#1
De overheid legt de wetenschap naast zich neer met deze maatregelen.Leg eens uit hoe dee logica van die vergelijking in elkaar steekt?
De overheid legt de wetenschap naast zich neer met deze maatregelen.Leg eens uit hoe dee logica van die vergelijking in elkaar steekt?
Dit is niet het moment om zo irritant te doen. Tik gewoon niks als je niet gekeken hebt. Je komt nu echt over als een bloedzuiger.Leesbril nodig? Dat staat hier niet:
![]()
Mondkapje en QR-code mee: deze maatregelen worden (weer) van kracht
Het zichtbaarst is de terugkeer van het mondkapje. In alle publiek toegankelijke binnenruimtes gaat de mondkapjesplicht weer gelden.nos.nl
Van Pfizer zou je gratis 5g krijgen (wat bij mij dus niet werkt, oplichters!) en van de Spoednik ga je gewichtsloos worden!Dat spoednik vaccin uit rusland heeft toch wel wat vreemde bijwerkingen hoor Cas
Onderbuikpoepgrapje natuurlijk he!
Van Pfizer zou je gratis 5g krijgen (wat bij mij dus niet werkt, oplichters!) en van de Spoednik ga je gewichtsloos worden!
😜
Fixed it 🤣😂 (jokes he, niet gepikeerd worden nu)Ik ben al vanaf minimaal mijn eerste bericht op DF irritant,
Beledigd wel, niet gepikeerd. Dit is pas echt Fake News.Fixed it 🤣😂 (jokes he, niet gepikeerd worden nu)
Hahahah, sorry moest de situatie wat luchtiger krijgen dat heeft gewerkt 😂😊Beledigd wel, niet gepikeerd. Dit is pas echt Fake News.
Ik was al irritant, recalcitrant en opstandig kritisch als jonge spermatozoïde; jij gevolg van een simpele bevruchtte eicel.🥚
Dus veel eerder.![]()
are you sure about that, Puddin'?Hahahah, sorry moest de situatie wat luchtiger krijgen dat heeft gewerkt 😂😊
It is Vladimir Puddin’ 🥸are you sure about that, Puddin'?
Hartstikke leuk, heb je alleen niks aan als je negatief bent. Zie hier, alweer privileges voor mensen die wel positief zijn getest.
Zie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.Hartstikke leuk, heb je alleen niks aan als je negatief bent. Zie hier, alweer privileges voor mensen die wel positief zijn getest.
Nee dat is niet eerlijk, dan krijg ik weer geen stickerZie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.
Mijn excuus, maar je bent echt een beetje aan het zeuren om het zeuren.. waarom moet dit direct gaan om privileges?
Stuur de GGD een mailtje, misschien kunnen de negatief geteste mensen nog wel een leuke sticker krijgen voor de goede uitslag. Of gaan we daar dan ook een punt van maken?
Stel je niet zo aan zeg. 😂😂Zie hier enkel een link wat verwijst naar wat informatie betreft een herstelbewijs.
Mijn excuus, maar je bent echt een beetje aan het zeuren om het zeuren.. waarom moet dit direct gaan om privileges?
Stuur de GGD een mailtje, misschien kunnen de negatief geteste mensen nog wel een leuke sticker krijgen voor de goede uitslag. Of gaan we daar dan ook een punt van maken?
Bewijs jij maar dat het niet zo isJe was al minimaal sinds vorige week irritant, door gefabriceerde tabellen te publiceren op DF.
Nogmaals de - minder vriendelijke - eis, om wat je te zegt te onderbouwen met echte Feiten en Bewijs graag.
Alvast dankjewel, heel aardig van je.
Dat is niet eerlijk, dat is omgekeerde bewijslast. Degene die wat beweert hoort het te bewijzen, niet de ander dat het niet zo is.Bewijs jij maar dat het niet zo is
Would you die for me?are you sure about that, Puddin'?
Hartstikke leuk, heb je alleen niks aan als je negatief bent. Zie hier, alweer privileges voor mensen die wel positief zijn getest.
Would you die for me?
Alles is al bewezen. @QueerMan heeft geen enkel feit weerlegd. Geen bronnen gepost..... Maar wel roepen dat mijn bronnen fake zijn. Het is wel zo eerlijk dat de bewijslast bij hem ligt.Dat is niet eerlijk, dat is omgekeerde bewijslast. Degene die wat beweert hoort het te bewijzen, niet de ander dat het niet zo is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."