Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest pijnlijke fysieke ervaring

Meest pijnlijke fysieke ervaring

71 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vingers uit de kom, met botsplinters en al terug laten zetten zonder verdoving helaas.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Epilepsie lijkt me dood eng. Voel je dat aankomen?
Klik om te vergroten...
Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Dat ligt eraan, soms wel en soms niet. In mijn geval niet. Ik liep naar mijn broer en ik werd wakker in de ambulance. Dat vergeet je niet meer zo snel. Heel raar en beangstigend. Het bevestigt mijn idee dat er na de dood geen leven is. Dat vind ik een plezierige gedachte maar het is ook eng.
Klik om te vergroten...
Oh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Oh, ik geloof daar juist wel in. Komt door tripmiddelen denk ik. Dit kan nooit alles zijn, denk ik dan.
Klik om te vergroten...
Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankje
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
In me ballen getrapt worden door me ex en ik had alleen maar haar zus geneukt wat een vernedering
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dat het hele circus nog doorgaat na je dood? Nee dankje
Klik om te vergroten...
Ik denk niet zoals in hoe we nu leven. Wel geloof ik in energie.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik denk niet zoals in hoe we nu leven. Wel geloof ik in energie.
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Wel geloof ik in energie.
Klik om te vergroten...
Dat is een zin die vrijwel niks zegt
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Nu we het er toch over hebben, doodgaan op zichzelf doet geen pijn. Althans, dat geloof ik niet. Zelfs mijn meest pijnlijke ervaring voelde niet als doodgaan. De enigste keer dat ik écht dacht dat ik dood ging was toen ik een epileptische aanval kreeg.
Klik om te vergroten...
Poeh ja epilepsie voelt idd aan als sterven.
Acceptatie op zon moment is erg lastig.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben vroeger ooit met m'n hand aan een bouwhek blijven hangen, toen zat die spijl in m'n hand en hing ik aan m'n hand. Woog toen ook niet zo veel maar toch
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Door m'n knieën gaan
Klik om te vergroten...
Ik ga nooit door mijn knieën. Ik ga altijd netjes door mijn rug.

On topic: nierstenen zijn best vervelend.

Gelukkig maak ik niet heel vaak pijn mee, nooit iets gebroken en alleen een keer mijn ribben gekneusd of zo.

Ik baal van per ongeluk self inflicted pain, in mijn ogen wrijven nadat ik pepers heb gesneden of zo.
Gaat dan vooral om het "domme lul" effect dat ik daar ook bij voel.

Oh ja, toen mijn eerste relatie het uitmaakte, dat deed ook gruwelijk veel pijn. Ik denk soms nog wel eens aan haar. Doet nog steeds zeer.
Edit: ik lees nu fysieke ervaring. Geloof mij, dat ze het uitmaakte voelde ik ook fysiek.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja laatste keer dat ik ongesteld was, met uitstek. Letterlijk gekotst van de buikpijn, en door het kotsreflex alles aanspannen en nog meer pijn. Nevur again maat, ga mn baarmoer eruit slopen denk ik.
Ook wel de keer dat ik mn slokdarm had verbrand. Het pijnniveau was misschien niet eens het hoogst, maar meer het constante en dat je eigen speeksels doorslikken al zoveel pijn doet dat je gewoon liever alles in je bek verzamelt. Die ik ook verbrand had heheh.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Ja laatste keer dat ik ongesteld was, met uitstek. Letterlijk gekotst van de buikpijn, en door het kotsreflex alles aanspannen en nog meer pijn. Nevur again maat, ga mn baarmoer eruit slopen denk ik.
Ook wel de keer dat ik mn slokdarm had verbrand. Het pijnniveau was misschien niet eens het hoogst, maar meer het constante en dat je eigen speeksels doorslikken al zoveel pijn doet dat je gewoon liever alles in je bek verzamelt. Die ik ook verbrand had heheh.
Klik om te vergroten...
Ik moet het je toegeven, ongesteldheid is gewoon een smerige gebakken poets van moeder natuur.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik moet het je toegeven, ongesteldheid is gewoon een smerige gebakken poets van moeder natuur.
Klik om te vergroten...
Juah, al is het bij mij niet altijd zo geweest hoor! Vroeger vergat ik het vaak gewoon😂 Maar dit was echt ongekend, heb me zelfs ziekgemeld (en met mn 2 hersenschuddingen niet, voor het referentieraam).
Tis echt voor iedere vrouw in iedere levensfase weer wat anders en onderliggende aandoeningen (of de oplossingen ervoor🤓) maken het ook kutter voor de een dan voor de ander.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niersteen en klaplong(en) zijn beide erg pijnlijk :confused:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casaan zei:
Oh ja, toen mijn eerste relatie het uitmaakte, dat deed ook gruwelijk veel pijn. Ik denk soms nog wel eens aan haar. Doet nog steeds zeer.
Edit: ik lees nu fysieke ervaring. Geloof mij, dat ze het uitmaakte voelde ik ook fysiek.
Klik om te vergroten...
Zeker waar!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Niersteen en klaplong(en) zijn beide erg pijnlijk :confused:
Klik om te vergroten...
Een klaplong is ook een uiterst levensbedreigende aandoening. Hoe kwam het? Te hard aan je didgeridoo-bong gezogen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wondinfectie na verstandkies extractie en gebroken knie. Moment dat ze die knie gingen plooien voor een goed beeld op de RX vergeet ik nooit meer 😵‍💫.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casaan zei:
Geloof mij, dat ze het uitmaakte voelde ik ook fysiek.
Klik om te vergroten...
De dood van mijn moeder heb ik ook wel fysiek gevoeld. Een verdriet en gemis dat zo intens is dat je er fysieke ziektesymptomen van gaat voelen. Ik heb me nog nooit zo alleen, laag, verloren en hopeloos leeg van alle energie in mijn lichaam en geest. Dat was inderdaad het meest pijnlijke mentale en fysieke ding,

Gaat nu stuk beter hoor. Je leert ermee omgaan.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Een klaplong is ook een uiterst levensbedreigende aandoening. Hoe kwam het? Te hard aan je didgeridoo-bong gezogen?
Klik om te vergroten...
Ik heb 4x een klaplong gehad. Allen spontaan met 1 a 1,5 jaar tussen elk. Heb uiteindelijke 5 a 6 jaar lang elk jaar wel 3 maanden moet revalideren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."