#1
Gourmetten 🥳.
Ik heb zo'n zin om jou met een schep in je gezicht te slaan.
Doe je dat ook bij andere diners? Dat je eerst een seksuele flauwe grap maakt, en daarna bij elk gerecht zegt:
dit ken ik niet.
Wellus je wil je vrouw ruilen ik bied 1 kameelHet was geen aanbod Henk
Ja je denkt na over wat je volgend jaar met kerst eet is wel duidelijk een drugs forum ditNog geen idee, denk 2 rollades maken, maar kerst duurt nog even
je kan ze wel alvast in de marinade gooienNog geen idee, denk 2 rollades maken, maar kerst duurt nog even
My man
Maar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!je kan ze wel alvast in de marinade gooien
ik heb zelf de restjes van afgelopen kerst ingevroren voor dit jaar
Bro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..je kan ze wel alvast in de marinade gooien
ik heb zelf de restjes van afgelopen kerst ingevroren voor dit jaar
Laten we het proberenMaar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Ja doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻♀️Laten we het proberen
Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigenJa doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻♀️
Er staat wel we als we dan sterven mag het tenminste wel een leuke bedoeling worden...Ja doe je ding 💋 wel echt tot de kerst bewaren hè! Wie wilt er nou geen voedselvergiftiging met de feestdagen 💁🏻♀️
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen![]()
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donderWie heeft de boom al staan?
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeiHeb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeihelaas niet bi of whatever
Ik had frietjes besteld.Yolo ik stop gewoon de foto's erbij fuck privacy.
Bekijk bijlage 33931Bekijk bijlage 33930
Bekijk bijlage 33932
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."