Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
405 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het lastig om er ook nog maar een mening over te hebben. Iedereen heeft een andere bias. En vanuit die bias heb iedereen waarschijnlijk wel voor een deel gelijk.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screenshot_20210619_180441.jpg
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Bekijk bijlage 24504
Klik om te vergroten...
“Reëel scenario” my tucking ass: opgezet en voorbereid/voorbedacht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Bekijk bijlage 24504
Klik om te vergroten...

Nou, ik doe deze keer mee met vaccineren, woensdag mijn 1e gehaald maar ik ga ECHT niet elk jaar zo een prik halen. Tegen die tijd heb ik zelf wel genoeg antistoffen want heb ook al 2x corona gehad. Onze lichamen zullen zich op den duur zelf wel “bewapenen” tegen corona varianten..,
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Klik om te vergroten...
Noemen jullie een prullenbak daar zo? Kast?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Nou, ik doe deze keer mee met vaccineren, woensdag mijn 1e gehaald maar ik ga ECHT niet elk jaar zo een prik halen. Tegen die tijd heb ik zelf wel genoeg antistoffen want heb ook al 2x corona gehad. Onze lichamen zullen zich op den duur zelf wel “bewapenen” tegen corona varianten..,
Klik om te vergroten...
Niet om te bashen, maar de overheid gaat hier gewoon continu op verder borduren. Eerst beginnen ze met varianten met land namen, volgend jaar diersoorten? Jaar daarop op horoscoop?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ze volgend jaar er nou een pil van maken. Dan scheelt dat ook weer. Ik heb een hekel aan naalden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Noemen jullie een prullenbak daar zo? Kast?
Klik om te vergroten...
Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.
Klik om te vergroten...
Gedeponeerd in daarvoor bestemd object. Daar waar de zon niet schijnt en het vaccin niet ingaat.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Niet om te bashen, maar de overheid gaat hier gewoon continu op verder borduren. Eerst beginnen ze met varianten met land namen, volgend jaar diersoorten? Jaar daarop op horoscoop?
Klik om te vergroten...
Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.
Ik heb totaal geen spijt dat ik mij laat vaccineren nu, heb die beslissing weloverwogen genomen maar elk jaar? No way José!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Klik om te vergroten...
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
De kans op trombose is bij vrouwen die de pil gebruiken 4x hoger dan bij vrouwen die geen pil gebruiken. Hier is AstraZeneca niets bij.
Klik om te vergroten...

Toevallig is de kans op trombose van corona vaccins voor vrouwen ook vele malen hoger.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Martinus zei:
Toevallig is de kans op trombose van corona vaccins voor vrouwen ook vele malen hoger.
Klik om te vergroten...

Alsof iedere maand ongesteld zijn niet al kut genoeg was. 😜
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik laat me vaccineren. Ik vertrouw op de wetenschap. Als kind heb ik vele vaccinaties gehad. Toen ik voor het eerst op vakantie ging buiten Europa nam ik een aantal vaccinaties en daarna ook nog een aantal. Verder heb ik zelf weleens troep in m’n lichaam gespoten en dat werd netjes opgeruimd door m’n afweersysteem dus ik lig er niet wakker van. Liever vaccin dan Corona krijgen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Schade na vaccinatie blijkt bij jonge mensen het grootst te zijn. Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.

2021-06-24_janssen_heatmap.jpg2021-06-24_pfizer_heatmap.jpg2021-06-24_astrazeneca_heatmap.jpg2021-06-24_moderna_heatmap.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Schade na vaccinatie blijkt bij jonge mensen het grootst te zijn. Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.

Bekijk bijlage 25166Bekijk bijlage 25167Bekijk bijlage 25168Bekijk bijlage 25169
Klik om te vergroten...

Er zijn ook veel jongeren die lang of blijvend klachten overhouden aan covid19.
Neemt niet weg dat ik kinderen laten enten toch lastig vind.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood :hearteyes:

OT: go vaccinaties, goed voor je afweer :sunglasses:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
АЛ-90 zei:
Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood :hearteyes:

OT: go vaccinaties, goed voor je afweer :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Veel succes. Ik zou het niet doen ...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gistere men eerste pfizer gehad (30).
Nix last , geen stijve arm of hoofdpijn of koorts..
Kan nog komen , maar voel me top..
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
School educatie suckt sowieso. Mijn hypothetische dochter moet naast school veel aan zelfstudie doen. Zelfstudie is veel leerzamer dan de rotzooi die in schoolboeken staat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."