Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
442 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jumping Jack zei:
Ik heb nu voor de derde keer een brief gehad dat ik mijn vaccinatie kan ophalen.
Hoezo opdringerig?
Hebben andere dit ook gehad?

Het is nu al zo dat er een feestje is waar ik niet heen kan in thuishaven..
Kwam ook met een vriendin bij een cafe waar je een code moet scannen?
Ik zeg wij blijven buiten zitten en ik heb geen code. Toen was er niks aan de hand maar ja begin het nu al te merken.
Klik om te vergroten...
ik heb inderdaad ook 3 keer een uitnodiging gehad voor vaccinatie...
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
ik heb inderdaad ook 3 keer een uitnodiging gehad voor vaccinatie...
Klik om te vergroten...
Net als spam een deurwaarder wacht nog langer met een nieuwe brief sturen 😅
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Net als spam een deurwaarder wacht nog langer met een nieuwe brief sturen 😅
Klik om te vergroten...
Ja let op, nog eventjes en ze gaan ook twee maal daags bellen met willekeurige nummers uit Amersfoort en Utrecht enzo 😩
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens de nieuwste Amerikaanse studie met data van januari tot en met juli zou het Pfizer-vaccin slechts 42% effectief zijn geweest tegen deze delta-infectie. In de woorden van een ambtenaar van president Biden is dit ’een wake-up call’, zo zei hij tegen persbureau Axios. In juli raakte de deltavariant op stoom, toen verloren de vaccins daartegen hun effectiviteit, aldus het onderzoek.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb me twee keer laten vaccineren met Moderna. Na een half leven lang designer drugs testen durf ik dat wel aan.

Eerste prik nergens last van. Tweede prik eventjes een dag goed ziek geweest (is ook een redelijk bekend verschijnsel).

Voornaamste beweegreden was dat ik sterk verminderde afweer heb. Geen spijt van..
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#6
n8wachT zei:
Heb me twee keer laten vaccineren met Moderna. Na een half leven lang designer drugs testen durf ik dat wel aan.

Eerste prik nergens last van. Tweede prik eventjes een dag goed ziek geweest (is ook een redelijk bekend verschijnsel).

Voornaamste beweegreden was dat ik sterk verminderde afweer heb. Geen spijt van..
Klik om te vergroten...
Ik wil geen vaccinatie.
Maar ik ben zeker niet tegen laat mensen het zo veel mogelijk nemen en dan zijn we klaar met die lockdowns.

Mensen hebben kritiek op mensen die het niet nemen maar dat begrijp ik niet helemaal.
Laat de mensen die bang zijn voor het virus het nemen dan zij ze beschermd
Nu zijn zij beschermd dat is wat ze wouden en hoeven ze zich geen zorgen te maken.
Laat die mensen die het niet nemen met rust en respecteer hun beslissen.

Omgekeerd het zelfde mensen die het niet doen gaan mensen zeggen dat ze gek zijn en proef konijn en dat soort dingen. Laat die mensen met rust. Door deze mensen gaat de staat ons steeds minder regels opleggen. Dus respecteer ook hun beslissing. Als mensen het willen doen prima..

Ik lees mee onder berichten op fb en iedereen valt elkaar aan. Ik bemoei me er niet mee.
Ruzie maken met onbekende online is zo verschikkelijk en iedereen leest mee op fb dus ik reageer niet meer want mensen lokken je zo uit de tent. Laten we iedereen zijn keus respecteren en dan is er geen lockdown meer nodig. Iedereen is veilig die dat wilt. En iedereen die dat niet wilt is hun eigen keus.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben gezegend met Astra Zeneca 😅 na de eerste prik 3 dagen lang alle mogelijke bijwerkingen gehad
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Laten we iedereen zijn keus respecteren en dan is er geen lockdown meer nodig. Iedereen is veilig die dat wilt. En iedereen die dat niet wilt is hun eigen keus.
Klik om te vergroten...

