#1
Als ik überhaupt (sorry not sorry @blue eyes) ooit afstudeer, vandaag heel de dag naar mijn laptopscherm gestaard maar ik heb nogsteeds geen scriptie!!!Als je afstudeert met een tien schud ik je de hand!
Als ik überhaupt (sorry not sorry @blue eyes) ooit afstudeer, vandaag heel de dag naar mijn laptopscherm gestaard maar ik heb nogsteeds geen scriptie!!!Als je afstudeert met een tien schud ik je de hand!
Hey ik deed er ook 8 jaar over! Althans, ik deed vooral een paar jaar wat anders tussendoor. Afstuderen ook met de pet naar gegooid, scriptie geschreven in 5 nachten totaal. Ingeleverd voor een zesje, als ik er maar vanaf was! Scriptie een 9,5, verdediging een 10. Wat ik kan kan jij zeker! 😘Als ik überhaupt (sorry not sorry @blue eyes) ooit afstudeer, vandaag heel de dag naar mijn laptopscherm gestaard maar ik heb nogsteeds geen scriptie!!!
Ik las hier helemaal overheen door @ljuv ineens allemaal vuilbekkerij begon te spuien, maar je hebt gelijk. Op naar de Onzin!Je voelt je ongehoord in deze of niet? Je probeert het zo hard!! Dat noemen we pas een strijder 💪🏼
oja om het on topic er nog iets bij te vermeldenhahaha maar nbeetje in vagevuursferen hangen kan best prettig zijn hoor ...
maar idd we wensen hier uiteraard , als de ernst erug over ons nederdaalt , iedereen het aller aller beste toe.
het zij met hun studie's , samenvattingen , verantwoord druggebruik, stoppen met gebruik , het hier opzoeken van gelijke zielen
we hopen dat je het hier vindt.
ohja tis nu niet dat ik mijn tenen krul als iemand uberhaupt zegt, echter het hangt af van wie het zegt ook natuurlijk.
maarja we zeiden het hier al eens ook taal is een kwestie van smaak , waarvan de een vindt dat het lekker bekt,
krijgt de ander kloppende aderen van op zijn slapen.
les gout et les couleurs ne discute pas
Ja voor mij hoeft het nou ook niet allemaal direct... maar piemels van mannen die zich niet kunnen gedragen? In stukjes? Met een beetje kruidenboter?Oh bah, piemels in je mond… 🤮
Ik moet nog eten zo he… 😜
🤔 dit neemt serieuze vormen aanJa voor mij hoeft het nou ook niet allemaal direct... maar piemels van mannen die zich niet kunnen gedragen? In stukjes? Met een beetje kruidenboter?
Eetsmakelijk![]()
Ja voor mij hoeft het nou ook niet allemaal direct... maar piemels van mannen die zich niet kunnen gedragen? In stukjes? Met een beetje kruidenboter?
Eetsmakelijk![]()
Ja, ik weet genoeg.Ben je familie van Dr. Hannibal "The Cannibal" Lecter?
Hahahahahaha dank, mijn laptop heeft dankzij jou ook een slokje thee gekregen.Ja voor mij hoeft het nou ook niet allemaal direct... maar piemels van mannen die zich niet kunnen gedragen? In stukjes? Met een beetje kruidenboter?
Eetsmakelijk![]()
Gelukkig maar want ik kan niet beloven het überhaupt niet meer te gebruiken... Flabbergas🤮 zal je me niet snel zien typen. Hoop dat we nogsteeds vage kennissen kunnen worden. Ben fan van lekker bekken (in taal voornamelijk) en heb over het algemeen niet snel last van mijn voorhoofdader (HEE HIER MIJN COMPETENTIES @Rivalrie!!)ohja tis nu niet dat ik mijn tenen krul als iemand uberhaupt zegt, echter het hangt af van wie het zegt ook natuurlijk.
maarja we zeiden het hier al eens ook taal is een kwestie van smaak , waarvan de een vindt dat het lekker bekt,
krijgt de ander kloppende aderen van op zijn slapen.
door @ljuv ineens allemaal vuilbekkerij begon te spuien
Haha ja eens wel, wil dit nog toevoegen aan mijn conclusie.ook al wie een verwachting heeft ivm vaccins of al dan niet tegenstrijdige meningen heeft wensen we het allerbeste toe.
🤔 dit neemt serieuze vormen aan
Ben je familie van Dr. Hannibal "The Cannibal" Lecter?
Leugens, leugens, leugens! Ik word keihard geframed hier.Ja, ik weet genoeg.
ow als je kruidenboter, of een waaier aan sauzen, of smaakgels nodig hebt om een piemel op smaak te krijgenJa voor mij hoeft het nou ook niet allemaal direct... maar piemels van mannen die zich niet kunnen gedragen? In stukjes? Met een beetje kruidenboter?
Eetsmakelijk![]()
Sorry. Op basis hiervan zou ik je niet aannemen....Gelukkig maar want ik kan niet beloven het überhaupt niet meer te gebruiken... Flabbergas🤮 zal je me niet snel zien typen. Hoop dat we nogsteeds vage kennissen kunnen worden. Ben fan van lekker bekken (in taal voornamelijk) en heb over het algemeen niet snel last van mijn voorhoofdader (HEE HIER MIJN COMPETENTIES @Rivalrie!!)
scuse me, dat zou ik nooit doen!![]()
What How Dare You GIF - What How Dare You Shock - Discover & Share GIFs
Click to view the GIFtenor.com
(Edit: verder helemaal eens dat dit topic in het onzin dingie komt. Dan kunnen niet-leden ook niet meer lezen toch? En dus ook niet beïnvloed raken van ongefundeerde meningen of slechte bronnen).
Haha ja eens wel, wil dit nog toevoegen aan mijn conclusie.
Leugens, leugens, leugens! Ik word keihard geframed hier.
Heb het ook niet over álle piemels!haal je toch de foute piemels uit die broeken van hen hoor,
Eet je veel ananas? Vermoedelijk ook wel afhankelijk van hoe de geluiden geïnterpreteerd worden trouwens.doorgaans heb ik geen smaakmakend middel nodig om hem mee in te zalven om iemand smulgeluidjes te laten maken tijdens het passioneel kussen van mijn diepzeeduiker .
Scheelt dat je niet in de sollicitatiecommissie zitSorry. Op basis hiervan zou ik je niet aannemen....
💯% gelijk 😎tenzij al dit gekwetter vaccinatiegerelateerd is want vind je niet dat sinds de vaccinatiegraad verhoogd is
de toename. van onzin getyp opt forum evenredig gestegen is?
Oef hier durf ik geen uitspraken over te doen! Ik weet alleen dat ze eikels zijn én hebben!Ik heb nog geen gevaccineerde piemel geproefd. @ljuv, serveer jij gevaccineerde of ongevaccineerde piemels in stukjes met kruidenboter?
Verklaar eens nader?Iets met pedofilie was het
uitdrukken zou in net vlaams, kleuterklasvlaams iets anders kunnen betekenen, juffrouw mag ik naar het toilet?Hahahahaha je doet dit toch echt zelf
God nee, niet wéér een man die voor mij wilt bepalen hoe ik me uitdruk!!! Ik kan niet meer!
Iets met pedofilie was het
Ik ook, en inderdaad al helemaal met deze aanleiding :')Omdat jij reageerde dat jij blij bent dat ie weg is.
Dan weet je vast ook waarom. 😉
Ik vind het jammer dat ie weg is…. ☹️
Een homo kan toch ook pedofiel zijn?Verklaar eens nader?
Hij is homo toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."