Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gourmetten 🥳.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ik heb zo'n zin om jou met een schep in je gezicht te slaan.

Doe je dat ook bij andere diners? Dat je eerst een seksuele flauwe grap maakt, en daarna bij elk gerecht zegt:
dit ken ik niet.
Klik om te vergroten...
:nogoodman:

Jandirk on fiyah afgelopen nacht
P
PhallicPhillLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op mijn menu staan piemeltjes :upsidedown:
A meal fit for a king!

:redheart: Kerstelijke Romantiek :redheart:

En voor het gourmetten: Bak een zelfgemaakt Brood! Lekker zout, Italiaanse kruiden en olijfolie in gooien. Je hebt geen bakvorm nodig maar zorg wel dat het deeg 4 tot 8 uur kan reizen in de buurt van de verwarming. Niets is zo leuk qua koken als zelf brood creëren, het voelt bijna als Alchemy
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog geen idee, denk 2 rollades maken, maar kerst duurt nog even
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Het was geen aanbod Henk
Klik om te vergroten...
Wellus je wil je vrouw ruilen ik bied 1 kameel
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Inhoudsopgave zei:
Nog geen idee, denk 2 rollades maken, maar kerst duurt nog even
Klik om te vergroten...
Ja je denkt na over wat je volgend jaar met kerst eet is wel duidelijk een drugs forum dit :tongueout:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inhoudsopgave zei:
Nog geen idee, denk 2 rollades maken, maar kerst duurt nog even
Klik om te vergroten...
je kan ze wel alvast in de marinade gooien
ik heb zelf de restjes van afgelopen kerst ingevroren voor dit jaar
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Puni
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Puni
Klik om te vergroten...
My man
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
je kan ze wel alvast in de marinade gooien
ik heb zelf de restjes van afgelopen kerst ingevroren voor dit jaar
Klik om te vergroten...
Maar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
je kan ze wel alvast in de marinade gooien
ik heb zelf de restjes van afgelopen kerst ingevroren voor dit jaar
Klik om te vergroten...
Bro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Maar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Klik om te vergroten...
Laten we het proberen
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Laten we het proberen
Klik om te vergroten...
Ja doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻‍♀️
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Ja doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen :tongueout:
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker zei:
Ja doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Er staat wel we als we dan sterven mag het tenminste wel een leuke bedoeling worden...
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoozerboy5000 zei:
Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.

Zanza zei:
Wie heeft de boom al staan?
Klik om te vergroten...
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snoozerboy5000 zei:
In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Klik om te vergroten...
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
Klik om te vergroten...
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snoozerboy5000 zei:
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
Klik om te vergroten...
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Yolo ik stop gewoon de foto's erbij fuck privacy.

Bekijk bijlage 33931Bekijk bijlage 33930

Bekijk bijlage 33932
Klik om te vergroten...
Ik had frietjes besteld.

Nee gekkigheid, dit ziet er lekker uit! Krijgen we nog een rondleiding van de gangen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."