#1
Dat geldt voor iedereen die ernstig ziek wordt. Zijn zo goed als alleen maar "zwakkeren/ouderen". Met de gewone griep is dit ook de groep die als eerste sterftPlus dat dat ziekenhuis en nog eentje (weet niet meer welke) in andere interviews of langere versies van deze filmpjes er bij vertellen dat op de ic het vooral ongevaccineerden zijn en op de “gewone” corona afdeling beiden. Ook is er bij vermeld dat bijna alle gevaccineerden of echt bejaard zijn of al onderliggende dingen hadden.
Maar goed, neemt niet weg dat er toch gevaccineerden ernstig ziek zijn. Dus zal misschien bij de ene het vaccin beter werken als bij de ander. Ieder zijn immuun systeem is anders.

