Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
530 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Klik om te vergroten...
Dat heeft ze mooi gezegd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijk even door oude posts gegaan van mezelf in dit topic. Die Rivalrie uit het verleden was wel scherp met z'n toffe onlineliners!! En dat met een burnout.....

Screenshot_20211115-002951_Chrome.jpg
En nog een:.
Screenshot_20211115-004227_Chrome.jpg

Laatste voor vandaag.
Screenshot_20211115-004520_Chrome.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Klik om te vergroten...

Ik heb het topic nog niet helemaal bijgelezen (ben nog bezig), maar ik zag deze post vandaag op Facebook en moet hem in reactie op jouw post toch even delen.

9D0524EC-2387-42CD-9442-2E94EC3B26F7.jpeg

Let wel: niet als ‘pest’-gedrag bedoeld en ik snap uiteraard ook dat niet alle niet-gevaccineerden PVV of FvD stemmers zijn. Dit is geen persoonlijke aanval op wie dan ook hier. Maar het is toch wel een beetje ironisch, niet waar?

Oké, nu even verder gaan lezen, dit boekwerk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Klik om te vergroten...

Wait what, lol. Ik las dus zelf ook deze zin totaal scheef in eerste instantie, maar dan weer anders dan jij. Ik las met m’n duffe slaperige kop dat je lul anders gaat smaken als je die proeft nadat je rijstevlaai hebt gegeten. 🤡

Ik ben een ex-Limbo die al vanaf m’n 18e niet meer in die streek woont, maar de liefde voor Limburgse vlaai gaat nooit verloren. De combinatie van rijstevlaai met het proeven van lullen zag ik even niet aankomen. Misschien moest ik maar eens gaan slapen. 😅
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met het niveau van discussiëren is in elk geval weinig mis, al heb ik steeds het gevoel alsof ik in een verborgen camera programma zit. Kijken wanneer het breekpunt is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Ik vind die vent xie vroeger bij de lpf zat nog wel sympathiek overigens.
Klik om te vergroten...
“Vent die bij LPF zat wel sympathiek”

je weet zelf nog niet eens wat je bedoeld.

als je die kale “dude” noemt die is neergeschoten, dat is Angela Merkel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
37AE8E7A-7BA8-472F-8F56-322705033941.jpeg

Joeeeeejoe, dat duurde ff. Wollah.

Ik heb volgens mij een record aantal likejes (en lovejes) uitgedeeld 💓 wie had gedacht dat dit nog zou gebeuren in een Coronatopic. Op veel plekken een interessante discussie en goed opgebouwde reacties waar ik me zeer in kan vinden (in andere dan weer totaal niet, maar, ja, zo gaan die dingen hier).

Herken me wel in Dirkjan’s breekpunt-angst. Zelf waag ik me al even niet meer aan het inhoudelijk fel gaan discussiëren in dit topic, ik vond dat op een bepaald moment echt te frustrerend worden maar heb respect voor degenen die dit nog op een constructieve manier doen.

WOII erbij halen, weer opnieuw - helemaal eens met een aantal voorgangers, dit kan echt niet en gaat te ver. Het is smakeloos, ongepast, compleet onnodig en ongefundeerd. Kap ermee. Ongevaccineerden kunnen nog niet in de verste verte vergeleken worden met Joden in die tijd. Mensen die dat denken en op FvD gestemd hebben, moeten zich misschien even serieus gaan afvragen aan welke kant van de geschiedenis ze eigenlijk staan door op fascistische partijen te stemmen… Maar goed, dit is herhaling. Kunnen we massaal afspreken dat we dit niet meer gaan doen? Ik begin daar nu wel echt klaar mee te raken eigenlijk.

Bedtijd in olifantenland. 😘🦙 (En ja, die lama (alpaca?) is vrij random, maar ik hou van lama’s en ik hou van random randomness, dus dan krijg je dat. Lama’s doen me ook denken aan LSD, want ik zag en hoorde ooit in mijn hoofd tweehoofdige fluffy lama-achtige wezens in Brabantse accenten met elkaar ruziën toen ik iets te vroeg probeerde te slapen na LSD. En ze herinneren me ook aan DMT. Ik kreeg ooit een knuffellama cadeau, Pedro, en Pedro was op diezelfde dag aanwezig bij zowel mijn eerste changa- als DMT-trip, report terug te vinden onder de titel ‘Te dom om te pijpen’ ergens op dit forum. Wat een diepgang, what a spirit animal.)