Respect maat, jij heb 't begrepen :blush:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Binnenkort moet je flink betalen voor een coronatest. Naar de bios, restaurant of feest zal dan erg duur worden.

Maar vaccineren zal nooit verplicht worden hoor.....

237101135_122903090073799_3333037616242863518_n.jpg
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Binnenkort moet je flink betalen voor een coronatest. Naar de bios, restaurant of feest zal dan erg duur worden.

Maar vaccineren zal nooit verplicht worden hoor.....

Bekijk bijlage 27821
Klik om te vergroten...
Geen vrijblijvende keuze is toch een verkapte vorm van verplichting? Hoe kan die man zichzelf serieus nemen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
skunkopaat zei:
Hoe kan die man zichzelf serieus nemen
Klik om te vergroten...
Het is niet Rutte die de regels maakt hij voert alleen maar uit wat hem is opgelegd.
Want kijk naar andere landen op de hele wereld die dus de zelfde regels doorvoeren overal.
Dat word dus anders bepaald door een andere hoge macht.
Heb je interesse hoe dat werkt.
Google dan:

Bildeberggroep
The great reset
Rothschield
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Want kijk naar andere landen op de hele wereld die dus de zelfde regels doorvoeren overal.
Klik om te vergroten...
Ze voeren niet overal dezelfde regels uit. Dus daar valt je conspiracy al in elkaar.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoveel mogelijk wel al die regels door elkaar overal lockdowns maar naar eigen likeings.
Wat hun regering denkt dat ze hun volk kunnen maken.
Maar jij bent zo een gast die wappies gaat roepen merk het al aan je reactie.
Jij bent er dus zo een die niet meer zelf kan denken en alles klakkeloos overneemt wat hem word opgedragen door de staat?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie je, dit is hoe je in conspiracies gelooft. Continu hyperbolen en aannames maken die niet kloppen. Ik ben zo anti lockdown als het maar kan zijn.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jumping Jack zei:
Zoveel mogelijk wel al die regels door elkaar overal lockdowns maar naar eigen likeings.
Wat hun regering denkt dat ze hun volk kunnen maken.
Maar jij bent zo een gast die wappies gaat roepen merk het al aan je reactie.
Jij bent er dus zo een die niet meer zelf kan denken en alles klakkeloos overneemt wat hem word opgedragen door de staat?
Klik om te vergroten...
Je doet nu precies hetzelfde als waar je Cerberus (onterecht) van verdenkt, maar dan de andere kant op :tongueout:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Als je dit, en andere, topics terug leest
Klik om te vergroten...
Ah dan ga ik eerst maar verder teruglezen, had de eerste en laatste discussies in dit topic teruggelezen en zag toch vooral heen en weer gewijs. Iets meer doorzettingsvermogen van mijn kant dus haha.

Eik zei:
Wat ik bedoelde met onbehoorlijk bestuur is dat er ontkend wordt dat deze pas een vorm van drang is en dat er bovendien nog redelijk recent is aangegeven dat er nooit sprake zal zijn van dwang of drang rond de vaccinaties. Dat vind ik storend. Het verlaagd het vertrouwen in de politiek en de overheid en is totaal niet nodig.
Klik om te vergroten...
Ja hier kan ik me ook wel heel erg in vinden, en daar hebben deze bestuurders natuurlijk sowieso wel een handje van (ook bij niet corona-gerelateerde onderwerpen). Snap ook dat sceptici hier nog sceptischer van worden en dat is hun goed recht. Ben zelf wel overtuigd dat, zeker op het gebied van volksgezondheid, hier geen kwade bedoelingen achter zit.

