#1
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.
Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.
Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.
(De Oostenrijkse maatregel, is het in lockdown plaatsen van ongevaccineerden)
In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
