Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
533 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
@Zanza wat een ideeën, geniaal!!!! Als je ze ook uitvoert, zal ik gratis voor je nieuwe partij samenvatten. Scheelt ook nog is bomen! Alles om het oerwoud te redden💕
Klik om te vergroten...
Ja, daar ligt het probleem. Er gebeurt een hoop in de bovenkamer, maar van uitvoeren is geen sprake. Ik laat niet voor niets alles langer dan 6 regels samenvatten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Nou moet je oppassen hoor...
Klik om te vergroten...
Oh nee hè, een hippy? Ik dacht dat jij van vlees hield. 😏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Mocht ik ooit miljarden hebben dan koop ik zo veel mogelijk koeienboeren uit en plant ik een Hollands regenwoud. Help je dan mee ?
Klik om te vergroten...
Niet intrappen hij wilt gewoon van bil gaan
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Maar ik wil wel mn dorstige vierwieler behouden. Al ben ik bang dat er binnen een aantal jaren zo'n oplaadbaar ding voor de deur zal staan
Klik om te vergroten...
Een nieuwe auto kopen is volgens mij altijd slechter dan je huidige oprijden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Niet intrappen hij wilt gewoon van bil gaan
Klik om te vergroten...
Jij wordt dus nooit mijn wingman.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Maar ik wil wel mn dorstige vierwieler behouden. Al ben ik bang dat er binnen een aantal jaren zo'n oplaadbaar ding voor de deur zal staan
Klik om te vergroten...
Als jij iets groens gaat stemmen en de grootste vervuilers (luchtvaart, grote bedrijven en veeteelt) gaat aanpakken mag je van mij die slurpbak blijven rijden hoor 😎
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Als jij iets groens gaat stemmen en de grootste vervuilers (luchtvaart, grote bedrijven en veeteelt) gaat aanpakken mag je van mij die slurpbak blijven rijden hoor 😎
Klik om te vergroten...
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Mocht ik ooit miljarden hebben dan koop ik zo veel mogelijk koeienboeren uit en plant ik een Hollands regenwoud. Help je dan mee ?
Klik om te vergroten...
Ik ga nooit rijk* worden maar los daar van, absoluut!
Dirkjan zei:
Niet intrappen hij wilt gewoon van bil gaan
Klik om te vergroten...
Als ik zeg alles voor het oerwoud te doen, dan bedoel ik ook ALLES Dirkjan.

Zanza zei:
Ja, daar ligt het probleem. Er gebeurt een hoop in de bovenkamer, maar van uitvoeren is geen sprake. Ik laat niet voor niets alles langer dan 6 regels samenvatten.
Klik om te vergroten...
Ach schat, wij geloven hier allemaal in je en staan altijd voor je klaar (als je het klimaat komt redden)!

* Uitgedrukt in de kapitalistische waarde van geld. Ik ben al hardstikke rijk natuurlijk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Wat ? Moet ik een kilo vlees per dag eten ?
Klik om te vergroten...
De meeeeeeste, Rivalrie. Ik weet toch dat jij anders bent dan de anderen... Misschien kun je het delen met de minderbedeelden onder de heren, in het kader van links gedachtegoed!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Als je het niet wilt lezen, prima, maar houdt dan ook je waardeloze oordeel voor je.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gelezen, dat is het probleem. Elke vergelijking met WOII is compleet ongepast, en elke doorgeslagen idioot die denkt dat het wel oké is om die vergelijking te maken om zieltjes te winnen heb ik een héél duidelijke mening over waarvan het denk ik beter is dat ik die niet verkondig.

Mensen die zich zó het slachtoffer voelen van de coronamaatregelen dat ze denken dat zij hun slachtofferschap denken te kunnen vergelijken en deels gelijk te kunnen stellen aan het lot van joden in WOII hebben flink wat losse steken in hun hersenpan. Je wordt niet buitengesloten op basis van ras, je wordt wat beperkt in je vrijheid als gevolg van keuzes die je zelf maakt, en die je op elk moment kunt veranderen. Hoeft niet, maar dan zijn er even wat dingen die je niet of alleen onder voorwaarden kunt doen. Echt, zo zielig ben je niet. Je hoeft geen teken op je kleding, je hoeft niet bang te zijn dat je afgevoerd wordt en je je familie en dierbaren nooit meer ziet, ongevaccineerden worden niet vermoord om de keuzes die ze maken.

Mensen die echt denken dat dat gelijk staat aan elkaar distantieer ik me heel graag heel ver van. Walgelijk gedrag.

De 2G maatregel ben ik niet van overtuigd en in de zin van beperking van besmetting ook geen voorstander van omdat ik denk dat het effect minimaal is. Omdat inderdaad gevaccineerden ook besmetten. Daar heb ik Maurice de Hond niet voor nodig.