Die ene zei:
Dat vind ik best een valide argument.
Klik om te vergroten...
Haha was inderdaad geen argument! Al is het wel iets wat bij mijzelf heeft meegewogen, denk ik niet dat je het ene moet omdat je het andere doet, maar ga wel even kijken naar de argumenten/perspectieven die deze mensen dan hebben want zeer benieuwd

Die ene zei:
Ook schijnt het je afweersysteem aan te tasten en hoor ik steeds meer over dalende effectiviteit van het vaccin.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit altijd zo lastig omdat het speculaties blijven... Ik ben zelf ook wel even heel bang voor bijvoorbeeld mijn vruchtbaarheid omdat de media daar ook onzekerheid over schepte. Niet dat ik die nu al nodig heb, maar wel voor over een miljoen jaar ofzo :tearsofjoy: Uiteindelijk toch gekozen voor de extra veiligheid voor mezelf en mijn omgeving, die wel een stuk zekerder is met vaccinatie(s)

Eik zei:
Volgens mij hebben we door social media en door het sociale isolement van corona te weinig aandacht voor elkaars perspectief.
Klik om te vergroten...
Ja, doodzonde. Maar heb wel vertrouwen in de mensen op dit forum om dat voor een deel te kunnen doorbreken heheh.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zat net even op reddit. Volgens mij is reddit overgenomen door pro vaccinatie mensen 🤣
Ze deleten actief antivax comments.

Het voelde net alsof ik comments las van een soort wetenschap cult. Die niet een heilig boek volgen, maar whatever de wetenschappelijke norm van het moment roept.

vind het allemaal maar creepy.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Oja, bevind mezelf in een vrij links/hoogopgeleide omgeving, en hoor deze geluiden gewoon minder. Oprechte interesse dus, wil niemand hier kwetsen of overtuigen ofzo. Denk juist dat meer naar elkaar luisteren de eerste stap is in deze tweedeling die op ons is geforceerd...
Klik om te vergroten...
Hoogopgeleid zegt niet zoveel. Ik heb genoeg mensen meegemaakt met een WO diploma die toch echt niet goed kunnen nadenken.

Wat hoor je eigenlijk minder? Dat mensen de vaccins niet willen nemen? Dat is toch logisch? 85% is gevaccineerd.

Je zou eigenlijk verwachten dat linkse mensen tegen discriminatie zijn.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Ja hier kan ik me ook wel heel erg in vinden, en daar hebben deze bestuurders natuurlijk sowieso wel een handje van (ook bij niet corona-gerelateerde onderwerpen). Snap ook dat sceptici hier nog sceptischer van worden en dat is hun goed recht. Ben zelf wel overtuigd dat, zeker op het gebied van volksgezondheid, hier geen kwade bedoelingen achter zit.
Klik om te vergroten...
Ik ben er zelf ook van overtuigd dat er geen kwade bedoelingen achter zitten. Maar dat maakt het niet onschadelijk. Als overheid mag je wat mij betreft best impopulaire maatregelen doorvoeren. Maar je moet wel eerlijk en transparant zijn. Als je zaken gaat verdraaien (zoals de coronapas geen 'drang' noemen) of eerst zaken beloofd en daar snel weer op terugkomt dan is dat heel kwalijk.

ljuv zei:
Ja, doodzonde. Maar heb wel vertrouwen in de mensen op dit forum om dat voor een deel te kunnen doorbreken heheh.
Klik om te vergroten...
Het is zeker leerzaam. Zonder dit forum was ik nooit in contact gekomen met mensen die geen vaccin willen. Zo heb ik laatst nog een superleuk en interessant Prive gesprek gevoerd met een lid dat op FvD heeft gestemd. Een stem die in mijn omgeving bijna gezien wordt als een stem op de Nazi partij. Dit was voor mij een heel verhelderend, respectvol en leuk gesprek waar ik zeker van geleerd heb.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vraag 1: als je een buitenlandse mogendheid bij al je inwoners in de neus laat boren dan neem ik
aan dat je de stokjes waarmee dat gebeurt eerst uitgebreid aan labonderzoeken onderwerpt, als
wetenschappelijk georienteerde bestuurder? Nou, laat die labresulaten maar eens zien dan.
Of willen jullie beweren dat die lui zonder enige test van onze zijde in ieders neus mogen boren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...154155156157158...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."