[ / off-topic verhaal waar niemand in geïnteresseerd was ]

Welterusten vaxxies en non-vaxxies.🌜🌚 (Iew, wat een unheimlich lachje heeft die tweede maan, dat wil ik niet tegenkomen in een donker steegje.)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
“Vent die bij LPF zat wel sympathiek”

je weet zelf nog niet eens wat je bedoeld.

als je die kale “dude” noemt die is neergeschoten, dat is Angela Merkel.
Klik om te vergroten...
Bedoelt. En het is Joost Eerdmans beste dirkjan. Had het wat voor je uitgemaakt als ik dat meteen zo had neergezet?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Elke keer (sinds de start van dit topic) vraag ik mij af of je dit soort dingen zegt om te shockeren of dat je daadwerkelijk deze gedachten hebt. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat een gezond persoon dit daadwerkelijk vindt.
Klik om te vergroten...
Nee echt he, dit soort reacties maakt mij ook gewoon echt boos! Hoe kan je nou vinden dat mensen verplicht iets in hun lichaam moeten spuiten om ergens naartoe te gaan? In feite gun je dan niemand hun vrijheid en heb je geen respect voor de mensheid.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Nee echt he, dit soort reacties maakt mij ook gewoon echt boos! Hoe kan je nou vinden dat mensen verplicht iets in hun lichaam moeten spuiten om ergens naartoe te gaan? In feite gun je dan niemand hun vrijheid en heb je geen respect voor de mensheid.
Klik om te vergroten...
Ja dit is exact hoe ik mij hierbij voel. Dat mensen mijn gezin in ons eigen willen opsluiten is onmenselijk.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Ongevaccineerden worden niet als üntermensch gezien, niet afgevoerd, niet afgemaakt.

Maatregelen worden niet getroffen met als doel een ras uit te roeien maar met als doel een pandemie in te dammen.

En vooral, maatregelen worden niet getroffen op groene van iets waar je niets aan kunt doen (afkomst).

Vergelijking slaat kant nog wal en is misselijkmakend.

Zowel ongevaccineerden als veel gevaccineerden zijn het het niet met de 2G maatregel eens, maar er is niet voor niets door moderators verzocht te stoppen met de vergelijking met WOII.
Klik om te vergroten...
Nouja in het geval als het zo is, dan word ik maar gebanned. Het is toch echt zo dat het steeds meer die kant op gaat. En we kunnen allemaal wel onze ogen sluiten en doen alsof het niet zo is zodat het minder pijnlijkt lijkt, maar het is toch echt zo.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik nog even wou zeggen, en ik denk dat dit iedereen wel aan gaat. We leven nu allemaal in een onzekere tijd. De maatregelen (en dan bedoel ik natuurlijk de qr codes regel) worden steeds erger. Om ons heen zien we steeds meer landen die met de 2g regel beginnen. En ik denk dat we bijna allemaal wel bang zijn dat dat hier ook heen komt.en ik denk dat we allemaal stiekem bang zijn dat het nog erger word in de wereld.

Ik hoop serireus dat het goed komt in de wereld en ik hoop ook dat mensen die hoop blijven houden!

En wat het allerbelangrijkst is: blijf staan bij jezelf en bij je mening en laat niemand je iets inpraten! Ook al lachen mensen je uit dat jr geen vaccin hebt of je de schuld geven van de besmettingen, het is jou lichaam! En trouw aan jezelf blijven is het allervelangrijkste in het leven.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
whitesugar zei:
Nouja in het geval als het zo is, dan word ik maar gebanned. Het is toch echt zo dat het steeds meer die kant op gaat. En we kunnen allemaal wel onze ogen sluiten en doen alsof het niet zo is zodat het minder pijnlijkt lijkt, maar het is toch echt zo.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat het moeilijk is het anders te zien als je je zo buitengesloten voelt, maar we gaan échte niet die kant op. Ongeacht wat populistische politici en andere lui je proberen duidelijk te maken. Je wordt niet vervolgd en niet vermoord omdat je je niet wil laten vaccineren.

Als dat er wel achter had gezeten waren er afgelopen zomer ook geen versoepelingen geweest :)

whitesugar zei:
Wat ik nog even wou zeggen, en ik denk dat dit iedereen wel aan gaat. We leven nu allemaal in een onzekere tijd. De maatregelen (en dan bedoel ik natuurlijk de qr codes regel) worden steeds erger. Om ons heen zien we steeds meer landen die met de 2g regel beginnen. En ik denk dat we bijna allemaal wel bang zijn dat dat hier ook heen komt.en ik denk dat we allemaal stiekem bang zijn dat het nog erger word in de wereld.

