Heb je ook meegemaakt, dat bij een militaire actie enkele kameraden/ collega's naast je bij vijandelijk vuur neervallen, en nooit meer konden opstaan, omdat deze mannen gesneuveld waren?!
Dat is pas echt heftig!
Ik heb toen enkele weken het echt slecht gehad!
Maar mijn Tasja is ook een zeer goede kameraad... !
Vannacht weer een heel slechte nacht gehad, bijna niet geslapen. .
Ik neem mijn woorden over de pitbull zijn reputatie terug.
Niet alle pitbull honden zijn slecht....het is de opvoeder van die, en ook andere honden, waar het aan schort.
Daarin heeft
@Blyatman gelijk.
On wezen is de hond vaak een afspiegeling van zijn of haar baasje in dit geval iemand die overal schijnt aan rdrcyyyyýþtyy.
Maar deze man heeft niet bepaald een goede reputatie in onze buurt omgeving . Dmzo