Als je dit, en andere, topics terug leest
Ah dan ga ik eerst maar verder teruglezen, had de eerste en laatste discussies in dit topic teruggelezen en zag toch vooral heen en weer gewijs. Iets meer doorzettingsvermogen van mijn kant dus haha.
Wat ik bedoelde met onbehoorlijk bestuur is dat er ontkend wordt dat deze pas een vorm van drang is en dat er bovendien nog redelijk recent is aangegeven dat er nooit sprake zal zijn van dwang of drang rond de vaccinaties. Dat vind ik storend. Het verlaagd het vertrouwen in de politiek en de overheid en is totaal niet nodig.
Ja hier kan ik me ook wel heel erg in vinden, en daar hebben deze bestuurders natuurlijk sowieso wel een handje van (ook bij niet corona-gerelateerde onderwerpen). Snap ook dat sceptici hier nog sceptischer van worden en dat is hun goed recht. Ben zelf wel overtuigd dat, zeker op het gebied van volksgezondheid, hier geen kwade bedoelingen achter zit.
Dat vind ik best een valide argument.
Haha was inderdaad geen argument! Al is het wel iets wat bij mijzelf heeft meegewogen, denk ik niet dat je het ene moet omdat je het andere doet, maar ga wel even kijken naar de argumenten/perspectieven die deze mensen dan hebben want zeer benieuwd
Ook schijnt het je afweersysteem aan te tasten en hoor ik steeds meer over dalende effectiviteit van het vaccin.
Ik vind dit altijd zo lastig omdat het speculaties blijven... Ik ben zelf ook wel even heel bang voor bijvoorbeeld mijn vruchtbaarheid omdat de media daar ook onzekerheid over schepte. Niet dat ik die nu al nodig heb, maar wel voor over een miljoen jaar ofzo
![:tearsofjoy:]()
Uiteindelijk toch gekozen voor de extra veiligheid voor mezelf en mijn omgeving, die wel een stuk zekerder is met vaccinatie(s)
Volgens mij hebben we door social media en door het sociale isolement van corona te weinig aandacht voor elkaars perspectief.
Ja, doodzonde. Maar heb wel vertrouwen in de mensen op dit forum om dat voor een deel te kunnen doorbreken heheh.