#1
Dat heeft ze mooi gezegd

Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
“Vent die bij LPF zat wel sympathiek”Ik vind die vent xie vroeger bij de lpf zat nog wel sympathiek overigens.

Bedoelt. En het is Joost Eerdmans beste dirkjan. Had het wat voor je uitgemaakt als ik dat meteen zo had neergezet?“Vent die bij LPF zat wel sympathiek”
je weet zelf nog niet eens wat je bedoeld.
als je die kale “dude” noemt die is neergeschoten, dat is Angela Merkel.
Nee echt he, dit soort reacties maakt mij ook gewoon echt boos! Hoe kan je nou vinden dat mensen verplicht iets in hun lichaam moeten spuiten om ergens naartoe te gaan? In feite gun je dan niemand hun vrijheid en heb je geen respect voor de mensheid.Elke keer (sinds de start van dit topic) vraag ik mij af of je dit soort dingen zegt om te shockeren of dat je daadwerkelijk deze gedachten hebt. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat een gezond persoon dit daadwerkelijk vindt.
Ja dit is exact hoe ik mij hierbij voel. Dat mensen mijn gezin in ons eigen willen opsluiten is onmenselijk.Nee echt he, dit soort reacties maakt mij ook gewoon echt boos! Hoe kan je nou vinden dat mensen verplicht iets in hun lichaam moeten spuiten om ergens naartoe te gaan? In feite gun je dan niemand hun vrijheid en heb je geen respect voor de mensheid.
Nouja in het geval als het zo is, dan word ik maar gebanned. Het is toch echt zo dat het steeds meer die kant op gaat. En we kunnen allemaal wel onze ogen sluiten en doen alsof het niet zo is zodat het minder pijnlijkt lijkt, maar het is toch echt zo.Ongevaccineerden worden niet als üntermensch gezien, niet afgevoerd, niet afgemaakt.
Maatregelen worden niet getroffen met als doel een ras uit te roeien maar met als doel een pandemie in te dammen.
En vooral, maatregelen worden niet getroffen op groene van iets waar je niets aan kunt doen (afkomst).
Vergelijking slaat kant nog wal en is misselijkmakend.
Zowel ongevaccineerden als veel gevaccineerden zijn het het niet met de 2G maatregel eens, maar er is niet voor niets door moderators verzocht te stoppen met de vergelijking met WOII.
Ik snap dat het moeilijk is het anders te zien als je je zo buitengesloten voelt, maar we gaan échte niet die kant op. Ongeacht wat populistische politici en andere lui je proberen duidelijk te maken. Je wordt niet vervolgd en niet vermoord omdat je je niet wil laten vaccineren.Nouja in het geval als het zo is, dan word ik maar gebanned. Het is toch echt zo dat het steeds meer die kant op gaat. En we kunnen allemaal wel onze ogen sluiten en doen alsof het niet zo is zodat het minder pijnlijkt lijkt, maar het is toch echt zo.
Hier ben ik het zeker mee eens, er schuilt bij iedereen angst, ongeacht vaccinatiestatus. En in plaats van ons zo te laten verdelen (deels door beleid, en voor een heel veel groter deel door populistisch geroep) zouden we elkaar in de emotie die een pandemie oproept moeten verenigen.Wat ik nog even wou zeggen, en ik denk dat dit iedereen wel aan gaat. We leven nu allemaal in een onzekere tijd. De maatregelen (en dan bedoel ik natuurlijk de qr codes regel) worden steeds erger. Om ons heen zien we steeds meer landen die met de 2g regel beginnen. En ik denk dat we bijna allemaal wel bang zijn dat dat hier ook heen komt.en ik denk dat we allemaal stiekem bang zijn dat het nog erger word in de wereld.
Ik hoop serireus dat het goed komt in de wereld en ik hoop ook dat mensen die hoop blijven houden!
Ow begrijp me niet verkeerd hoor. Ik bedoelde alleen het joden gedeelte waar ze een ster moesten dragen en ze nergens naar binnen mochten. Het andere van de oorlog was inderdaad veeeel erger, daar kunnen we dit niet mee vergelijken.Ik snap dat het moeilijk is het anders te zien als je je zo buitengesloten voelt, maar we gaan échte niet die kant op. Ongeacht wat populistische politici en andere lui je proberen duidelijk te maken. Je wordt niet vervolgd en niet vermoord omdat je je niet wil laten vaccineren.
Inderdaad, samen sterk staan. Maar dit word ons inderdaad wel heel moeilijk gemaakt op dit moment.Als dat er wel achter had gezeten waren er afgelopen zomer ook geen versoepelingen geweest
Hier ben ik het zeker mee eens, er schuilt bij iedereen angst, ongeacht vaccinatiestatus. En in plaats van ons zo te laten verdelen (deels door beleid, en voor een heel veel groter deel door populistisch geroep) zouden we elkaar in de emotie die een pandemie oproept moeten verenigen.
Het is allemaal voor iedereen kut, het is allemaal eng, en het duurt vooral ook veel te lang. Maar de enige manier om er wat aan te doen is door, juist ja, er wat aan te doen. Aan de pandemie dus![]()
Dat snap ik, dat dat zo voelt!Inderdaad, samen sterk staan. Maar dit word ons inderdaad wel heel moeilijk gemaakt op dit moment.
Absoluut!Ik ga mij hierin verder niet mengen maar ook @Eik en ik verschillen over dit onderwerp op verschillende vlakken van mening.
Tot op heden echter zijn we niet eens in discussies beland ondanks we ook over dit topic uitgebreid hebben gesproken. Ik ben niet gevaccineerd en ben er eigenlijk ook op tegen. Vooral de tweedeling die stiekem hierover aangewakkerd wordt. Maar he mij er blijven tegen verzetten zal mij uiteindelijk meer kwaad doen dan die paar prikken zelf.
Maaaar wat ik kwalijk vind is dat de gevaccineerde straks overal naar binnen kunnen terwijl ze evengoed corona kunnen hebben en kunnen overdragen. Zodra mensen gevaccineerd zijn, zijn ze nergens meer voorzichtig mee want he ik ben gevaccineerd! Dus waterdicht zijn deze regels bij verre! Maargoed ik heb geen andere oplossing dus een regel afschieten zonder zelf met een oplossing komen is ook maar makkelijk dus ja, dan hou ik me er vanaf nu weer buiten.
Fijne dag/middag/avond!!
Oeh ik voel een uitdaging!Komt er nog een 89e pagina van dit topic? Spannend!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."