@Rivalrie Joden kregen niks ingespoten? Lees je even in op medische experimenten in WOII. En dat ging niet om goedgekeurde vaccins, dat ging letterlijk om het gebruik van 'die üntermensch' als proefdier, omdat joden voor de nazi's gelijk stonden aan dieren, niet aan mensen. Vind je vaccinatiedrang echt hetzelfde?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Bekijk bijlage 32423
Nou, wat heb ik over het hoofd gelezen plop?
Klik om te vergroten...
Flualhamdulillam zei:
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
Klik om te vergroten...
Hier stel je dat Eik het afschaffen van testbeleid niet als achteruitgang ziet, terwijl hij al veel eerder, namelijk hier:

Eik zei:
Eens. Er is veel te soepel omgegaan met wat gevaccineerden toegestaan is. Veel te weinig rekening gehouden met dat ook gevaccineerden het virus over kunnen dragen. Net als jullie ben ik ook voor meer testen van gevaccineerden. Het enige voordeel dat ik zie bij 2G is dat je de druk opvoert om toch te vaccineren. Dat blijkt in andere landen wel degelijk effect te hebben. En het is misschien niet populair om te zeggen maar het probleem dat we nu hebben in de ziekenhuizen en op de IC's is grotendeels veroorzaakt door niet gevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Had uitgelegd dat hij VOOR testen van gevaccineerden is, maar het opvoeren van de druk om te vaccineren middels 2G wel als voordeel ziet.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
And we're back on topic
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Als ik zeg alles voor het oerwoud te doen, dan bedoel ik ook ALLES Dirkjan.
Klik om te vergroten...
Voor je het weet schakelt @Dirkjan je in om van alles met zijn oerwoud te doen 😏
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
And we're back on topic
Klik om te vergroten...
Aaaaand back off topic

ik kwam net terug uit het ziekenhuis, liep een beetje achter 🤷🏼‍♀️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Je wordt niet buitengesloten op basis van ras, je wordt wat beperkt in je vrijheid als gevolg van keuzes die je zelf maakt, en die je op elk moment kunt veranderen. Hoeft niet, maar dan zijn er even wat dingen die je niet of alleen onder voorwaarden kunt doen. Echt, zo zielig ben je niet. Je hoeft geen teken op je kleding, je hoeft niet bang te zijn dat je afgevoerd wordt en je je familie en dierbaren nooit meer ziet, ongevaccineerden worden niet vermoord om de keuzes die ze maken
Klik om te vergroten...
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…
Mevrouw Pløp zei:
Had uitgelegd dat hij VOOR testen van gevaccineerden is, maar het opvoeren van de druk om te vaccineren middels 2G wel als voordeel ziet.
Klik om te vergroten...
Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
ben het er geheel mee eens mijn mening dan
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Gaat echt wel te ver in Oostenrijk.

De nieuwe lockdown voor ongevaccineerden zal streng worden gecontroleerd, zo kondigden Schallenberg en minister van binnenlandse zaken Karl Nehammer aan. Er komen onder meer controles in het verkeer en het openbaar vervoer. Ongevaccineerden die zich toch buiten wagen, kunnen een boete van 1450 euro krijgen.


www.trouw.nl

Oostenrijk stelt lockdown in voor ongevaccineerden

Oostenrijkers die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus moeten vanaf maandag tien dagen thuis blijven, maakte de regering zondag bekend.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
Voor fucking Corona… De wereld is gek geworden, echt niet alleen Oostenrijk. Hier dromen er vast een paar van zulk beleid.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…

Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
Klik om te vergroten...
arQzR7k0_700w_0.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Wat een ongelofelijke hoop stront… Wie doet hier nou zielig, vult allerlei zaken zelf in?
‘keuze die je zelf maakt’ op basis van persoonlijke overweging, een mening, worden allerlei vrijheden afgenomen. Niet meer naar de Praxis kunnen omdat je een auto-immuunziekte hebt, of de betrouwbaarheid en intenties van bedriegende, oplichtende farmaceutische giganten in twijfel trekt. Jij hebt lekker makkelijk praten, en dat straal je ook uit. Iedereen met een andere mening dan jij… moet maar gewoon van mening veranderen 🤷🏻‍♂️ of in quarantaine.
Ongevaccineerden mogen dan wel niet vermoord worden voor hun keuze, maar ze mogen straks niet meer naar een boel winkels en zelfs niet naar werk? ‘Laat je gewoon vaccineren’, zou jij vast zeggen? Simpele ziel ben je dan!

Niemand heeft beweerd dat de holocaust opnieuw staat te gebeuren, er is alleen een opvallende overeenkomst te vinden tussen wat er destijds gebeurde en nu. Dat mensen die waarschijnlijk totaal geen gevaar voor de volksgezondheid zijn worden buitengesloten terwijl mensen onder invloed van een half-functionerend vaccin elkaar overal mogen besmetten. Hoe je het wend of keert: dat is OOK oneerlijk. Compleet onrechtvaardig. Maar jij denkt daar anders over, dat kan. Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…

Okee… Liever als ‘enige voordeel’ dwang en schijnveiligheid dan zekerheid en daadwerkelijke veiligheid.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar ik ben dan ook heel anders dan jullie. Daar laat ik het bij 😋
Klik om te vergroten...
Exact wat ik steeds probeer duidelijk te maken maar het komt gewoon niet binnen. De coronapas is juist hetgeen dat zorgt voor besmettingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...109110111112113...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."