Ik hoop serireus dat het goed komt in de wereld en ik hoop ook dat mensen die hoop blijven houden!
Klik om te vergroten...
Hier ben ik het zeker mee eens, er schuilt bij iedereen angst, ongeacht vaccinatiestatus. En in plaats van ons zo te laten verdelen (deels door beleid, en voor een heel veel groter deel door populistisch geroep) zouden we elkaar in de emotie die een pandemie oproept moeten verenigen.

Het is allemaal voor iedereen kut, het is allemaal eng, en het duurt vooral ook veel te lang. Maar de enige manier om er wat aan te doen is door, juist ja, er wat aan te doen. Aan de pandemie dus :)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Komt er nog een 89e pagina van dit topic? Spannend!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Ik snap dat het moeilijk is het anders te zien als je je zo buitengesloten voelt, maar we gaan échte niet die kant op. Ongeacht wat populistische politici en andere lui je proberen duidelijk te maken. Je wordt niet vervolgd en niet vermoord omdat je je niet wil laten vaccineren.
Klik om te vergroten...
Ow begrijp me niet verkeerd hoor. Ik bedoelde alleen het joden gedeelte waar ze een ster moesten dragen en ze nergens naar binnen mochten. Het andere van de oorlog was inderdaad veeeel erger, daar kunnen we dit niet mee vergelijken.
Mevrouw Pløp zei:
Als dat er wel achter had gezeten waren er afgelopen zomer ook geen versoepelingen geweest :)


Hier ben ik het zeker mee eens, er schuilt bij iedereen angst, ongeacht vaccinatiestatus. En in plaats van ons zo te laten verdelen (deels door beleid, en voor een heel veel groter deel door populistisch geroep) zouden we elkaar in de emotie die een pandemie oproept moeten verenigen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, samen sterk staan. Maar dit word ons inderdaad wel heel moeilijk gemaakt op dit moment.
Mevrouw Pløp zei:
Het is allemaal voor iedereen kut, het is allemaal eng, en het duurt vooral ook veel te lang. Maar de enige manier om er wat aan te doen is door, juist ja, er wat aan te doen. Aan de pandemie dus :)
Klik om te vergroten...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
Inderdaad, samen sterk staan. Maar dit word ons inderdaad wel heel moeilijk gemaakt op dit moment.
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, dat dat zo voelt!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga mij hierin verder niet mengen maar ook @Eik en ik verschillen over dit onderwerp op verschillende vlakken van mening.
Tot op heden echter zijn we niet eens in discussies beland ondanks we ook over dit topic uitgebreid hebben gesproken. Ik ben niet gevaccineerd en ben er eigenlijk ook op tegen. Vooral de tweedeling die stiekem hierover aangewakkerd wordt. Maar he mij er blijven tegen verzetten zal mij uiteindelijk meer kwaad doen dan die paar prikken zelf.

Maaaar wat ik kwalijk vind is dat de gevaccineerde straks overal naar binnen kunnen terwijl ze evengoed corona kunnen hebben en kunnen overdragen. Zodra mensen gevaccineerd zijn, zijn ze nergens meer voorzichtig mee want he ik ben gevaccineerd! Dus waterdicht zijn deze regels bij verre! Maargoed ik heb geen andere oplossing dus een regel afschieten zonder zelf met een oplossing komen is ook maar makkelijk dus ja, dan hou ik me er vanaf nu weer buiten :).

Fijne dag/middag/avond!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Ik ga mij hierin verder niet mengen maar ook @Eik en ik verschillen over dit onderwerp op verschillende vlakken van mening.
Tot op heden echter zijn we niet eens in discussies beland ondanks we ook over dit topic uitgebreid hebben gesproken. Ik ben niet gevaccineerd en ben er eigenlijk ook op tegen. Vooral de tweedeling die stiekem hierover aangewakkerd wordt. Maar he mij er blijven tegen verzetten zal mij uiteindelijk meer kwaad doen dan die paar prikken zelf.

Maaaar wat ik kwalijk vind is dat de gevaccineerde straks overal naar binnen kunnen terwijl ze evengoed corona kunnen hebben en kunnen overdragen. Zodra mensen gevaccineerd zijn, zijn ze nergens meer voorzichtig mee want he ik ben gevaccineerd! Dus waterdicht zijn deze regels bij verre! Maargoed ik heb geen andere oplossing dus een regel afschieten zonder zelf met een oplossing komen is ook maar makkelijk dus ja, dan hou ik me er vanaf nu weer buiten :).

Fijne dag/middag/avond!!
Klik om te vergroten...
Absoluut!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Komt er nog een 89e pagina van dit topic? Spannend!
Klik om te vergroten...
Oeh ik voel een uitdaging!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...110111112113114...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."