?

Goeie grap wel, maar je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op. Je hoeft inderdaad niks te bewijzen, maar dan ook niet miepen als je elke geloofwaardigheid verliest.
Klik om te vergroten...
Je kunt het gewoon narekenen. Zoals ik aangaf is de overheid de bron voor de analyse.

Jullie hebben beiden geen zin om de analyse na te rekenen en roepen dan maar dat het nep is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5051525354...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."